Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5204)
Sanna Marin on kaunein! Kysykää vaikka miehiltänne, Jokainen mies toivoisi saavansa Sannan kaltaisen kaunottaren.
M47
Priyanka Chopra. Intialainen Miss Maailma vuodelta 2000 on uskomattoman kaunis.
Jokainen nainen on kaunis omalla persoonallisella tavallaan. Paitsi nykyiset muoviset ankkahuuliset paksupyllyt.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on kaunein! Kysykää vaikka miehiltänne, Jokainen mies toivoisi saavansa Sannan kaltaisen kaunottaren.
M47
Vaikka olen demari, ei luuviulu Marin tehoa lainkaan. Eli ei mikään jokapojan päiväuni vaikka ko. daami itse niin luuleekin. :D
M39
Beatrice Dalle, Naomi Campbell, Kim Wilde, Zoe Kravitz, Brigitte Bardot, Lisa Bonet, Angelina Jolie, Sara Sieppi.
Anne Pohtamo nuorena, ehdottomasti!
Vierailija kirjoitti:
Grace Kelly. Kukaan nykyajan julkkis ei pääse lähellekään.
Sillä oli aika levee naama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M47
Vaikka olen demari, ei luuviulu Marin tehoa lainkaan. Eli ei mikään jokapojan päiväuni vaikka ko. daami itse niin luuleekin. :D
M39
Sannalle lissää sämpylää niin ehkä sitten??
Ei kuitenkaan liikaa tuommonen 10 kg jottei luunsavu haise eikä hävvii lakanan poimuihin.
Kurvikas nainen mulle KIITOOOS!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M47
Ei mun miehen mielestä. Vois kuulema ottaa sen vaan takaapäin.
Miehesi valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Priyanka Chopra. Intialainen Miss Maailma vuodelta 2000 on uskomattoman kaunis.
Jokainen nainen on kaunis omalla persoonallisella tavallaan. Paitsi nykyiset muoviset ankkahuuliset paksupyllyt.
Rumuudesta voisi palkinnot ojentaa paksuperäisille ankkahuulille kuten Kardasiat.
Luonnollinen nainen on kaunein, ei tarvii olla missi tms.
Olivia Wilde, kauneuden lisäksi hänellä on ihana ääni.
Kaya Scodelario
Jenni Vartiainen
Meeri Koutaniemi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M47
Ei mun miehen mielestä. Vois kuulema ottaa sen vaan takaapäin.
Hyi, miten epäkohteliasta ja epäkunnioittavaa tekstiä toisesta ihmisestä. Häpeä! Todella sivistymätöntä ja epäempaattista sekä mieheltäsi, kun tuollaisia kommentoi kuin sinultakin, joka kommentin tänne kirjoitit ehkä jopa lasten luettavaksi ja huonoksi esimerkiksi käytöstavoista.
Toivon suuresti, ettei minulla ole "kunnia" tuntea teitä oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin minullakin. Aina kun esiintyy televisiossa, niin salaa kiihotun vähän, vaikka vaimolleni uskottelen olevani kiinnostunut vain poliittisesti.
H0M0 miehet erityisesti kiihottuvat laihasta vähemän sexystä poikakroppaisesta Sannasta.
Yksi turkulainen sairaanhoitaja.
En ole ikinä nähnyt yhtä kaunista "tavista", joka ihan yrittämättä valaisee koko huoneen kauneudellaan. Kaiken lisäksi hän oli aivan ihana ja empaattinen potilaita kohtaan.
(Olen itse nainen ja vieläpä hetero)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehiltä kysytään niin Kelly Brook ja suomalaisista Katri Kulmuni.
Jos naisilta kysytään niin Angelina Jolie?
Mmm.... Kulmuni
Jos en olisi naimisissa voisin ottaa lomaa vaalien alla ja seurailla maakuntakierroksella.
Kulmuni on ihana naapurintyttö isoilla tisseillä.
Nicole Scherzinger on todella kaunis. Ja ainakin Usan Masked Singerin perusteella sympaattinen ja mukavakin.