Komein mies jonka tiedät
Kommentit (9278)
Mun vaari! Tosin kuoli jo kauan sitten. Näin nyt vasta siitä nuoruuden kuvia. Uskomattoman komea kaveri.
Kyllähän se oli komea mies vielä vanhanakin, mutta kun ei paljon nähty ja olin kai jotain 15 v, kun sen viimeksi näin. Asuttiin niin kaukana toisistamme.
Musta tukka, mustat viikset ja kulmakarvat ja mustat silmät. Periytti tämän mustanpuhuvan olemuksensa äidilleni ja siitä minulle, edelleen mun pojalle ja pojan lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tässä kuvassa Tapio Rautavaara.
https://www.hs.fi/kulttuuri/kirja-arvostelu/art-2000002600291.html
Todella komea, luonteeltaan charmikas, kaunis lauluääni, olympiamitalisti keihäänheitossa ja jousiammunnan joukkuemaailmanmestari. Siinä oli kyllä annettu yhdelle miehelle paljon lahjoja.
Luultavasti Suomen komein mies kautta aikojen.
Oli lahjakas, mutta elokuviin sitä ei olisi pitänyt laittaa näyttelemään. Siihen sillä ei ollut lahjoja. Mutta sehän oli ajan tapa silloin. Elokuva myi hyvin kun siihen ympättiin komea kuuluisuus.
Bulgariassa käydessäni tuli vähän sellainen komeusshokki. Missään en ole nähnyt niin paljon komeita miehiä.
Suloisella tavalla komein japanilainen nuorimies Shun Nakanishi (The Boyfriend Netflix)
Juho Milonoff on kyllä komea ja komea parta.
Kokoomuksen kuolaava syöttöporsas
Klo 3:10 lähtö Yumaan pääosan esittäjä Cristian Bale ja Russel Crowe. Elokuva on vuodelta 2007.
Vierailija kirjoitti:
Tom Cruise 4ever. <3 <3 <3
Tomppa on kuuma jätkä edelleen.
Olli Rekonen huh huh