Komein mies jonka tiedÀt
Jenry Bejarano. Tsekatkaa kuvatđ
Kommentit (10088)
Komea mies. kirjoitti:
MinÀ itse. ItkekÀÀ itsenne uneen akat, sillÀ olen liian kaunis ja hyvÀ teille.
Ootko Lauri?
Ralph Fiennes poliisi univormussa leffassa Land of the blind. SitÀ komeampi ei voi mies olla.
Tuure Taskinen, Bjorn Mosten, Evan Peters, komeita nÀyttelijöitÀ <3
Aleksi Delikouras eli Spede-elokuvan ohjaaja.đ Harmi kun on ulottumattomissani
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennes poliisi univormussa leffassa Land of the blind. SitÀ komeampi ei voi mies olla.
MeillÀ on sama miesmaku. En tiedÀ pitÀÀkö olla huolissaan jos katsoo Schindlerin listaa ja vÀkisin pitÀÀ Amon GöthiÀ kuumana. Oli liian komea poika siihen rooliin Hugo Bossin univormussaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MeillÀ on sama miesmaku. En tiedÀ pitÀÀkö olla huolissaan jos katsoo Schindlerin listaa ja vÀkisin pitÀÀ Amon GöthiÀ kuumana. Oli liian komea poika siihen rooliin Hugo Bossin univormussaan.
Eikö hÀn lihottanut itseÀÀn 25kg sitÀ roolia varten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvinhÀn hÀn nÀytteli. Muistaakseni sai jopa Oscar ehdokkuuden.
Korttelissa asuu joku sexy ex- jÀÀkiekkoilija, joka ulkoiluttaa tiibetinspanielia. Ja kaiken lisĂ€ksi se mies puhuu niin kauniisti sille koiralle. Kun tulee minua vastaan kadulla, hymyilee aina ja nyökkÀÀ kuin tuntisimme. KesĂ€llĂ€ sillĂ€ oli shortsit ja ne reidet olivat jumalaiset! Surffitukka ja kaikki. Katsoin myös, ettĂ€ hampaat ovat tallella đ
Jani Toivola