Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä oli yllättävä missivalinta tänä vuonna.

Vierailija
05.05.2013 |

Miten ihmeessä Laura Ahola ei menestynyt kisassa? Voittaja oli hirveän pakkeloitu, ei minusta yhtä kaunis.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 14:37"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:26"]

Mun mielestä viime vuosina on valittu lähes aina kaunein: Viivi Pumpanen, Piia Pakarinen ja nyt Lotta Hintsa. Joitakin vuosia sitten valittiin välillä ei niin kauniita missejä. Ehkä siellä on nyt ja viime vuosina ollut parempi tuomaristo tai ainakin sellainen, jolla on samanlainen kauneuskäsitys kuin mulla ;)

[/quote]

Tuomaristo ei Pumpasta valinnut vaan hän voitti tekstariäänestyksellä. Kilpailuun ei olisi edes pitänyt kelpuuttaa hänen mittaistaan jossain kävi moka.Kenenköhän prepaidpuhelimilla nekin äänet tuli ?Pissimisseille on omat kisat ihan erikseen. Tämän vuoden kaunein ja tyylikkäin olisi ollut Katariina Suuniitty mutta kieltämättä tässä Lotassa oli jotain erityisen viehättävää.

[/quote]

Haha. Vai kaunein olisi ollut Katariina Suuniitty? Teini-ikäinen tyttäreni sanoin Katariinasta, että jos näkisin ton livenä vaikka kaupan kassana, niin en todellakaan luulisi missiksi. Lotta on ihan ok. Nenä aika iso, mutta muuten ihan ok. Maija Kerisalmi taas on ehkä sellainen tulevaisuuden menestyjä. Helianna Maula on hampaitaan lukuunottamatta jees. Ihan oikein valittu missikolmikko.

Vierailija
2/33 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa clapper?tuolla yhdessä linkissä oli useampi sanonut lotasta noin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 14:37"]

Mun mielestä viime vuosina on valittu lähes aina kaunein: Viivi Pumpanen, Piia Pakarinen ja nyt Lotta Hintsa. Joitakin vuosia sitten valittiin välillä ei niin kauniita missejä. Ehkä siellä on nyt ja viime vuosina ollut parempi tuomaristo tai ainakin sellainen, jolla on samanlainen kauneuskäsitys kuin mulla ;)

[/quote]

Tuomaristo ei Pumpasta valinnut vaan hän voitti tekstariäänestyksellä. Kilpailuun ei olisi edes pitänyt kelpuuttaa hänen mittaistaan jossain kävi moka.Kenenköhän prepaidpuhelimilla nekin äänet tuli ?Pissimisseille on omat kisat ihan erikseen. Tämän vuoden kaunein ja tyylikkäin olisi ollut Katariina Suuniitty mutta kieltämättä tässä Lotassa oli jotain erityisen viehättävää.

[/quote]

Sehän Pumpasen pituus oli varsinainen skalndaali :D

"Vain hieman yli 160-senttisen Viivin missiona oli hinata pituutensa lähelle kilpailun vaatimaa 168cm:n rajaa, jotta voisi päästä Miss Suomi finaaliin toteuttamaan lapsuudenunelmaansa: olla jonain päivänä Miss Suomi.

Ratkaisu löytyi kantapäihin liimatuista Compeed-geelityynyistä, hiuslisäkkeestä ja maksimaalisen pituuden antavan ryhdin harjoittelusta. Näillä eväillä Viivi tehtaili mittaustilaisuudessa pituuteensa lisää nuo ylimääräiset kolme senttiä."

http://www.egorazzi.com/2010/01/viivi-pumpanen-huijasi-pituutensa.html

Uskon kyllä sillä Viivi on niin hukkapätkä muihin misseihin verrattuna.

Vierailija
4/33 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttäressä. Minä taas ihmettelin miten joku Laura Ahola oli ennakkosuosikkina. Minusta tänä vuonna kauneimmat voittivat. No okei, Mona Virtanenkin olisi voinut olla voittajakolmikossa. Katsoin LIV:ltä teinityttäreni kanssa nuo kaikki finaaliviikon ohjelmat ja jo silloin totesimme, että Lotta ja Mona ovat tosi nättejä.

