Komein mies jonka tiedät
Kommentit (9285)
Vierailija kirjoitti:
Komia oli. Kuoli v. 2008.
Paul Newmania tarkootin.
Jyrki Kataisella on komea ääni ja on se ihan kivannäköinenkin.
Kas kun kukaan ei ole ehdottanut Köpiä tai Vikiä. Eiks ne ole semmosia vekkuleita ja söpöjä.
Markus Kuotesaho vai mikä sen nimi olikaan. Ai niin se onkin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Gerald Butler
Joo 20 vuotta ja kiloa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ioan Gruffudd (irlantil. näyttelijä)
Eikös hän ole walesilainen? Olen nähnyt hänestä monta pätkää puhumassa kymria. Tai ainakin luulen että se oli kymria. 🤔
https://i0.wp.com/www.alexoloughlinonline.com/wp-content/uploads/2017/0…
Oli komea nuorena, mutta näköjään vaan paranee vanhetessaan. Tiedän, ettei miehiäkään saa esineellistää, mutta nyt on pakko heittää wokehype roskiin ja todeta, että hubba hubba!
Vierailija kirjoitti:
Chris Evans näyttelijä
Chris Evans on nähtävästi valittu juuri People-lehden tämän vuoden seksikkäimmäksi mieheksi - sexiest man alive... En oikein ymmärrä valintaa!
Nyt TV:stä alkaa Naked Attraction.
Vähensin jo ennakkoon vaatetusta ja otin valmiiksi hieromasauvani sohvalle.
Näyttelijä Tommi Eronen on vaan karismaattinen ja upea näyttelijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se Jukka. Kesällä näin, tanssipaikalla. Never forget.
Kuka Jukka?
Ei ole varmuutta. Asuinpaikan tiedän, en ole kehdannut lähteä stalkkailemaan. Muistelen vaan sitä hetkeä kesällä ja kannan sitä sisälläni aina.
-ap
Voi olla vaikka mikä mulkero luonnossa mutta katsoin Jutun loppu leffan enkä mä ole kyllä sitä komeampaa miestä nähnyt.
Ylen eräs aamujuontajamies. mukavan näköinen ja ennenkaikkea todella miellyttävän ja sympaattisen oloinen ihminen. aina tuntuu olevan hyvällä tuulella ja voisin kuvitella että on siviilissäkin ns helpon ihmisen oloinen eikä mikään mörökölli
Vierailija kirjoitti:
Kas kun kukaan ei ole ehdottanut Köpiä tai Vikiä. Eiks ne ole semmosia vekkuleita ja söpöjä.
Olihan Köpi tuolla muutama sivu aiemmin. Komia on.
Komia oli. Kuoli v. 2008.