Miksi palsta ei toimi Firefoxilla?
Varmenne ei kelpaa ollenkaan. Explorerilla toimii, mutten muuten tykkää tästä selaimesta.
Kommentit (33)
Ei toimi minullakaan Chromella (testi toimiiko välimuistin tyhjäämisen jälkeen - jos viesti ilmestyy, niin toimii).
Mulla ei toiminut tänään lainkaan Chromella, eikä Firefoxilla. Tämän lähetin IE:stä....
Mietin että onko tullut bannit, tai jotain kun koko ajan vaan tulee "varmenne ei kelpaa", mutta IE:llä sain toimimaan. Jotain muutoksia tehty taas palstalle????
Testaan kun en ole saanut tänään toimimaan.
Mulla ei toiminut tänään IE eikä Firefox mutta Opera toimi. Nyt toimii kun tyhjensin välimuistin.
ei toimi mullakaan nyt firefoxilla
Jotain on ilmeisesti palstalla tehty kun monella on ongelmia. Itselläkään ei hyväksynyt mitään varmennetta aamulla.
Ei toimi firefoxilla eikä operalla, tyhjensin kaikki selauhistoriat, välimuistin jne. ei auttanut. Explorer toimii mutta on persiistä muuten. Ei tätä palstaa saada koskaan toimimaan, on se niin vaikeaa Suomessa missä ei ole asiantuntijoita eikä teknologiaa saatavilla...
Taitaa olla teidän koneissa vikaa, jos ei toimi. Minulla toimii sekä läppärissä että pöytäkoneessa Firefoxilla ja Explorerilla ilman ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 12:47"]
Taitaa olla teidän koneissa vikaa, jos ei toimi. Minulla toimii sekä läppärissä että pöytäkoneessa Firefoxilla ja Explorerilla ilman ongelmia.
[/quote]
Ai yhtäkkiä yks aamu kaikkien koneisiin tuli samaan aikaan vika?! :D Huhhuh...
[/quote]
Just joo, eilen illalla toimi, tänä aamuna ei. Ja puolella palstaa samoja ongelmia...
Kyllä toimii, en käytä koskaan muita selaimia kun olen kettuun tottunut. Päivittäkää joskus koneet ja ohjelmat, niin ei tarvi kitistä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 12:54"]
[/quote]
Just joo, eilen illalla toimi, tänä aamuna ei. Ja puolella palstaa samoja ongelmia...
[/quote]
Puolella palstaa sama ongelma? Tuskin. Ongelmia näkyy olevan vain muutamalla tähän ketjuun kirjoittaneella.
Ilman ongelmia toimii molemmilla selaimilla.
Firefox käytössä ja toimii ongelmitta.
Mulla toimii ihan nomaalisti, samoin Chromella. Exploreria käytän tosi harvoin.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 13:58"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 12:54"]
[/quote]
[/quote]
Puolella palstaa sama ongelma? Tuskin. Ongelmia näkyy olevan vain muutamalla tähän ketjuun kirjoittaneella.
Ilman ongelmia toimii molemmilla selaimilla.
[/quote]
Osa ei pääse lainkaan vastaamaan näihin viesteihin, esim mulla ei toiminut kone aamulla kotona (ei hyväksynyt mitään varmennetta). Työkone toimii. FF kotona käytössä.
Lässynlässyn. Kaikki päivitetty aina, eikä silti toimi firefox.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 13:55"]
Kyllä toimii, en käytä koskaan muita selaimia kun olen kettuun tottunut. Päivittäkää joskus koneet ja ohjelmat, niin ei tarvi kitistä.
[/quote]
Mulla toimii ihan hyvin niin Firefoxilla kuin Chromellakin. Alkuun palstauudistuksen jälkeen täytyi kyllä tyhjentää selaimen välimuisti että lähti toimimaan kunnolla.