Komein mies jonka tiedät
Kommentit (10277)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tom Hardy
Olen istunut herran vieressä ja jutellut hänen kanssaan eikä aiheuttanut mitään uuh kun on komea mies reaktiota.
Vähän aiheutti kuitenkin värinää erityisiin paikkoihin?
Ei sitten yhtään.
Maajussille morsian ohjelman lampuri Ville. Hitokseen kun on komea mies!!
Ehdottomasti komein mies on Can Yaman.
Ralph Fiennesiä komeampaa en ole nähnyt.
Jyri Lavikainen Tutkija ulkopolitiikka
Minäkin tunnen naapurin Pentin. Tunnen vielä toisenkin Pentin.
Cristiano Ronaldo. Taidokas, erittäin karismaattinen ja komea.
Komein mies jonka koskaan olen nähnyt, oli mies jonka tapasin Oslon lentokentällä Gardermoenissa useampi vuosi sitten. Siinä odotusaulassa tuli vaihdettua pari sanaa, enempää en häntä tuntenut enkä tunne. Kumpikin siitä häivyimme omille lennoillemme.
Kuvaa minulla ei tietenkään ole, mutta kyseessä oli sellainen hieman yli kolmekymppinen en tiedä minkämaalainen mies, mutta koko olemus oli todella viehättävä. Pukeutuminen päästä varpaisiin, myös kengät! jotka suomalaiselta mieheltä jäävät ilman huomiota ja huoltoa, oli tyylikkään rento mutta laadukas.
Kasvot jumalaisen kauniit, hampaat! kun hymyili....... ja hymyilikin paljon. Iloiset ystävälliset silmät, katsoi kohti ja katse oli varma ja avoin.
Sanottakoon että en ole kiinnostunut miehistä seksuaalisessa mielessä, mutta todella mielelläni katselen upeaa ihmistä, on sittten mies tai nainen. Tällainen kohtaaminen jättää hyvän mielen.
Miten niin vaikea kysymys? Tässähän ei sun ihastumisista haluta tietää yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kaverissa tässä roolissa vaan on sitä jotain
Kyllä, oli pakko katsoa Petersin kaikki muutkin roolisuoritukset. Ihan huippu!
Emil Hallberg