huvittaa ku kolmas tai neljäskin lapsi on tyttö
todella usein näkee, että perheessä on kaksi tyttöä, esim. 2 ja 4 vuotiaat ja sitten on ollut pakko tehdä se poika vielä. Joskus melkein naurattaa kun siellä vaunuissa tönöttää kolmas ja joskus vielä pahempaa, se neljäs tyttö. ja tätähän ei saa ääneen sanoa..
Kommentit (9)
Ei kai kukaan noin selvään provoon mee
Ei siinä mitään huvittavaa ole. Itse olen neljäs tyttö ja tiedän, että meidät on haluttu ihan vaan lapsina. Vanhemmat eivät edes keksineet raskausaikana minulle "pojan" nimeä kun arvasivat, että tulee. Muille siskoille olivat keksineet.
joo onhan se vähän säälittävää, ei tietenkään passaa äänen sanoa vaan pitää hymistellä
Mun miehen siskolla on 6 poikaa ja yksi tyttö, tyttö on nuorin lapsi.
Ei se mua vaan yhtään huvita. Pakko oli tehdä se poika, kahden tytön jälkeen. Jotta toi ei olis ollu niin ilmiselvää, niin piti vielä tehdä se neljäs (tyttö) ihan vaan hämäykseks. Arvaas vaan, miten kalliiks toi hämäys tuli. Olis ollu paljon helpompaa (ja halvempaa) saada heti alkuun tyttö ja poika.
Säälittävää on se, että ihmiset miettii tällaisia.
Mua huvittaa eniten nämä perheet joissa on kaksi lasta, poika ja tyttö, ja aina 2-3 vuoden ikäerolla. How boooring! Musta söpöin olisi tyttötrio, jossa lapset olis mahdollisimman samanikäisiä. :) Miks pitää olla just se kaks lasta, ja kaikkea muuta pitää jotenkin ihmetellä tai spekuloida, tylsimykset!
Mä haaveilin alunperin neljästä tytöstä. Sain ensin pojan. Seuraavassa raskaudessa olisi ollut ihan sama kumpi tulee. Halusin kovasti tyttöäkin, mutta ajattelin, että veljekset olis varmaan toisilleen kivat. Tuli keskenmeno. Sitten oli jo isompi ikäero, joten toivoin kovasti tyttöä, kun ajattelin että se on kuitenkin eri sarjaa esikoisen kanssa. Tuli poika. Tulin pian taas raskaaksi. Syntyi kuollut poika, jonka sukupuoli oli epävarma. Sitten toivoin vain elävää lasta, joka on jompi kumpi. Ja sain tytön, josta olin aivan ikionnellinen.
Jos en olisi ikinä saanut poikaa, en ehkä kaipaisi poikaa, mutta onhan nekin kivoja : )
Onko mahdollista, että joku haluaa esim. neljä lasta ihan vain lasten eikä jonkun sukupuolen takia?