Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos syö 1000kcal per päivä, kuinkahan nopeasti laihtuu? Ylipainoa 25kg

Vierailija
08.07.2020 |

Kokemuksia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös kulutuksesta. Yksi kilo vastaa n. 7000 kcal. Eli jos kulutat vaikka 2000 kcal päivässä ja syöt vain 1000, kestää yhden kilon pudotus 7 päivää. Tämä näin yksinkertaisesti ilmaistuna. Monet muut asiat vaikuttavat myös laihtumistahtiin, liikunta (auttaa vähän), ruuan koostumus, aineenvaihdunta ym. Kookas ihminen kuluttaa pelkästään passiviisestikin enemmän kuin pienikokoinen, eli laihtuessa kulutus pienenee.

Vierailija
22/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 178cm ja 100kg bonantsa

Ap

Ei välttämättä paha koska olet pitkä. Mieti vielä kannattaako noin paljoa ottaa pois. Kuntosali kannattaa ottaa mukaan treeniin, niin saat samanlaisen hapan kuin mentulalla.

mies52v

Olen nainen.. en nyt ihan mentulan hapaa haluaisi tai näyttää mentulalta ylipäätään D:

Tänään paino 98,5kg

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei välttämättä paha koska olet pitkä. Mieti vielä kannattaako noin paljoa ottaa pois. Kuntosali kannattaa ottaa mukaan treeniin, niin saat samanlaisen hapan kuin mentulalla.

mies52v

Mentulan kunto ei kaikkien silmää hivele, mutta tyylinsä kullakin. http://i2.wp.com/kukkahattu.com/wp-content/uploads/2015/11/Jari-Mentula…

Vierailija
24/24 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

mies52v

Mentulan kunto ei kaikkien silmää hivele, mutta tyylinsä kullakin. http://i2.wp.com/kukkahattu.com/wp-content/uploads/2015/11/Jari-Mentula…

Apua..