Vierailija
5/33 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin yllättävä? Jääkiekkoilijamieskin jo valmiina ja isukki on formulalääkäri. Piireissä tiedettiin tuo valinta jo aikaa sitten.

Vierailija
6/33 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kroppahan tuolla on ja luonnossa ihan nätti tyttö, mutta ei ole valitettavasti kovin kuvaukselliset kasvot.

Vierailija
7/33 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/33 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Formulat on nyt in kun Kimi voittaa tänä vuonna. Lotta hyötyi tästä ihan varmasti. Pari vuotta sitten olis ollut eri juttu.

Vierailija
9/33 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan voitossa painoi paljon myös Lotan kansainvälinen kokemus.

Vierailija
10/33 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kukaan noista ei pärjännyt eikä tule pärjäämään kv. missikisoissa.

Vierailija
11/33 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kun katsoi niitä LIV:n missiohjelmia, joissa oli Sikke Sumari, Teuvo Loman jne, niin Lotta oli mun mielestä niissä aina tosi eloisa ja puhelias. Hänestä sai kivan vaikutelman, Ei ollut yhtään kusipäämäinen ja meikkaamattomanakin kaunis ja persoonallinen. Lotta myös osasi laskea itsestään leikkiä. Sitten se tärkein juttu Lotassa on mielestäni söpöys ja ettei hänellä ole hevosennaamaa kuten joillakin finalisteilla valitettavasti oli.

Vierailija
12/33 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toinen perintöprinsessa oli kaunis. Ennenkuin avasi suunsa..

Vierailija
13/33 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseihän oikeat kanavat enää näytä missikisoja?

Vierailija
14/33 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:32"]

[/quote]

Kukaan noista ei pärjännyt eikä tule pärjäämään kv. missikisoissa.

[/quote]

No ei ole moni muukaan missi pitkään aikaan pärjännyt kansainvälisesti. Suomi on pärjännyt vain Lolalla (koska oli tummaihoinen) ja sitten on ollut Etyk-ajan missi Pohtamo ja Olympiavuoden missi Armi Kuusela. Että se siitä Miss Universum-kisasta.

Vierailija
15/33 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:38"]

Mun mielestä toinen perintöprinsessa oli kaunis. Ennenkuin avasi suunsa..

[/quote]

Joo, sillä Heliannalla oli terävät dracula-hampaat. Se on kauneusvirhe. Ei voi hymyillä suu auki.

Vierailija
16/33 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotalla on lyhyet jalat ja pitkä selkä....ja tissit näyttää silareilta.

Vierailija
17/33 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:45"]

Lotalla on lyhyet jalat ja pitkä selkä....ja tissit näyttää silareilta.

[/quote]

Ei ole silarit vaan omat tissit. Joillakin on tissit, joillakin ei :D

Siellä finaalissa oli muuten sellaisia tyttöjä, jotka eivät edes näyttäneet misseiltä vaan tavan kaupan kassoilta kuten Elina Leskinen, Neea Poutanen, Katariina Suuniitty. Mitä ne teki jossain missikilpailussa?

Vierailija
18/33 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missikiertueella Turkin Alaniassa Lotta valittiin myös missisuosikiksi. Eli siis Turkin miehet tykkäsivät eniten Lotasta.

Vierailija
19/33 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 22:53"]

Missikiertueella Turkin Alaniassa Lotta valittiin myös missisuosikiksi. Eli siis Turkin miehet tykkäsivät eniten Lotasta.

[/quote]

No tuo nyt ei varsinaisesti ole mikään suositus, jos ei erota missiehdokasta siiderivalaasta.

Vierailija
20/33 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Lotta 2012

http://farm9.static.flickr.com/8038/7908919782_832c432e8c.jpg

Ainakin rinnat näyttää sen verran "löysiltä", ettei näytä silkkareilta. Tosin nykyään on paljon hoikempi ja rinnat isohkot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi