Taas Helsingissä ammuskelu, mikä Suomea vaivaa ?
Snellmaninkadulla ammuttu ravintolassa juuri äsken. Eilen ammuttiin Espoon Suurpellossa, lauantaina Kaivopuistossa pahoinpideltiin 2001 syntynyt mies kuoliaaksi. Ja tiistai oli joku puukotus Ruoholahdessa
Mitä Suomessa tapahtuu, onko tämä uusi normaali ?
Kommentit (67)
Kai tajuatte, että tuo Pataässä on ihan Säätytalon naapurissa? Siis missä hallitus hoitaa neuvottelunsa. Jotenkin ironista.
Vierailija kirjoitti:
Oliko miten tiukat prässit housuissa? Meidän naapurustossa ammuttiin ihmistä yhden kerran nuoruudessani, ja silloin osallisilla oli kunnon kulmahousut.
Ne oli varmaan niitä hienompia heimonsa edustajia, koska itse olin nuoruudessani tekemisissä paljonkin oikein kunnon hevosmiesten kanssa ja niillä oli sellaiset hassut lahkeista kapeat pussihousut..
Mut joo, mustat henkselit antoi vahvan vinkin ja seurue kertoikin loput.
Aivan uskomatonta tiedottaa noin. Miksi ei voi sanoa romani?
Vierailija kirjoitti:
Tino ampui.
Kuka Tino?
Vierailija kirjoitti:
Kai tajuatte, että tuo Pataässä on ihan Säätytalon naapurissa? Siis missä hallitus hoitaa neuvottelunsa. Jotenkin ironista.
tai ekp:n haarakonttori, yliopisto, senaatti.. eräs valkoinen kirkko joka esiinty vähän niinku kaikissa stadia mainostavissa kuvissa jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tino ampui.
Kuka Tino?
Kyl sie Tinon tiiät.
Kaikki kirmaa kesälaitumille hermoja kiristäneen koronatalven jälkeen!
"Mie oon ollu rehellinen itellein".
Terno! Varmaan oli epävireinen laulu ottanut korviin!
"Mä joka päivä töitä teen, joka ainoa aamu Pataässään meen".
Taaskin "seurue" oli koodisana...
Oikeasti vakava asia, mutta nauran kyyneleet silmissä näille kommenteille
Vertaa vaikkapa trumplandiaan. Aika minimaaliset lukemat verrattuna siihen.
Jos oli Säätytalon vieressä niin hyvä että rikokset lähenevät näitä eliitti porukoita.Huomaavat ehkä hekin etteivät kohta pysty elämään siellä turvatussa kuplassaan tehtyään tyhmiä päätöksiä.
Väkivaltarikollisuutta on suhteessa merkittävästi vähemmän kuin ennen.
Kaikki klassiset kliseet käytössä:
- karaokebaari
- ammuskelu
- "sivullisille ei aiheutunut vaara"
- tuntomerkit vähän sinnepäin
- etsitään seuruetta
Tekijällä oli henkselit. Tippuukohan housut, jos ottaa henkselit pakoretkellä pois.