Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies nukkunut koko päivän tuolla sängyssä?

Vierailija
05.05.2013 |

Suuttui aamulla kun tuli riitaa. Eli näyttää mieltään. Ei ole syönyt tai käynyt vessassa. :D Itse olen lasten kanssa oloillut ja käynyt kaupassa,tehnyt ruokaa jne. Sanoin jossain vaiheessa hälle että pitäiskö jo nousta, murisi vaan. Annanko olla omissa oloissaan vai teenkö jotain?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se hengissä???

Vierailija
2/6 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sentään elossa, jos kerran on murissut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sanaakaan sanomatta peiton alle ja ota siltä suihin. Jos ei sen jälkeen tee elettäkään ollakseen taas normaali, poistu sinä sängystä puhumatta mitään ja jatka normi askareitasi...siis älä aloita kuitenkaan mitään mykkäkoulua. Pakko sen on siitä alkaa virkoamaan;D

Vierailija
4/6 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi? Jatkaako ukko edelleen hiljaista mielenosoitustaan? Testasitko tuon edellä mainitun vinkin? Mä olen sen joskus omakohtaisesti hyväksi todennut.

Vierailija
5/6 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä ei kyl seisoisi kun murjottaa, eikä antai vehkeeseensä koskea. On niin pitkävihaista sorttia, että mykkäkoulu voi kestää parikin viikkoa. Itseasias muuttu niin kylmäksi, että yritän välttää riitoja viimeseen asti.

Vierailija
6/6 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisimpa ja kykenisimpä joskus nukkumaan koko päivän, pitkään väsyttänyt armottomasti, tänäänkin kun vahdin/leikitin poikaa 1v ,meinasin välillä torkahdella lattialle ja aina poika löi kumipäävasaralla tai jollain muulla lelulla kaaliin, tuon ikäinen ei ole enään ihan tyhmä, seurailee kaikkea ympärillä tapahtuvaa tosi tarkkaan.