Komein mies jonka tiedÀt
Kommentit (9840)
MÀ kysyin mun vaimolta. Sen mielestÀ mÀ oon komein minkÀ se tietÀÀ. Mun tÀytyy olla sen kanssa samaa mieltÀ, muuten se suuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telkkarista tuli just yksi ilta Schindlerin lista. SiitÀ innostuneena katstoin Englantilaisen potilaan ja The Dig leffan. KyllÀ se on minullekkin Fiennes.
Muistan hÀnet Humisevan harjun HeathcliffinÀ.
Katsoin tÀmÀn. Koulussa nÀyttÀmö tunneilla ollaan kuunneltu FiennesiÀ lukemassa ShakespeareÀ. Olen nÀhnyt hÀnet myös elokuvissa kuten Herttuatar ja Invisible woman missÀ hÀnet on stailattu partasuiseksi vanhaksi ukoksi. Nyt vÀhÀn yllÀtyin. Ei ollut mitÀÀn kÀryÀ ettÀ hÀn on joskus nÀyttÀnyt tuolta.
KyllÀ hyvÀnnÀköisiÀ miehiÀ riittÀÀ =)
Mutta hauska nÀhdÀ miten maut eroaakin, ja sehÀn on vain hyvÀ! Toisaalta tuntuu, ettÀ onko "komea"n mÀÀritelmÀ erilainen, jotkut ovat laittaneet kauniita miehiÀ, mikÀ on mielestÀni eri asia kuin komea.
Mutta eihÀn tÀmÀ vakavaa ole!
Vierailija kirjoitti:
En jaksa kahlata koko ketjua lÀpi niin en tiedÀ onko tÀmÀ jo mainittu mutta Edis Tatliin nauliutuu silmÀt niin ettÀ niitÀ ei saa irti.
HYI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telkkarista tuli just yksi ilta Schindlerin lista. SiitÀ innostuneena katstoin Englantilaisen potilaan ja The Dig leffan. KyllÀ se on minullekkin Fiennes.
Katsoin tÀmÀn. Koulussa nÀyttÀmö tunneilla ollaan kuunneltu FiennesiÀ lukemassa ShakespeareÀ. Olen nÀhnyt hÀnet myös elokuvissa kuten Herttuatar ja Invisible woman missÀ hÀnet on stailattu partasuiseksi vanhaksi ukoksi. Nyt vÀhÀn yllÀtyin. Ei ollut mitÀÀn kÀryÀ ettÀ hÀn on joskus nÀyttÀnyt tuolta.
MÀ innostuin nyt niin tosta Humisevasta harjusta ettÀ mun oli pakko googlata sen nuoruuden kuvia. Siis sehÀn on ollut vÀhintÀÀn yhtÀ komea kuin joku Tom Cruise, Johnny Depp tai Brad Pitt joiden ulkonÀöstÀ tehtiin aikanaan hirveÀ numero. Oikeastaan toi Fiennes on ollut melkein vielÀ komeampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ innostuin nyt niin tosta Humisevasta harjusta ettÀ mun oli pakko googlata sen nuoruuden kuvia. Siis sehÀn on ollut vÀhintÀÀn yhtÀ komea kuin joku Tom Cruise, Johnny Depp tai Brad Pitt joiden ulkonÀöstÀ tehtiin aikanaan hirveÀ numero. Oikeastaan toi Fiennes on ollut melkein vielÀ komeampi.
SÀ olet vain liian nuori tai ollut koomassa vuosituhannen vaihteessa. KyllÀ hÀnestÀ esim. Englantilaisen potilaan aikaan vouhkattiin niin ettÀ siinÀ jÀi Pittit ja Deppit toiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta hauska nÀhdÀ miten maut eroaakin, ja sehÀn on vain hyvÀ! Toisaalta tuntuu, ettÀ onko "komea"n mÀÀritelmÀ erilainen, jotkut ovat laittaneet kauniita miehiÀ, mikÀ on mielestÀni eri asia kuin komea.
