Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Komein mies jonka tiedÀt

Vierailija
08.07.2020 |

Jenry Bejarano. Tsekatkaa kuvat😚

Kommentit (9285)

Vierailija
1801/9285 |
05.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paul Newman. VielĂ€ vanhanakin 😃

Onko se vielÀ hengissÀ?

Vierailija
1802/9285 |
05.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Seppo salkkareist

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/9285 |
05.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SinisilmÀinen, hoikka ja maantienvÀriset hyvin leikatut hiukset omaava herrasmies.

Vierailija
1804/9285 |
05.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aah niin monta. Jarkko Niemi ja Antti luusuaniemu sykkeestĂ€. Riku Nieminen! Asa Butterfield ym tÀÀ lista jatkuisi loputtomiin. Rakastan miehiĂ€ đŸ„°đŸ˜ƒđŸ˜ƒđŸ˜ƒ

Vierailija
1805/9285 |
05.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaikki miehet omalla tavallaan. Mies kuin mies kiloista riippumatta.

N 90 kg

Vierailija
1806/9285 |
05.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bull Mantula

suomen rumin mies

Vierailija
1807/9285 |
05.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lihavamies RiihimÀen Prisman eineshyllÀ, ostaa paljpn kissanruokaa joka kerta.

Vierailija
1808/9285 |
05.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Schindlerin lista tuli juuri yksi ilta ja hÀvettÀÀ sanoa mutta minusta se n*tsi pomo oli aivan jÀrkyttÀvÀn kuuma. Siis ulkonÀöltÀÀn ei kÀytökseltÀÀn.

Minua on aina hÀirinnyt sen nÀyttelijÀn ulkonÀkö siinÀ roolissa. HÀntÀ pitÀisi pitÀÀ vastenmielisenÀ mutta kun se kyttÀÀ sitÀ Helen HirschiÀ niin hyvÀ etten vÀkisin ruvenut toivomaan romanssia kahden noin kauniin ihmisen vÀlille. Todellisuus ollut varmasti jotain aivan muuta.

TÀmÀ oli nyt kun minun nÀppÀimistöltÀ. Katsoin kanssa Schindlerin listan kun tuli yksi yö. JÀrki sanoo ettÀ olisi pitÀnyt sympÀtÀ Schindleria mutta vÀhÀn toi Göth oli kuuma.

Vierailija
1809/9285 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet suomalaiset miehet ja pojat ovat hyvin söpöjÀ ja komeita mutta monet niin ujoja etteivÀt kestÀ kun heitÀ katsoo! vaan kÀÀntÀvÀt pÀÀn heti alas. KyllÀ sitÀ katsoa saa sentÀÀn!

J8s niitÀ ÀllöttÀÀ ettÀ sinÀ katsot heitÀ?

Niin, en tiedÀ mutten usko ettÀ siitÀ on kysymys, sillÀ minua katsotaan varsin paljon myöskin. En tiedÀ millÀ silmÀllÀ he katsovat , mutta tuijottavat ja röyhistelevÀt rintaansa.

ehkÀ kyse on siitÀ, ettÀ kun nÀen jotain todella mielenkiintoista ja hyvÀnnÀköistÀ jÀÀn itsekin tuijottamaan ja moni ei kestÀ sitÀ. eihÀn se kohteliasta olekaan. myönnetÀÀn.

terkuin naistuijottaja!

MÀ oikeasti haluaisin nÀhdÀ miltÀ nÀyttÀÀ kun joku "röyhistelee rintaansa"?

Vierailija
1810/9285 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armie Hammer on komea, harmi ettÀ hÀnen yksityiselÀmÀnsÀ sekoilut pilasi uran ja mitÀ lie.

Eikö hÀn ole kultalusikka suussa syntynyt ja seinÀhullu?

Vierailija
1811/9285 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Juuso S. Ranta

Vierailija
1812/9285 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Schindlerin lista tuli juuri yksi ilta ja hÀvettÀÀ sanoa mutta minusta se n*tsi pomo oli aivan jÀrkyttÀvÀn kuuma. Siis ulkonÀöltÀÀn ei kÀytökseltÀÀn.

Minua on aina hÀirinnyt sen nÀyttelijÀn ulkonÀkö siinÀ roolissa. HÀntÀ pitÀisi pitÀÀ vastenmielisenÀ mutta kun se kyttÀÀ sitÀ Helen HirschiÀ niin hyvÀ etten vÀkisin ruvenut toivomaan romanssia kahden noin kauniin ihmisen vÀlille. Todellisuus ollut varmasti jotain aivan muuta.

TÀmÀ oli nyt kun minun nÀppÀimistöltÀ. Katsoin kanssa Schindlerin listan kun tuli yksi yö. JÀrki sanoo ettÀ olisi pitÀnyt sympÀtÀ Schindleria mutta vÀhÀn toi Göth oli kuuma.

TÀmÀ on hyvÀ elokuva eikÀ todellakaan mikÀÀn naurun asia. Silti en voi mitÀÀn mutta minua naurattaa se kohtaus kun Amon selittÀÀ ettÀ haluaa viedÀ Helen Hirschin mukanaan Wieniin ja vanheta yhdessÀ tÀmÀn kanssa. Schindlerin romanttinen vastaus "Oletko sÀ hullu?" ja se epÀuskoinen katse.

Vierailija
1813/9285 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hugh Grant?

Vierailija
1814/9285 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

nÀkyy aina kun katson peiliin ;-)

Vierailija
1815/9285 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oliko Rautavaara komea ? Ei kai.

Vierailija
1816/9285 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tÀssÀ kuvassa Tapio Rautavaara.

https://www.hs.fi/kulttuuri/kirja-arvostelu/art-2000002600291.html

No hyi, nĂ€yttÀÀ ihan mun isĂ€ltĂ€ đŸ€Ł

Vierailija
1817/9285 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joku sellainen hieman nörtĂ€htĂ€vĂ€, iskĂ€mahainen mutta kuitenkin urheileva on omaan makuun 😊

Kuvankomeista on jÀÀnyt tosi tylsÀ kuva, ehkÀ heidÀn ei koskaan ole tarvinut olla mielenkiintoisia.

Vierailija
1818/9285 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kuka nyt olisi kaikkein komein, mutta yksi tuttuni/kaverini, joka on kohta 60v. on ÀlyttömÀn komea ja kroppakin ihan justiinsa. YllÀttÀvÀÀ, kun olen itse vasta nelikymppinen, enkÀ yleensÀ viehÀty vanhemmista. EnkÀ tÀstÀkÀÀn muuten kuin kaverina, mutta jos en tuntisi hÀntÀ, niin voisin nÀhdÀ pÀivÀunia... PelkkÀ ulkonÀkö ei kuitenkaan ole mulle se ratkaiseva juttu. Moni muukin asia vaikuttaa, esim. ÀÀni, elekieli, katse ja kÀytös.

Vierailija
1819/9285 |
06.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jotkut syntyy nÀtimmiksi kuin toiset. MitÀ siitÀ numeroa tekemÀÀn.

Vierailija
1820/9285 |
08.11.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kiefer Sutherland on mielestÀni komea, ja hÀnellÀ on myös seksikÀs ÀÀni. Elokuvan Phone Booth juju oli se, ettÀ se perustui hÀnen ÀÀnityöskentelyynsÀ.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi kuusi kaksi