Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Milloin seuraavan kerran gynelogille?
06.05.2013 |
Synnytyksestä on nyt kohta vuosi, jälkitarkastus eli alapää tutkittu viimeeksi viime kesänä.
Eikö siellä gynellä kumminki piä käydä tarkastuksissa välillä :)? Sori oon vielä aiiika nuori, niin en tiiä, mut jos joku viitsis vastata :D
En viittis tk:honkaan soittaa että millon mun pitää tulla käymään siellä?? :D
Kommentit (3)
se on gynekologi. eikä kait sinne tartte mennä, jos ei ole mitään vikoja missään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 13:36"]
se on gynekologi. eikä kait sinne tartte mennä, jos ei ole mitään vikoja missään.
[/quote]
Oho, hups :DD tiesin kyllä mikä se on, yritin vain nopeesti kirjottaa niin jäi tavu pois..
Alue: Aihe vapaa
Mä en käy koskaan muuten vaan, en juokse muitakaan ruumiinosia näyttämässä lääkärillä jos ei ole mitään vaivoja. Eli vain jos on ehkäisy- tai raskausasiaa sinne tai sitten jotain oireita. Mutta kyllähän jotkut käy joka vuosikin tarkastuksissa.