No mikÀ sinusta on komea?
Omaan makuun toi tÀÀllÀ moneen kertaan mainittu Ralph Fiennes lukeutuu enemmÀn nÀihin kauniisiin miehiin. HauskannÀköinen kyllÀ mutta ei miesmÀinen toisin kuin joku Joe Manganiello tai Jason Momoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cillian Murphy on kyl hottis.Katsokaa sen kuvia koska ei ole tunnetuimpia nÀyttelijöitÀ.
KyllÀ. Mutta katsokaa mieluummin videoita, joissa nÀkyy elekieli (rauhallinen, itsevarma) ja kuuluu ÀÀni ja puhetapa (matala ÀÀni, karismaattinen puhetyyli, fiksun oloinen kaveri).
Katsoin muutaman haastattelun. Ei ollut kyllÀ yhtÀÀn minun makuun.
Vierailija kirjoitti:
LÀÀh!
Toi mies on komea, vaikkakin selvÀsti hirveÀn pienikokoinen mutta mikÀ vika ton naisen peruukissa on? Se sai hÀnet nÀyttÀmÀÀn ihan ton miehen ÀidiltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen varmaan laittanut kauniitakin, koska pidÀn ehkÀ enemmÀn niistÀ ja joidenkin mielestÀ he ovat ehkÀ "liiankin" kauniita, mutta kaikki eivÀt pidÀ mistÀÀn esim hyvin maskuliinista miehistÀ. Itse kuulun niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paulus Arajuuri on todella hot
Aivan ihana, karvainen nallekarhu, jolla on myös erittÀin seksikÀs torso, kauniit nÀnnit/nÀnnipihat, unelmieni mies ulkoisesti.
Kauniit nÀnnit ja nÀnnipihat, jotain rajaa nyt. ItseÀ alkaa yököttÀÀ tÀllÀiset viestit, vaikka nainen olenkin. Itse en myöskÀÀn tykkÀÀ hÀnestÀ.
itse olen mies ja voin sanoa etta david beckham on kuuma,no gay at all mutta uskon omaavani aika hyvan maun. En usko etta kovin moni kieltaytyy tuosta.
salamanterid kirjoitti:
itse olen mies ja voin sanoa etta david beckham on kuuma,no gay at all mutta uskon omaavani aika hyvan maun. En usko etta kovin moni kieltaytyy tuosta.
Itse olen nainen enkÀ ymmÀrtÀnyt miksi hÀntÀ ihailtiin edes silloin nuorena? Saati sitten nykyÀÀn kun on punpanut kasvosnsa yhtÀ tÀyteen jotain botoxia kuin Bradley Cooper. Molemmat vasta viisissÀkymmenissÀ mutta ihan jÀrkyttÀviÀ kuunaamoja. Plus ettÀ Victorian ajanut pettÀmisillÀÀn ihan masennuspotilaaksi. SiinÀ on julkkis josta todellakin kieltÀytyisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikÀ sinusta on komea?
Omaan makuun toi tÀÀllÀ moneen kertaan mainittu Ralph Fiennes lukeutuu enemmÀn nÀihin kauniisiin miehiin. HauskannÀköinen kyllÀ mutta ei miesmÀinen toisin kuin joku Joe Manganiello tai Jason Momoa.
KyllÀ jos valita sais niin minulle toi Fiennes. PidÀ sÀ noi pari muuta.
MinÀhÀn se olen ja myöskin vaatimattomin !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SÀ olet vain liian nuori tai ollut koomassa vuosituhannen vaihteessa. KyllÀ hÀnestÀ esim. Englantilaisen potilaan aikaan vouhkattiin niin ettÀ siinÀ jÀi Pittit ja Deppit toiseksi.
Se oli todella komea siinÀ!
Mikko Rantanen jÀÀkiekkoilija