Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälittää aikuinen ihminen, joka tilaa ravintolassa lehtipihvin ja ranskalaiset taikka pizzan tms..

Vierailija
09.07.2020 |

Hoh hoijaa. Junttien ja lasten annoksia tuollaiset. Juomaksi tietysti limonadia tai kaljaa. Ei helvetti

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin tarkoituksella ravintolaan ostamaan pitsan, jos tekisi pitsaa mieli.

Vierailija
2/148 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen sitten juntti.

Mitä sitten pitäisi syödä? Mikä on sitä parempien ihmisten ruokaa jota pitäisi tilata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä saisi tilata jos ei lehtipihviä?

Vierailija
4/148 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala 🙄

Vierailija
5/148 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse tilaat? Jonkun tylsän sienirisoton?

Vierailija
6/148 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia yhteen ruokalusikalliseen mahtuvia annoksia, joihin on pinseteillä lisätty koristeyrttejä... rahaa kuluu sellaiset 100-200 € plus mäkkäriateria, kun jäi nälkä 🙄

Vierailija
7/148 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ajattelin syödä töiden jälkeen hampurilaisen, pääset nyt sitten säälimään.

Vierailija
8/148 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat jotenkin ylpeältä siitä että sulla on vajaa ymmärrys.

Vierailija
9/148 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä jaksa kotona ruveta väsäämään hyvää, gluteenitonta pitsapohjaa. Siksi on ihanaa, jos ravintolassa saa maistuvan, gluteenittoman pitsan.

Kun olen autolla liikkeellä, en todellakaan juo alkoholipitoista juomaa. Mitä sitten voisin juoda, jos limsa kelpaa? Pelkkää vettäkö?

Vierailija
10/148 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne ei kaipaa sääliäsi. Tilaa ite vaikka chätöbriani jos siitä tulee parempi mieli.

Vierailija
11/148 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä enemmän säälittää ihminen joka kyttää mitä naapuripöydissä syödään.

Vierailija
12/148 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et viittis tuoda kaupasta pari olutta siinä samalla ku jauhat paskaa?

Vierailija
13/148 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn harvoin ravintoloissa ja kun käyn, syön sitä mitä tekee mieli eli juurikin pizzaa tai lehtipihviä.

Vierailija
14/148 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan Hawaijin leikkeen

Vierailija
15/148 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoikin tekemään mieli lehtipihviä, en ole varmaan kymmeneen vuoteen nauttinut... hmm... lohkoperunat tai kasvikset tosin kivemmat kaveriksi.

Vierailija
16/148 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut ruokarauhasta? Eri makumieltymyksistä? Vapaudesta valita itse? Ilmeisesti et osaa nauttia hienoista annoksista, kun pitää keskittyä vain toisten syömisiin ja kerätä itseensä negatiivisuutta.

Vierailija
17/148 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida käydä kauhean laadukkaissa ravintoloissa jos ruokalistalla on lehtipihvi + ranskalaiset? Huoltsikallako olet? Sisäfilettä on sitten eri paikoissa.

Vierailija
18/148 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi säälittää ihmiset jotka tilaa vaikka pihvin mediumina ja syövät siitä suurimman osan sitten valittavat että pihvi oli läpi kypsä vaikka avuton apinakin näkee että kypsyys aste täysin oikea.  Turha teidän on kokkeja ja kokeneita tarjoilijoita vastaan vängätä ilmaisia aterioita kärttäen. 

Vierailija
19/148 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia yhteen ruokalusikalliseen mahtuvia annoksia, joihin on pinseteillä lisätty koristeyrttejä... rahaa kuluu sellaiset 100-200 € plus mäkkäriateria, kun jäi nälkä 🙄

Vain juntti ei tajua ettei ruoan tarkoitus ole mikään "nälän" lähteminen, vaan riittävän energiamäärän saaminen. Tämän takia Suomi on maailman läskeimpiä maita. ...Öhöhöhö pittää olla isot annokset että jaksaa...

Vierailija
20/148 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin monet aikuiset ihmiset ovat aina säälimässä muita milloin minkäkin mitättömän syyn takia? Joo, toki se on helppoa kohentaa omaa itsetuntoa latistamalla muita mutta luulisi, että nämä paremmat ihmiset olisivat sen verran kehittyneitä, että keksisivät siihen jonkin muun keinon.