Komein mies jonka tiedät
Kommentit (9927)
Vierailija kirjoitti:
Elon Musk
Kauhee
Vierailija kirjoitti:
Oliver Hackson-Cohen huh huh huh
Oliver Jackson-Cohen, oli mm näyttelijänä elokuvassa Faster, hieno näyttelijä
Vaatimattomuuteni estää kertomasta, että minä olen.
Alain Delon nuorena. Ihmiset jäivät kadulla seisomaan ja tuijottamaan eivätkä uskoneet näkemäänsä todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Alain Delon nuorena. Ihmiset jäivät kadulla seisomaan ja tuijottamaan eivätkä uskoneet näkemäänsä todeksi.
Nuorempien naisten ja miksei miestenkin kannattaa katsoa Delonin 60-luvun leffoja. Sen lisäksi että näytteli laatuleffoissa, niin hän oli hämmentävän komea sälli.
Sanon tämän miehenä ilman minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa miehiin. On silti älyllisesti epärehellistä väittää, etteikö pystyisi tunnistamaan samaa sukupuolta olevia poikkeuksellisen viehättäviä yksilöitä.
Onneksi harvemmin tarvitsee Alain Delonin ulkonäön kanssa miesten kilpailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elon Musk
Kauhee
Mielipiteessäni ei ole poliittista biasia, koska olen enemmän oikealla, mutta Musk näyttää ulkonäöltään jopa hieman sisäsiittoiselta tai keharilta.
En usko hetkeäkään, että ilman rikkauksia hän olisi kaatanut monia naisia ja lapsia siittänyt niin montaa eri suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että tämänkin komistuksen vaimo jätti vuonna 1968
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että tämänkin komistuksen vaimo jätti vuonna 1968
Koska Alain oli jännämies, joka hyppeli kukasta toiseen.
Jayden Eynaud, Mafs Australia 2024, ammattilaispotkunyrkkeilijä
Oikea Tarzan! 😍
Vierailija kirjoitti:
AD oli enkelikasvoinen kaunis poika, kyllä. Mutta ei hänessä ollut maskuliinista energiaa. Kauniissa miehessä voi sitäkin olla, ei tarvi olla kirveelläveistetty karalahti.
Tyler Peck