Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä oli yllättävä missivalinta tänä vuonna.

Vierailija
05.05.2013 |

Miten ihmeessä Laura Ahola ei menestynyt kisassa? Voittaja oli hirveän pakkeloitu, ei minusta yhtä kaunis.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkissahan ne äänestäjät oli suomalaisia ja paikallsta kermaa.

Vierailija
22/33 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:59"]

Tässä Lotta 2012

http://farm9.static.flickr.com/8038/7908919782_832c432e8c.jpg

Ainakin rinnat näyttää sen verran "löysiltä", ettei näytä silkkareilta. Tosin nykyään on paljon hoikempi ja rinnat isohkot.

[/quote]

Oho. Tuossa kuvassa Lotta näyttää ihan Kate Upton:ilta. Siis siltä tämän hetken brittien kuumimmalta alusvaatemallilta. Ehkä Lotalla on siis ns ajankohtaiset it-tytön kasvot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä. Markon kanssa oltais veikattu ihan toista voittajaksi. Tuo ei kuulunut suosikkeihin. :)

Vierailija
24/33 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako missit nykyään olla leikeltyjä?

Vierailija
25/33 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Missosologyn ketju Lotasta:

http://missosology.info/forum/viewtopic.php?f=3&t=189425

Vierailija
26/33 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

IS:n etusivun kuvassa muistuttaa erehdyttävän paljon Tuksua...

Vierailija
27/33 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 01:55"]

IS:n etusivun kuvassa muistuttaa erehdyttävän paljon Tuksua...

[/quote]

No ihan rehellisesti, Tuksu oli myös tosi kaunis 10 vuotta sitten.

Vierailija
28/33 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:26"]

Mun mielestä viime vuosina on valittu lähes aina kaunein: Viivi Pumpanen, Piia Pakarinen ja nyt Lotta Hintsa. Joitakin vuosia sitten valittiin välillä ei niin kauniita missejä. Ehkä siellä on nyt ja viime vuosina ollut parempi tuomaristo tai ainakin sellainen, jolla on samanlainen kauneuskäsitys kuin mulla ;)

[/quote]Tuossa meni välissä muutamia vuosia niin että kansa äänesti voittajan. Ennen ja nyt taas tänävuonna valinnan teki tuomaristo (= Eino Makunen). Kansan valitsemat missit olivat seksikkäämpiä, eikä niinkään eloveenamallityttöjä.

Vierailija
29/33 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee kasvoista mieleen Super marjo,jotenkin vanhan näköinen...uskon, kyllä että on kiva ja mukava tyttö,mutta en usko että lotta pärjää kv kisoissa.Pitäisi olla pidempi ja näyttävämpi.

Vierailija
30/33 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 08:17"]

Mun mielestä viime vuosina on valittu lähes aina kaunein: Viivi Pumpanen, Piia Pakarinen ja nyt Lotta Hintsa. Joitakin vuosia sitten valittiin välillä ei niin kauniita missejä. Ehkä siellä on nyt ja viime vuosina ollut parempi tuomaristo tai ainakin sellainen, jolla on samanlainen kauneuskäsitys kuin mulla ;)

[/quote]Tuossa meni välissä muutamia vuosia niin että kansa äänesti voittajan. Ennen ja nyt taas tänävuonna valinnan teki tuomaristo (= Eino Makunen). Kansan valitsemat missit olivat seksikkäämpiä, eikä niinkään eloveenamallityttöjä.

[/quote]

Kansa ei ole aina oikeassa. Kansa valitsee itsensä näköisiä tyttöjä. Tuomaristo valitsee kauneimman.

Vierailija
31/33 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tuomaristo ei Pumpasta valinnut vaan hän voitti tekstariäänestyksellä. Kilpailuun ei olisi edes pitänyt kelpuuttaa hänen mittaistaan jossain kävi moka.Kenenköhän prepaidpuhelimilla nekin äänet tuli ?Pissimisseille on omat kisat ihan erikseen. Tämän vuoden kaunein ja tyylikkäin olisi ollut Katariina Suuniitty mutta kieltämättä tässä Lotassa oli jotain erityisen viehättävää.

Vierailija
32/33 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun valitaan maan kauneinta niin valinta oli kyllä erikoinen. Minusta hän ei ole millään tavalla kaunis, ihan nätti kyllä. Sellainen naapurintyttö. Kauneinta hänessä on kroppa, isot silmät ja ok kasvojen muoto. Olin itse samassa iässä kauniimpi, vaikka tavis olenkin.

Mutta tuo nenä! Miten noin leveä- ja pitkänenäinen voi voittaa? Hän on ihan liian lyhyt. Mihin entiset missien pituusvaatimukset ovat kadonneet? Muistin, että ennen 170 cm oli minimi ja mieluiten yli 172 cm.

Maija pärjää Miss Worldissa varmasti. Ehkä tässä tuomaristo taktikoi ja laittoi Suomen kauneimman eli Maijan kilpailuun, johon muut maat laittavat sen toiseksi kauneimman.

Vierailija
33/33 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi Ruotsin finalisteista, Adina. Ihan eri tasoa kuin Miss Suomi 2013.

http://i99.photobucket.com/albums/l290/Dinatina/Album%206/MUSweden20137_zps2d7c7770.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi