Komein mies jonka tiedät
Kommentit (9876)
Ralph Fiennes. Olen nähnyt luonnossa.
Huuhkajien pelaaja Kaan Kairinen. Ja on muuten hieno nimi miehellä.
Kuulin eilen kolmen mummoihmisen (oikesti harmaapäitä, about 70 vee +, rollat ja kävelykepit) keskustelun City-käytävässä Helsingissä: "Kyllä oli mahottoman kommee mies, joka otti vastaan." "Niin oli, pitkä!" ja hymistelyä jatkui. En kysynyt, missä ravintolassa leidit olivat käyneet. Veikkaan, että miesmaku eroaisi kuitenkin.
Mutta oli kiva huomata, ettei hauskannäköisten miesten bongaus ole iästä kiinni.
Petteri Orpo. Ai mut onkos se kauhaen lyhyt hmmm.....no ei kai se haittaa, Petteri 💋.
Mulla kävi mökillä remppamies, sain muutaman päivän kuolata ja tuijottaa. Pitkä ja urheilullinen ja komea. Tuskin hän mitään huomasi, koputteli nurkkia ja mittaili ja rapsutteli , käytteli porakonetta ja siveli maalisudilla.
Oi että kuinka mielelläni olisin ollut se mökki.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi mökillä remppamies, sain muutaman päivän kuolata ja tuijottaa. Pitkä ja urheilullinen ja komea. Tuskin hän mitään huomasi, koputteli nurkkia ja mittaili ja rapsutteli , käytteli porakonetta ja siveli maalisudilla.
Oi että kuinka mielelläni olisin ollut se mökki.
et tehny mitään siirtoa häneenpäin ?
kyllähän kesäromanssi käy miehellekki
Vierailija kirjoitti:
Naapurin mies
Meillä naapurin mies on kuin Richard Gere nuorena.
Nam nam kirjoitti:
Kuulin eilen kolmen mummoihmisen (oikesti harmaapäitä, about 70 vee +, rollat ja kävelykepit) keskustelun City-käytävässä Helsingissä: "Kyllä oli mahottoman kommee mies, joka otti vastaan." "Niin oli, pitkä!" ja hymistelyä jatkui. En kysynyt, missä ravintolassa leidit olivat käyneet. Veikkaan, että miesmaku eroaisi kuitenkin.
Mutta oli kiva huomata, ettei hauskannäköisten miesten bongaus ole iästä kiinni.
Aika harva seittemänkymppinen tarvitsee kävelykeppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori Harrison Ford
https://i.redd.it/ig86njl50k9y.jpg
OMG! en tiennyt että Harrison on ollut noin kuuma!
No todellakin on! Mahtuu mun rankingissa Top2 joukkoon👌
Paul Auster oli nuorena aika hot!
Suomen lentopallomaajoukkueen pelaaja Antti Ronkainen.
Mielummin täydellinen meisseli kuin täydellinen hiusraja.