Komein mies jonka tiedät
Kommentit (10237)
Ihan heittämällä Vitali Klitschko.
Vierailija kirjoitti:
Se lääkäri Poirot-sarjassa "Teetä kolmelle" on unelmamieheni. En edes täysin osaa eritellä, että miksi koen hänet niin viehättävänä niin ulkoisesti kuin käytökseltäänkin. Pitäisi ottaa selvää, että kuka on näyttelijä 😅 pelkään vain, että hän on liian hyvä näyttelemään, todellisuudessa on ihan erilainen ja kuvani tästä mieleen jääneestä ihannemiehestä jotenkin murtuu :D
Mistähän löytäisin elävästä elämästä sellaisen miehen
Siis hänkö:
https://media.gettyimages.com/photos/actor-paul-mcgann-picture-id829563…
?
Vierailija kirjoitti:
Arnold Schwarzenegger
Oli aika naismainen mieheksi.
Jos pelkästä ulkonäöstä puhutaan niin se Englantilaisen potilaan näyttelijä. Tuli katseltua pitkästä aikaa yöllä kun en menkkakivuiltani saanut unta. Todella hyvä elokuva ja toi mies näyttelijä siinä on luultavasti komein mies kenet olen eläessäni nähnyt.
Eräs Tampereen työväen teatterin näyttelijä.
Heikki Ranta, mm Putous-näyttelijä.
Paul Newman, varsinkin nuorena.
Saku Kauppinen. Karjaan lahja maailman naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vastasin jo aiemmin ketjuun mutta pakko muuttaa mielipidettä: Sabin Tambrea on komein. En oikeasti tiedä voiko olla tuosta enää täydellisempää. Kiitos sille palstalaiselle joka tämän komistuksen mainitsi toisessa ketjussa.
Se olin minä;D
Ainoa häntä komeampi on Ralph Fiennes. Heidän sivuprofiileissa nuorena on kyllä hyvin paljon samaa. Upeita miehiä!
Vierailija kirjoitti:
Sammy Babitzin
Kyllä, ihan ykkönen! 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lääkäri Poirot-sarjassa "Teetä kolmelle" on unelmamieheni. En edes täysin osaa eritellä, että miksi koen hänet niin viehättävänä niin ulkoisesti kuin käytökseltäänkin. Pitäisi ottaa selvää, että kuka on näyttelijä 😅 pelkään vain, että hän on liian hyvä näyttelemään, todellisuudessa on ihan erilainen ja kuvani tästä mieleen jääneestä ihannemiehestä jotenkin murtuu :D
Mistähän löytäisin elävästä elämästä sellaisen miehen
Siis hänkö:
https://media.gettyimages.com/photos/actor-paul-mcgann-picture-id829563…
?
McGanneja on kolme näyttelijäveljestä. Muistuttavat kovasti toisiaan, mutta Paul lienee parhaimman näköinen.
Matti oli aika naismainen mieheksi