Kuka kehtaa tunnustaa: tämäkin äitienpäivälounas syötiin ABC:lla
Mun ei onneksi tarvitse, mennään mökille ja tehdään ulkona grillissä pihvit. Mutta siis voi ankeutta, jos hienouden huippu on ABC:n "alacarten" einesmoskamättö.
Kommentit (31)
Tero, valkkaisin myös sen grillin jos olisin äitisi
Ei tarvinnut mennä sinnekään. Mies oli pelannut (taas) perheen rahat ja tuli sitten purkamaan pahan olonsa meikäläiseen. Mustelmia piilotellen vein pullot siwaan ja ostin makaronia ja alesta makkaraa. Notta semmoosta meillä.
Jaa, enpä tiedä. Täällä saa paikallisesta ABC:lta paljon paremman pippuripihivin kuin monesta "oikeasta" ravintolasta. Paljon se on ABC ruokakin kiinni siitä että kuka keittiössä häärää. On käyty monesti ja käytetään vieraitakin. Voi olla että kerran käytiin jopa äitienpäivänäkin ja anoppi oli silloin mukana.
"Yleensäkin ihmettelen näitä ABC:n mollaajia. Mikä siellä käymisessä on niin hiivatin tuomittavaa"
Kateus tietenkin, ottaa niin luonnon päälle kun joku saa enemmän boonusta.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 16:06"]
Mun ei onneksi tarvitse, mennään mökille ja tehdään ulkona grillissä pihvit. Mutta siis voi ankeutta, jos hienouden huippu on ABC:n "alacarten" einesmoskamättö.
[/quote]
Onneksi ei tarvi viettää äitien päivää viikkoa etuajassa missään kälysellä mökillä, jossa ei ole edes sisällä ruuanlaittomahdollisuutta.
Torvi, äitienpäivä on ensi sunnuntaina.
Tämä ei liity äitienpäivään, mutta meillä on tapana poiketa kesälomalla aina silloin tällöin paikalliselle ABC:lle syömään ja "tuulettumaan", kun ne pihvit ja muut grilliruuat alkaa tökkiä.
Ihanaa päästä syömään jotain normaalia ruokaa, vaikka toki pihvitkin on hyviä. Jotenkin ei vain tule mieleen, että mökilläkin voisi tehdä jauhelihakeittoa tai kanakastiketta, vaan aina grillataan. Jossain vaiheessa koko perhe haluaa sitten ABC:lle :-)
Enpä ole käynyt koskaan ABC:llä tai muullakaan huoltiksella syömässä. Voitaiskin äitienpäivänä repäistä ja mennä sinne syömään. Tiedänpähän sitten ainakin mistä puhutaan.
Olisin tosi ilonen jos pääsisin edes apsille syömään. Meidän äitienpäivät menee kuten muutkin päivät. Minä yksin lasten kanssa ja miehelle harrastuksissa
Mies ei suostu menemään mihinkään "hienoon" ravintolaan vaikka mikä olisi, koska ei tunne olevansa "hieno", on vaivautunut jos pitää yrittää olla hienossa paikassa.
Mutta en muista että koskaan oltaisiin jonain juhlapäivänä ABC:llä käyty, joskus arkena ja reissussa käydään. Nyt mies on alkanut sitäkin karsastaa, kun on niin suolaiset ruuat, et sit on jano koko loppupäivän (mutta niin on kyllä jokapaikassa).
Kyllä se olen minä joka äitenpäivänäkin kokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei liity äitienpäivään, mutta meillä on tapana poiketa kesälomalla aina silloin tällöin paikalliselle ABC:lle syömään ja "tuulettumaan", kun ne pihvit ja muut grilliruuat alkaa tökkiä.
Ihanaa päästä syömään jotain normaalia ruokaa, vaikka toki pihvitkin on hyviä. Jotenkin ei vain tule mieleen, että mökilläkin voisi tehdä jauhelihakeittoa tai kanakastiketta, vaan aina grillataan. Jossain vaiheessa koko perhe haluaa sitten ABC:lle :-)
Suomi, maailman onnellisin maa.
???
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 17:40"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 17:37"]
Mun äiti varmaan haluais mieluiten Jussin Baariin syömään, jos se saisi itse päättää, mutta me viedään se aina syömään etanoita ja muita meren herkkuja.
Tero
Etanoita ja muita meren herkkuja? Mielenkiintoista. Minä kun luulin, että etanat elävät maan päällä.
[/quote]
:D
Tero