Komein mies jonka tiedÀt
Kommentit (9285)
Mauri Pekkarinen on mun mielestÀ suomen komein. HyvÀ kakkonen on Teuvo Hakkarainen. HellyttÀvÀ nallekarhu on Ano Turtiainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin jouluna ton tÀÀllÀ mainitun Englantilaisen potilaan. Olisi saanut jÀÀdÀ katsomatta. En ole tiennyt ettÀ edes filmitÀhti voi olla noin komea.
Tai entÀ jos menisit vaan hoitoon? Apua on saatavilla sinullekin! TsemppiÀ!!
TÀmÀ! Ja kun se ei ole edes yksin. Vilkasin Englantilainen potilas ketjua ja tuskin vuodepaikat riittÀis jos sinne kÀrrÀttÀis kaikki Fiennesin kiimaiset av-matamit. PitÀis tehdÀ joku kansallisaloite ettei ton ukon elokuvia nÀytetÀ enÀÀ suomen tv:ssÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HeteromiehenÀ tÀytyy sanoa, ettÀ 80-luvun Don Johnson Miami Vice ajoilta on komein tietÀmÀni mies ainakin kasvoiltaan. Jos saisi valita itselleen tÀydelliset kasvot, niin siinÀ olisi malli.
Olihan tuo myös maailman luokan offshore venekuski, eikÀ niissÀ nÀyttelijÀnlahjoissakaan valittamista ollut.
Olen vapaillani katsonut Viaplay'ltÀ aika monta jaksoa Miami Vice-sarjaa ja tÀytyy kyllÀ sanoa, ettÀ Don Johnson on jumalainen.
Taitaa olla komea mies vielÀ vanhemmallakin iÀllÀ.
Mulle Miami Vicessa The Hottest on aina, jo 1980-luvun teiniajoista lĂ€htien ollut HĂN
Timothy Innes Edwardina Last Kingdom Season 5
Ison Omenan vartijat đ„°đ„°
Matthew Gray Gubler,Griminal minds.
Landon Cheney (deadliest catch)
Aivan ehdottomasti Ryan Guzman! (Eddie Dias 9-1-1)
Anthi-Jolophi ryöhkhÀleempoika sampherinisÀ klopinveli pentheleenkummi Hanhivaara
Työpaikalta Jouni, Kari ja Jukka-Pekka eli JP
Vierailija kirjoitti:
Lidlin uusin mainos telkussa: Kohti parempaa huomista. SiinÀ se eka nuori mies joka istuu kassalla. Huh, huh.
On kyllÀ kuumis!
NÀyttelijÀ Tauno Palo oli maailman komein mies.
Leo-Pekka TÀhti. Suomalainen mies komeimmillaan. Vamma tietysti valitettavaa, mutta jos siitÀ ei vÀlitÀ.