Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5204)
Kaunis voi olla monella tavoin ja lähes jokaisesta löytyy jotakin kaunista. Siksi ei ole yhtä ainoaa.
Han Seung-yeon
Nana: Im Jin-ah
UEE: Kim Yu-jin
Go Joon-hee
Yang Rong
Won Jin Ah
Kyllä se on tuo meidän Alma-mummo.(72.v.)
Priscilla Ricart on kyllä yksi kauneimpia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Megan Fox on yksi kauneimpia ehkä mielestäni. Myös Salma Hayek on on aina ollut todella kaunis nainen.
Kyllä huomaa että ollaan naisvaltaisella palstalla. Salma Haykekin kaltaiset varsin kovan ja kolkon näköisen naiset kun eivät ole kovin kovassa huudossa meidän miesten keskuudessa. Me pidämme näteistä naapurin tytöistä, jotka kyllä voittaa kauneudessaan satanolla tuollaiset hayekin näköiset naiset. Omasta naapurustostakin löytyy heti toistakymmentä kauniimpaa kuin tuo Hayek. Tämä siis miehen mielipide. Tokihan te naiset saatte olla ihan mitä mieltä haluatte.
M34
Puhutaankohan tässä nyt samasta Salmasta, vai jostain Hämeen Selmasta?
Armi Kuusela Suomen ainoa Miss Maailma 1952, sen jälkeen Lola Ogasogan kolmas sija on parhain niin Kaikkein kaunein ja
MMaailmassa niin oli että Kaikkein kaunein maailmassa aloituksessa luki, minä Olen Suomalaisten naisten puolella , niin mitä sitä menee merta edemmäs kalaan .
Kyllä, kyllä missi kisoista ei puhuttu , mutta mä vastasin näin.
Jos Ihan pakko sanoa , sanon muutamia, Da Vickin Mona- Liisa, Kööpenhaminan Merenneito patsas( niin paljon , joku Mies tähän rakastu joku vuosi, sitte että se piti varastaa😆😁, lopulta se löydettiin), eli en nyt tosissaan tätä ota , lopuksi,
Äiti Teresa, Madgalan Maria , Jeesuksen äiti Maria.
Tuuppana kirjoitti:
Mila Kunis
Ei mistään kaunis .
Ranskalainen laulaja Helene Segara
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Megan Fox on yksi kauneimpia ehkä mielestäni. Myös Salma Hayek on on aina ollut todella kaunis nainen.
Kyllä huomaa että ollaan naisvaltaisella palstalla. Salma Haykekin kaltaiset varsin kovan ja kolkon näköisen naiset kun eivät ole kovin kovassa huudossa meidän miesten keskuudessa. Me pidämme näteistä naapurin tytöistä, jotka kyllä voittaa kauneudessaan satanolla tuollaiset hayekin näköiset naiset. Omasta naapurustostakin löytyy heti toistakymmentä kauniimpaa kuin tuo Hayek. Tämä siis miehen mielipide. Tokihan te naiset saatte olla ihan mitä mieltä haluatte.
M34
Se on _sinun_ mielipiteesi. En minä pidä Hayekia kauniina, vaikka olenkin nainen. Menen kuitenkin Jolie- ja Fenn-linjalle, en naapuriin.
Jo mainittu Catherine Zeta-Jones
Lily Collins
Marilyn Monroe
Anne Pohtamo
Marilyn Monroe ja Jordanian kuningatar Rania.
Se näyttelijä Malmivaara, etunimi unohtunut, odottaa nyt vauvaa. Ollut aina superhottis, kaunis ja fiksu
Mila Kunis