Mieheni ajoi peräkarvansa. Onko hän homo?
Terve kanssakeskustelijat! Huomasin eilen illalla mennessäni nukkumaan aviomieheni kanssa, että hän oli ajanut takapuolensa täysin karvattomaksi. Asiasta ei ole ollut mitään puhetta, enkä tiedä mikä asiaan on syynä. Ylireagoinko jos kuvittelen että hänellä olisi suhde miehen kanssa?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 15:19"]
Terve kanssakeskustelijat! Huomasin eilen illalla mennessäni nukkumaan aviomieheni kanssa, että hän oli ajanut takapuolensa täysin karvattomaksi. Asiasta ei ole ollut mitään puhetta, enkä tiedä mikä asiaan on syynä. Ylireagoinko jos kuvittelen että hänellä olisi suhde miehen kanssa?
[/quote]
Hinuri.
Ei vaan ajelen itsekkin genitaali aluetta ja joskus persuksen. En ole hinaaja enkä millään muotoa neitimäinen. Eli ei välttämättä merkkaa mitään mutta ei toisaalta poissuljekkaan mahdollisuutta homoseksualisuuteen.
Älä ihmettele, jos äitien päivänä yllätät miehesi hierovan sinun dildoasi syvälle perseeseensä. Semmosia ne homot ovat.
No tuota tuota....
Karvaisilla miehillä voi olla karvoja väärissä paikoissa, ja homma on siis hygienian hoitoa. Minulla on karvat niin selässä kuin rinnuksissa, ja niitä on paljon, ja minä esim. höylään kainaloni ja peräaukon ympäristön sileäksi.
Lisäksi kesämökillä on ulkopuucee. Sileä karvaton peräaukon ympärys helpottaa kummasti hygieniaa. Ja tiedän siis aivan takuuvarmasti olevani hetero. :-)
Voi helevetti... joutuuko jo tuostakin homoseksuaaliksi epäillyksi ? Onneksi en ole miehesi. Voisi huumorintaju olla ehkä vähän vähissä.
Jospa ottaisit ja kysyisit häneltä asiasta ? Ja kyllä, mielestäni ylireagoit semmoisella tavalla, että mopo on karannut käsistä silleen että käsissä on enää pelkkä tanko....
[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 17:01"]
No tuota tuota....
Karvaisilla miehillä voi olla karvoja väärissä paikoissa, ja homma on siis hygienian hoitoa. Minulla on karvat niin selässä kuin rinnuksissa, ja niitä on paljon, ja minä esim. höylään kainaloni ja peräaukon ympäristön sileäksi.
Lisäksi kesämökillä on ulkopuucee. Sileä karvaton peräaukon ympärys helpottaa kummasti hygieniaa. Ja tiedän siis aivan takuuvarmasti olevani hetero. :-)[/quote]
Tiedoksesi: olet ns. karvainen piilohinuri. 2 varmaa tuntomerkkiä:
- vain hinurit välittävät hygieniasta
- ongelman kieltäminen on osa oireita.
Totta kai niitä pitää siistiä, miettikää nyt vähän. Kaikki naiset ajaisivat pakaroiden välistä jos joutuisivat ulostamaan karvojen läpi. Ei karvoja millään vessapaperilla puhtaaksi saa.
M40
mun miehen jäkisjoukkueessa pojat ajelee toistensa pyllyjä vkonlopputurnauksissa. On kuulemma hyvä LÄPPÄ! Itse kyl tykkään......!