Komein mies jonka tiedÀt
Kommentit (10232)
Mun vaari! Tosin kuoli jo kauan sitten. NÀin nyt vasta siitÀ nuoruuden kuvia. Uskomattoman komea kaveri.
KyllÀhÀn se oli komea mies vielÀ vanhanakin, mutta kun ei paljon nÀhty ja olin kai jotain 15 v, kun sen viimeksi nÀin. Asuttiin niin kaukana toisistamme.
Musta tukka, mustat viikset ja kulmakarvat ja mustat silmÀt. Periytti tÀmÀn mustanpuhuvan olemuksensa Àidilleni ja siitÀ minulle, edelleen mun pojalle ja pojan lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tÀssÀ kuvassa Tapio Rautavaara.
https://www.hs.fi/kulttuuri/kirja-arvostelu/art-2000002600291.html
Todella komea, luonteeltaan charmikas, kaunis lauluÀÀni, olympiamitalisti keihÀÀnheitossa ja jousiammunnan joukkuemaailmanmestari. SiinÀ oli kyllÀ annettu yhdelle miehelle paljon lahjoja.
Luultavasti Suomen komein mies kautta aikojen.
Oli lahjakas, mutta elokuviin sitÀ ei olisi pitÀnyt laittaa nÀyttelemÀÀn. Siihen sillÀ ei ollut lahjoja. Mutta sehÀn oli ajan tapa silloin. Elokuva myi hyvin kun siihen ympÀttiin komea kuuluisuus.
Bulgariassa kÀydessÀni tuli vÀhÀn sellainen komeusshokki. MissÀÀn en ole nÀhnyt niin paljon komeita miehiÀ.
Suloisella tavalla komein japanilainen nuorimies Shun Nakanishi (The Boyfriend Netflix)
Juho Milonoff on kyllÀ komea ja komea parta.
Ahti Oksanen jÀÀkiekkoilija
Kokoomuksen kuolaava syöttöporsas
Klo 3:10 lÀhtö Yumaan pÀÀosan esittÀjÀ Cristian Bale ja Russel Crowe. Elokuva on vuodelta 2007.
Vierailija kirjoitti:
Tom Cruise 4ever. <3 <3 <3
Tomppa on kuuma jÀtkÀ edelleen.
Olli Rekonen huh huh