Komein mies jonka tiedät
Kommentit (9841)
Sinisilmäinen, hoikka ja maantienväriset hyvin leikatut hiukset omaava herrasmies.
Aah niin monta. Jarkko Niemi ja Antti luusuaniemu sykkeestä. Riku Nieminen! Asa Butterfield ym tää lista jatkuisi loputtomiin. Rakastan miehiä 🥰😃😃😃
Kaikki miehet omalla tavallaan. Mies kuin mies kiloista riippumatta.
N 90 kg
Vierailija kirjoitti:
Bull Mantula
suomen rumin mies
Lihavamies Riihimäen Prisman eineshyllä, ostaa paljpn kissanruokaa joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Schindlerin lista tuli juuri yksi ilta ja hävettää sanoa mutta minusta se n*tsi pomo oli aivan järkyttävän kuuma. Siis ulkonäöltään ei käytökseltään.
Minua on aina häirinnyt sen näyttelijän ulkonäkö siinä roolissa. Häntä pitäisi pitää vastenmielisenä mutta kun se kyttää sitä Helen Hirschiä niin hyvä etten väkisin ruvenut toivomaan romanssia kahden noin kauniin ihmisen välille. Todellisuus ollut varmasti jotain aivan muuta.
Tämä oli nyt kun minun näppäimistöltä. Katsoin kanssa Schindlerin listan kun tuli yksi yö. Järki sanoo että olisi pitänyt sympätä Schindleria mutta vähän toi Göth oli kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet suomalaiset miehet ja pojat ovat hyvin söpöjä ja komeita mutta monet niin ujoja etteivät kestä kun heitä katsoo! vaan kääntävät pään heti alas. Kyllä sitä katsoa saa sentään!
J8s niitä ällöttää että sinä katsot heitä?
Niin, en tiedä mutten usko että siitä on kysymys, sillä minua katsotaan varsin paljon myöskin. En tiedä millä silmällä he katsovat , mutta tuijottavat ja röyhistelevät rintaansa.
ehkä kyse on siitä, että kun näen jotain todella mielenkiintoista ja hyvännäköistä jään itsekin tuijottamaan ja moni ei kestä sitä. eihän se kohteliasta olekaan. myönnetään.
terkuin naistuijottaja!
Mä oikeasti haluaisin nähdä miltä näyttää kun joku "röyhistelee rintaansa"?
Vierailija kirjoitti:
Armie Hammer on komea, harmi että hänen yksityiselämänsä sekoilut pilasi uran ja mitä lie.
Eikö hän ole kultalusikka suussa syntynyt ja seinähullu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Schindlerin lista tuli juuri yksi ilta ja hävettää sanoa mutta minusta se n*tsi pomo oli aivan järkyttävän kuuma. Siis ulkonäöltään ei käytökseltään.
Minua on aina häirinnyt sen näyttelijän ulkonäkö siinä roolissa. Häntä pitäisi pitää vastenmielisenä mutta kun se kyttää sitä Helen Hirschiä niin hyvä etten väkisin ruvenut toivomaan romanssia kahden noin kauniin ihmisen välille. Todellisuus ollut varmasti jotain aivan muuta.
Tämä oli nyt kun minun näppäimistöltä. Katsoin kanssa Schindlerin listan kun tuli yksi yö. Järki sanoo että olisi pitänyt sympätä Schindleria mutta vähän toi Göth oli kuuma.
Tämä on hyvä elokuva eikä todellakaan mikään naurun asia. Silti en voi mitään mutta minua naurattaa se kohtaus kun Amon selittää että haluaa viedä Helen Hirschin mukanaan Wieniin ja vanheta yhdessä tämän kanssa. Schindlerin romanttinen vastaus "Oletko sä hullu?" ja se epäuskoinen katse.
näkyy aina kun katson peiliin ;-)
Oliko Rautavaara komea ? Ei kai.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tässä kuvassa Tapio Rautavaara.
https://www.hs.fi/kulttuuri/kirja-arvostelu/art-2000002600291.html
No hyi, näyttää ihan mun isältä 🤣
Joku sellainen hieman nörtähtävä, iskämahainen mutta kuitenkin urheileva on omaan makuun 😊
Kuvankomeista on jäänyt tosi tylsä kuva, ehkä heidän ei koskaan ole tarvinut olla mielenkiintoisia.
Vaikea sanoa, kuka nyt olisi kaikkein komein, mutta yksi tuttuni/kaverini, joka on kohta 60v. on älyttömän komea ja kroppakin ihan justiinsa. Yllättävää, kun olen itse vasta nelikymppinen, enkä yleensä viehäty vanhemmista. Enkä tästäkään muuten kuin kaverina, mutta jos en tuntisi häntä, niin voisin nähdä päiväunia... Pelkkä ulkonäkö ei kuitenkaan ole mulle se ratkaiseva juttu. Moni muukin asia vaikuttaa, esim. ääni, elekieli, katse ja käytös.
Jotkut syntyy nätimmiksi kuin toiset. Mitä siitä numeroa tekemään.
Kiefer Sutherland on mielestäni komea, ja hänellä on myös seksikäs ääni. Elokuvan Phone Booth juju oli se, että se perustui hänen äänityöskentelyynsä.
Onko se vielä hengissä?