Oletko yli 40v? Pahoitteluni.
Kommentit (33)
Kuule ap. Elän elämäni parasta aikaa.
Ja olen 47 v.
ootko vähän hölmö? Luuetko että itse säilyt tietyn ikäisenä koko elämäsi? News flash: säkin olet joku päivä 40 v.
T: 30 vee joka on tajunut tämän
[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 12:07"]
Sääliksi käy.
[/quote]
Jaa. Itsekös ajattelit, ettet näin vanhaksi aio elää ollenkaan?
juu en aio elää tosiaan tuon ikäiseksi.Olen jo 82-vuotias bloggaaja Lapualta.Mummo täällä!!
En ole vielä mutta parin vuoden päästä. Lapset on tehtynä, riekkumiset riekuttuna, nyt nautitaan siitä mitä on saatu aikaiseksi. Onni ei ole iästä kiinni
Kiitos myötätunnosta, tää on kauheeta ollut. Ja aina vaan pahenee 50-vuotispäivä lähenee uhkaavasti.
Hyvä uutinen on, että 40+ -vuotiaana paskaakaan kiinnostaa jonkun anonyymin tai kenenkään säälit :D.
Jep, mummoäiti vielä kaiken lisäksi O :
En tiedä mitä pahoittelet. Hauska provoyritys.
Newsflash: perässä tule. Kello käy, aika kuluu ja vuodet vierii.
Tää on päivän paras.Olen itse alle 40v nainen.En odottele innoissani synttäreitä.Ei oo kiiretä vanhenta.
Tänne olet matkalla sinäkin, tervetuloa vain kerhoon! :)
Voiko olla mitään turhempaa, kuin vaivata päätänsä jonkun iällä, omallaan tai jonkun muun? Se on se mikä se on. Aika säälittävää oikeastaan edes verrata omaa ikäänsä jonkun muun ikään, kun aina löytyy nuorempia ja vanhempia.
Minusta nykyinen ikäni on täydellinen, oma ikäni on aina juuri minulle se paras mahdollinen.
Hmm. Jos vertaa mun elämääni pienipalkkaisena, velkaisena, alle 25-veenä opiskelijasinkkuna ja mun elämääni nyt perheellisenä ja kunnolla palkatussa työssä, asuntovelkaa jäljellä 10083,12, niin hitto on kiva vanheta!
Eihän tälle oikeastaa voi mitään, siksi en sure enkä murehdi. Surua aiheuttaa muut jutut.
Onneksi ihmiset vanhetessaan vaihtavat mielipiteitään vanhenemisen kiroista sujuvasti :)
Joo, olen. Älä huoli, tämän ikäisenä et kysele etkä sano enää mitään noin typerää!
Minusta oli ihanaa täyttää 40v!
Olen nelikymppiseksi ihan ok...ihanaa kun voi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on :)
Niin kauan kuin on hengissä niin sitä vanhenee ja kun kuolema tulee niin se oli sitten siinä!
Nauttikaa hyvät naiset elämästä :)
Mistä pahoittelut? Mun elämässä ei ole tietääkseni mitään sääliteltävää, päinvastoin. Mutta voitko vähän valaista?
Itse olen 20v. ja odottelen innolla keski-ikää, sen ikäiset kun tuntuu melkeinpä poikkeuksetta olevan onnellisempia ja parempia ihmisiä. Että ei käy sääliksi.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 12:26"]
Hmm. Jos vertaa mun elämääni pienipalkkaisena, velkaisena, alle 25-veenä opiskelijasinkkuna ja mun elämääni nyt perheellisenä ja kunnolla palkatussa työssä, asuntovelkaa jäljellä 10083,12, niin hitto on kiva vanheta!
[/quote]
No jos raha on se onnea määrittävä tekijä, niin sitä taustaa vastaan ymmärrän purkauksesi. Hautaan et kuitenkaan valitettavasti saa asuntoasi mukaan.
Kaverini kuoli pari kuukautta ennen kuin täytti 40. Minäraukka tässä vain elelen ja saatan elellä vielä vuosikummeniäkin. Kyllä minua sopii sääliä.