Komein mies jonka tiedÀt
Kommentit (9305)
Ralph Fiennes. Olen nÀhnyt luonnossa.
Huuhkajien pelaaja Kaan Kairinen. Ja on muuten hieno nimi miehellÀ.
Kuulin eilen kolmen mummoihmisen (oikesti harmaapÀitÀ, about 70 vee +, rollat ja kÀvelykepit) keskustelun City-kÀytÀvÀssÀ HelsingissÀ: "KyllÀ oli mahottoman kommee mies, joka otti vastaan." "Niin oli, pitkÀ!" ja hymistelyÀ jatkui. En kysynyt, missÀ ravintolassa leidit olivat kÀyneet. Veikkaan, ettÀ miesmaku eroaisi kuitenkin.
Mutta oli kiva huomata, ettei hauskannÀköisten miesten bongaus ole iÀstÀ kiinni.
Petteri Orpo. Ai mut onkos se kauhaen lyhyt hmmm.....no ei kai se haittaa, Petteri đ.
Mulla kÀvi mökillÀ remppamies, sain muutaman pÀivÀn kuolata ja tuijottaa. PitkÀ ja urheilullinen ja komea. Tuskin hÀn mitÀÀn huomasi, koputteli nurkkia ja mittaili ja rapsutteli , kÀytteli porakonetta ja siveli maalisudilla.
Oi ettÀ kuinka mielellÀni olisin ollut se mökki.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kÀvi mökillÀ remppamies, sain muutaman pÀivÀn kuolata ja tuijottaa. PitkÀ ja urheilullinen ja komea. Tuskin hÀn mitÀÀn huomasi, koputteli nurkkia ja mittaili ja rapsutteli , kÀytteli porakonetta ja siveli maalisudilla.
Oi ettÀ kuinka mielellÀni olisin ollut se mökki.
et tehny mitÀÀn siirtoa hÀneenpÀin ?
kyllÀhÀn kesÀromanssi kÀy miehellekki
Vierailija kirjoitti:
Naapurin mies
MeillÀ naapurin mies on kuin Richard Gere nuorena.
Nam nam kirjoitti:
Kuulin eilen kolmen mummoihmisen (oikesti harmaapÀitÀ, about 70 vee +, rollat ja kÀvelykepit) keskustelun City-kÀytÀvÀssÀ HelsingissÀ: "KyllÀ oli mahottoman kommee mies, joka otti vastaan." "Niin oli, pitkÀ!" ja hymistelyÀ jatkui. En kysynyt, missÀ ravintolassa leidit olivat kÀyneet. Veikkaan, ettÀ miesmaku eroaisi kuitenkin.
Mutta oli kiva huomata, ettei hauskannÀköisten miesten bongaus ole iÀstÀ kiinni.
Aika harva seittemÀnkymppinen tarvitsee kÀvelykeppejÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori Harrison Ford
https://i.redd.it/ig86njl50k9y.jpg
OMG! en tiennyt ettÀ Harrison on ollut noin kuuma!
No todellakin on! Mahtuu mun rankingissa Top2 joukkoonđ
Paul Auster oli nuorena aika hot!
Suomen lentopallomaajoukkueen pelaaja Antti Ronkainen.
Mielummin tÀydellinen meisseli kuin tÀydellinen hiusraja.