Komein mies jonka tiedät
Kommentit (9284)
Vierailija kirjoitti:
Alexander Stubb
Se kuminaama ei ole komeaa nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään brittinäyttelijöistä. Liam Neeson, Eddie Redmayne, Ewan McGregor, Ralph Fiennes, Jude Law, Hugh Grant jne. Mutta jos vain yksi pitäisi valita niin se olisi joko McGregor tai Fiennes.
Fiennes vuosituhannen vaihteessa elokuvassa Sunshine pisti mun teini-ikäisen sydämeni läpättämään ihan omaan tahtiinsa. Vieläkin nolostuttaa kuinka moneen kertaan kelasin ne alastonkohtaukset:/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään brittinäyttelijöistä. Liam Neeson, Eddie Redmayne, Ewan McGregor, Ralph Fiennes, Jude Law, Hugh Grant jne. Mutta jos vain yksi pitäisi valita niin se olisi joko McGregor tai Fiennes.
Fiennes vuosituhannen vaihteessa elokuvassa Sunshine pisti mun teini-ikäisen sydämeni läpättämään ihan omaan tahtiinsa. Vieläkin nolostuttaa kuinka moneen kertaan kelasin ne alastonkohtaukset:/
Ps. hurmaavia kyllä noi muutkin mainitsemasi miehet!
Kyllä se kaikkein komein kaveri päällä maan löytyy lähimmästä peilistä (selfieitä en harrasta).
Lima-Ilmari on varmaan ainakin Audi-miehen mielestä komea.
komea, komeampi, komein, minä kirjoitti:
Kyllä se kaikkein komein kaveri päällä maan löytyy lähimmästä peilistä (selfieitä en harrasta).
Pics or it doesn't exist.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta näkeekö Fiennesin jossain alasti?!?😳 En ole mikään pervo mutta tämän minäkin halua nähdä.
Antti Luusuanniemi komea näyttelijä
Risto Murto Varman toimitusjohtaja.
Kalle Rovanperä ja söpö kuin mikä.
Jyrki 69 tummista ja Olli Herman vaaleista. Osaavat laittaa itseään ja molemmilla pitkät hiukset 😍 👍
Se on jännä että miljardeista miehistä löytyy enemmän komeita kuin oman maan vajaasta kolmesta miljoonasta.
Funny how that works.