Komein mies jonka tiedät
Kommentit (9285)
Mä kysyin mun vaimolta. Sen mielestä mä oon komein minkä se tietää. Mun täytyy olla sen kanssa samaa mieltä, muuten se suuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telkkarista tuli just yksi ilta Schindlerin lista. Siitä innostuneena katstoin Englantilaisen potilaan ja The Dig leffan. Kyllä se on minullekkin Fiennes.
Muistan hänet Humisevan harjun Heathcliffinä.
Katsoin tämän. Koulussa näyttämö tunneilla ollaan kuunneltu Fiennesiä lukemassa Shakespeareä. Olen nähnyt hänet myös elokuvissa kuten Herttuatar ja Invisible woman missä hänet on stailattu partasuiseksi vanhaksi ukoksi. Nyt vähän yllätyin. Ei ollut mitään käryä että hän on joskus näyttänyt tuolta.
Kyllä hyvännäköisiä miehiä riittää =)
Mutta hauska nähdä miten maut eroaakin, ja sehän on vain hyvä! Toisaalta tuntuu, että onko "komea"n määritelmä erilainen, jotkut ovat laittaneet kauniita miehiä, mikä on mielestäni eri asia kuin komea.
Mutta eihän tämä vakavaa ole!
Vierailija kirjoitti:
En jaksa kahlata koko ketjua läpi niin en tiedä onko tämä jo mainittu mutta Edis Tatliin nauliutuu silmät niin että niitä ei saa irti.
HYI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telkkarista tuli just yksi ilta Schindlerin lista. Siitä innostuneena katstoin Englantilaisen potilaan ja The Dig leffan. Kyllä se on minullekkin Fiennes.
Katsoin tämän. Koulussa näyttämö tunneilla ollaan kuunneltu Fiennesiä lukemassa Shakespeareä. Olen nähnyt hänet myös elokuvissa kuten Herttuatar ja Invisible woman missä hänet on stailattu partasuiseksi vanhaksi ukoksi. Nyt vähän yllätyin. Ei ollut mitään käryä että hän on joskus näyttänyt tuolta.
Mä innostuin nyt niin tosta Humisevasta harjusta että mun oli pakko googlata sen nuoruuden kuvia. Siis sehän on ollut vähintään yhtä komea kuin joku Tom Cruise, Johnny Depp tai Brad Pitt joiden ulkonäöstä tehtiin aikanaan hirveä numero. Oikeastaan toi Fiennes on ollut melkein vielä komeampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä innostuin nyt niin tosta Humisevasta harjusta että mun oli pakko googlata sen nuoruuden kuvia. Siis sehän on ollut vähintään yhtä komea kuin joku Tom Cruise, Johnny Depp tai Brad Pitt joiden ulkonäöstä tehtiin aikanaan hirveä numero. Oikeastaan toi Fiennes on ollut melkein vielä komeampi.
Sä olet vain liian nuori tai ollut koomassa vuosituhannen vaihteessa. Kyllä hänestä esim. Englantilaisen potilaan aikaan vouhkattiin niin että siinä jäi Pittit ja Deppit toiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta hauska nähdä miten maut eroaakin, ja sehän on vain hyvä! Toisaalta tuntuu, että onko "komea"n määritelmä erilainen, jotkut ovat laittaneet kauniita miehiä, mikä on mielestäni eri asia kuin komea.
No mikä sinusta on komea?
Omaan makuun toi täällä moneen kertaan mainittu Ralph Fiennes lukeutuu enemmän näihin kauniisiin miehiin. Hauskannäköinen kyllä mutta ei miesmäinen toisin kuin joku Joe Manganiello tai Jason Momoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cillian Murphy on kyl hottis.Katsokaa sen kuvia koska ei ole tunnetuimpia näyttelijöitä.
Kyllä. Mutta katsokaa mieluummin videoita, joissa näkyy elekieli (rauhallinen, itsevarma) ja kuuluu ääni ja puhetapa (matala ääni, karismaattinen puhetyyli, fiksun oloinen kaveri).
Katsoin muutaman haastattelun. Ei ollut kyllä yhtään minun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Lääh!
Toi mies on komea, vaikkakin selvästi hirveän pienikokoinen mutta mikä vika ton naisen peruukissa on? Se sai hänet näyttämään ihan ton miehen äidiltä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen varmaan laittanut kauniitakin, koska pidän ehkä enemmän niistä ja joidenkin mielestä he ovat ehkä "liiankin" kauniita, mutta kaikki eivät pidä mistään esim hyvin maskuliinista miehistä. Itse kuulun niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paulus Arajuuri on todella hot
Aivan ihana, karvainen nallekarhu, jolla on myös erittäin seksikäs torso, kauniit nännit/nännipihat, unelmieni mies ulkoisesti.
Kauniit nännit ja nännipihat, jotain rajaa nyt. Itseä alkaa yököttää tälläiset viestit, vaikka nainen olenkin. Itse en myöskään tykkää hänestä.
itse olen mies ja voin sanoa etta david beckham on kuuma,no gay at all mutta uskon omaavani aika hyvan maun. En usko etta kovin moni kieltaytyy tuosta.
salamanterid kirjoitti:
itse olen mies ja voin sanoa etta david beckham on kuuma,no gay at all mutta uskon omaavani aika hyvan maun. En usko etta kovin moni kieltaytyy tuosta.
Itse olen nainen enkä ymmärtänyt miksi häntä ihailtiin edes silloin nuorena? Saati sitten nykyään kun on punpanut kasvosnsa yhtä täyteen jotain botoxia kuin Bradley Cooper. Molemmat vasta viisissäkymmenissä mutta ihan järkyttäviä kuunaamoja. Plus että Victorian ajanut pettämisillään ihan masennuspotilaaksi. Siinä on julkkis josta todellakin kieltäytyisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä sinusta on komea?
Omaan makuun toi täällä moneen kertaan mainittu Ralph Fiennes lukeutuu enemmän näihin kauniisiin miehiin. Hauskannäköinen kyllä mutta ei miesmäinen toisin kuin joku Joe Manganiello tai Jason Momoa.
Kyllä jos valita sais niin minulle toi Fiennes. Pidä sä noi pari muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet vain liian nuori tai ollut koomassa vuosituhannen vaihteessa. Kyllä hänestä esim. Englantilaisen potilaan aikaan vouhkattiin niin että siinä jäi Pittit ja Deppit toiseksi.
Se oli todella komea siinä!
Mikko Rantanen jääkiekkoilija