Komein mies jonka tiedät
Kommentit (9881)
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti komea mies on sellainen, että tavismies suostuu siirtymään seinätapetiksi sillä hetkellä kun tällainen miekkonen astuu sisään. Mutta oikeastihan se ulkonäkö ja tyylikäs sisääntulo ei ihan vielä riitä. Nyt seurataan sitten sitä, miten mies niiden muutamien sekuntien aikana ottaa tilan ja ihmiset haltuun. Eli millaisen karisman mies omaa. Ja jos sekin on kohdillaan niin sen jälkeenhän mies on pelkkää hunajafondueta, jota mehiläiset eivät voi vastustaa.
Juuri näin. Tuossa edellä sanottu Paul Newman oli sellainen mies. Se karisman määrä ja ah niin komea. Komeudesta huolimatta (naisten pörräilystä ympärillä) oli uskollinen omalle vaimolleen ja hoiti vanhemmuuden lapsiinsa nähden niin kuin perheen isän kuuluukin. Halusivat asua kaukana hollywoodin pintaliitoelämästä.
Juuri äsken tv:ssä Maxi tupla tv mainoksen parrakas mies
Ron Jeremy. Ei ole komeampaa ilmestystä tällä pallolla kulkenut.
Markus Hurskainen Koko Suomi leipoo
Papu Kurapalli. Tsekatkaa ihmeessä! Mutta on varattu.
Luottovakuutus mainoksen poromies.
Vierailija kirjoitti:
Luottovakuutus mainoksen poromies.
Ei mikään poro vaan poramies.
oma rakas mieheni, ollaan oltu naimisissa 22 v ja edelleen on komein mies maailmassa
Porilainen sähköinsinööri jolla ei vaan valitettavasti seiso millään.
Kaikkea on kokeiltu mutta heppi on kuin keitetty spagetti.
Se siitä ja sen pituudesta, ei ikinä enää porilaista ilman munaa.
Rod Fontana alasti. T.Blondi 45
Minun mieheni on komein. Sitä paitsi tuo aloituksen mies oli tummaihoinen.
Arnold Schwarzenegger komea,lihaksikas pitkä mies, eikä ole kuin vain vähän pienempi kuin minä. 👍
*wirn*
Vierailija kirjoitti:
Arnold Schwarzenegger komea,lihaksikas pitkä mies, eikä ole kuin vain vähän pienempi kuin minä. 👍
*wirn*
Arnoldilla tuntuu onnistuvan kaikki. Terminator 2 klassikko. Samoin Predator - elokuvat.
Niko Nurminen MTV