Komein mies jonka tiedÀt
Kommentit (9284)
erÀs ketÀ heilastelin n 10 v sitten. Nyt kun nÀin hÀnet kesÀllÀ erÀÀssÀ tapahtumassa, niin totesin ettÀ oma mies on noin 100x komeampi :D
Mun poika, 23-v.
Ja Canyaman sekÀ erÀs upee tyyppi instassa.
Vierailija kirjoitti:
Evan Peters, varsinkin nÀytellessÀÀn Jeffrey Dahmeria joka myös oli komea.
En tiedĂ€ kierompaa ja Ă€llömpÀÀ kuin sarjamurhaajafetissi đ Dahmer mm. tappoi 14-vuotiaan pojan poraamalla kalloon reikiĂ€ ja kaatamalla sinne happoa, ettĂ€ saisi itselleen zombipoikaystĂ€vĂ€n. Ai kun "ihana".
Pierce Brosnan. Asusti naapurissa Lontoossa nuorena nÀin usein. VielÀ vanhanakin hyvÀn nÀköinen.
Vierailija kirjoitti:
TÀytyy itsekin nyt kommentoida sen verran etten ymmÀrrÀ jos murhaajaa aletaan kehumaan. Joku raja nyt sentÀÀn. Minusta ihmisen pitÀÀ olla kunnollinen ja ilman mitÀÀn ainakaan suuria rikoksia jotta voin edes hÀnen nimensÀ kirjoittaa ketjuun jossa kehutaan ihmisiÀ. Minulla se raja vaan menee siinÀ. Haluan, ettÀ ihminen on myös muuten ok.
Tommy Johansson. Jonkun mielestÀ varmaan hyvin tavallinen. Itse taas pidÀn paljon. Toisaalta ehkÀ on paremminkin söpö.
EipÀ esineellistetÀ miehiÀ. Pöyristyn nÀin törkeÀstÀ kÀytöksestÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀytyy itsekin nyt kommentoida sen verran etten ymmÀrrÀ jos murhaajaa aletaan kehumaan. Joku raja nyt sentÀÀn. Minusta ihmisen pitÀÀ olla kunnollinen ja ilman mitÀÀn ainakaan suuria rikoksia jotta voin edes hÀnen nimensÀ kirjoittaa ketjuun jossa kehutaan ihmisiÀ. Minulla se raja vaan menee siinÀ. Haluan, ettÀ ihminen on myös muuten ok.
Siis kai tÀmÀ on sarkasmia? Nyt puhutaan siitÀ, kuka on komea. Ei siitÀ, kuka on hyvÀ ihminen. UlkonÀöllÀ ei ole mitÀÀn tekemistÀ sen kanssa onko ihminen "kunnollinen" tai toimiiko hÀn eettisesti kestÀvÀllÀ tavalla elÀmÀssÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kai tÀmÀ on sarkasmia? Nyt puhutaan siitÀ, kuka on komea. Ei siitÀ, kuka on hyvÀ ihminen. UlkonÀöllÀ ei ole mitÀÀn tekemistÀ sen kanssa onko ihminen "kunnollinen" tai toimiiko hÀn eettisesti kestÀvÀllÀ tavalla elÀmÀssÀÀn.
Et ymmÀrtÀnyt mitÀ tarkoitin. ItsellÀ menee siis raja siinÀ etten alkaisi tÀÀllÀ kehumaan ihmistÀ joka on paha ja tehnyt hirveitÀ rikoksia. Ei vaikka hÀnen ulkonÀkönsÀ olisi mikÀ vaan. SitÀ siis tarkoitin. En siis kirjoita tÀnne mitÀÀn murhaajan nimiÀ koska ns huomio sellaiselle tyypille on ÀllöttÀvÀÀ minusta. Kaikilla on tietysti omat ajatuksensa ja mieltymyksensÀ. Ihmettelen jos alkaa silti tÀnne kirjoittamaan ihmisten nimiÀ jotka ihan hirveitÀ tyyppejÀ, vaikka heillÀ olisi mallin kasvot. Ei sovi minulle. Voin olla tyhmÀ tai tekopyhÀ, mutta ajattelen nÀin.
Vierailija kirjoitti:
Tommy Johansson. Jonkun mielestÀ varmaan hyvin tavallinen. Itse taas pidÀn paljon. Toisaalta ehkÀ on paremminkin söpö.
https://www.google.com/search?q=Tommy+Johansson+gif&tbm=isch&ved=2ahUKEâŠ
Jack Nicholson