olen naimisissa, mutta haluaisin seksisuhteen...
Olen naimisissa ihan hyvän miehen kanssa, meillä on lapsia, mutta mutta...ei seksiä. Olen useaan otteeseen kertonut epätoivoisesti miehelleni seksin puuteesta, mutta hän ei näe ongelmaa... hän tekee paljon töitä sekä töissä että kotona ja ymmärrän, että hän on väsynyt kaikesta, eikä siinä sitten paljoa enää jaksa sekstailla...
Mutta...hän on usein poissa...ja minulla on suunnaton miehen kaipuu! Minulle usein ehdotellaan kaikenlaista ja toistaiseksi olen ollut uskollinen...mutta mutta en todella tiedä kuinka kauan jaksan tällaista...
Voisitteko antaa asiallisia vastauksia, provottelut ei kiinnosta, että elääkö joku muu näin ja mikä neuvoksi?
Minä omaan positiivisen elämänasenteen ja yleensä jaksan tätäkin asiaa ymmärtää, mutta en aina...haaveilen niin kunnon seksistä...valitettavasti!
Kommentit (5)
Turha tuohon on vinkkejä antaa, sinä se olet joka omantuntonsa kanssa joutuu elämään.
Jos päätät pettää, sun pitää myös kestää se eikä vuodattaa omaa huonoa omaatuntoasi sitten aviomiehellesi kun alkaa kolkuttelemaan. Niin makaat kuin petaat.
Niin varmaan, mutta seksuaalisuus on kuitenkin hyvin hyvin tärkeä asia suhteessa!
AP
No kerropa ihan rehellisesti näistä tuntemuksista ja ajatuksista miehellesi. Ehkä se voisi avata hänen silmiään.
Olen kertonut, mutta hän ei ota juttua niikuin tosissaan, ajattelee varmaaan, että tämä on ohimenevää...
Olen jo kerran meidän aviossa olo aikana ihastunut toiseen mieheen ja hänkin minuun. Mutta olimme molemmat tahoillamme naimisissa....joten juttu jäi sikseen. Meillä oli todella kuumat tunteet toisillemme, se oli aivan käsittämätöntä magiaa... mutta jätin sen sitten siihe, kun halusin vielä niin paljon tätä nykyistä suhdettani parantaa...
Nyt pelkään, että jos vastaavanlainen "uros" tulee vielä elämässä eteen, se on heidå ja menoks! En haluaisi olla pettäjätyyppi, niitä kun ei kukaan arvosta, vähiten pettäjä itse.
antakaa nyt vinkkejä tällaiselle kesyttömälle Tiikerille ;)