Erektiolääkkeet
Mieheni syö salaa erektiolääkkeitä ja luvannut kerran lopettaa kun jäi kiinni mutta sama peli jatkuu. Ei kuulemma ole vaikutusta kun selvin päin käyttää mutta silti tekee sitä salaa jatkuvasti. Koen olevani hölmö ja naurun alainen.
Kommentit (7)
Onpas harvinaisen typerä kommentti. Ehkä tulee viel päivä kun tarttet itse liukkaria. Toivottavasti miehesi on paikalla sättimässä. Todennäköisesti tosin jo panee siinä vaiheessa fiksumpaa naista.
Ja taas klisee voimissaan että miehen pitää olla aina valmis panemaan ja jos ei seiso, kyse on aina siitä ettei puoliso enää kiihota. Kannattaa ottaa asioista selvää ja/tai lopettaa trollaus.
M42 kirjoitti:
Ja taas klisee voimissaan että miehen pitää olla aina valmis panemaan ja jos ei seiso, kyse on aina siitä ettei puoliso enää kiihota. Kannattaa ottaa asioista selvää ja/tai lopettaa trollaus.
Voitko yhtään kuvitella miten tylsä sivusto tämäkin olisi ilman trollausta? Haloo!
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Voitko yhtään kuvitella miten tylsä sivusto tämäkin olisi ilman trollausta? Haloo!
No joskus olisi kiva lukea muuta kuin ilmeisten mt-ongelmaisten harhaisia höpinöitä.
Miesystäväni joutui noita käyttämään edellisen naisystävän kanssa koska ei seisonut. Minun kanssa ei tarvitse, koska toimii hienosti aina ilman lääkettä.
Paljon on siis kiinni korvien välistäkin.
Onko kyse aina siitä ettei toinen osapuoli enää kiihota? Jos niin on niin miksi jatkaa parisuhdetta ja elää valheessa.
Olisit tyytyväinen tilanteeseen. Vai onko kyse siitä, että olet itse täysin haluton ? Siinä tapauksessa kannattaa ehkä käydä lääkärissä.