Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5204)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura Michelle Kelly (brittiläinen näyttelijä). Näin hänet ensimmäistä kertaa livenä teatterissa Lontoossa noin 20 vuotta sitten. Hänen kauneutensa on aitoa, maanläheistä ja luonnollista. Hän ei ole luurangonlaiha Kate Middleton, vaan naapurintyttömäinen kaunotar.
Josko tuon syöpää sairastavan naisen jo voisi jättää solvaamatta? Jotain inhimillisyyttä sisimmässäsi, edes jotain pientä säälin tunnetta? Kerrotaan, että hän on jo pitkään sairastanut ja kärsinyt, painokin silmin nähden pudonnut. Mutta ei, täytyy vaan päästä sanomaan, kun nyt löytyi hyvä paikka ottaa esiin hänen hoikka vartalonsa, ai että se tekee niin pirun hyvää...
Josko tuon syöpää sairastavan naisen jo voisi jättää solvaamatta?"
Voisi, mutta ei huvita. Kate on aina ollut todella epävarma itsestään. Hän yritti herättää prinssi Williamin huomion esiintymällä puolialasti muotinäytöksessä vuonna 2003. Valokuvat levisivät kautta maailman. Kate ei koskaan oppinut käsittelemään lehdistöä oikein. Hän sortui kömpelöön valokuvamanipulaatioon ja valehteli kansainväliselle lehdistölle monta kertaa. Kun hän lopulta jäi kiinni, hän uhriutui. Hän pelasi kaikki uhrikortit, mitä pakasta löytyi ("no kun minä olen amatöörikuvaaja", "no kun minulla on lapsia", "no kun minulla on syöpä"). Kate sekoilee kuin räkänokkainen teini.
"Jotain inhimillisyyttä sisimmässäsi, edes jotain pientä säälin tunnetta?"
Ei. En tunne mitään sääliä Katea kohtaan. Miljoonat ihmiset sairastavat syöpää. Kate on vain yksi ihminen siinä joukossa. Nyt kun Katella on todettu syöpä, voi sanoa että kerrankin meni syöpä OIKEAAN OSOITTEESEEN. Kuninkaalliset saavat parasta hoitoa. Heidän ei tarvitse kuolla hoitojonossa (huono hoito, väärä hoito, kohtuuttoman pitkä jonotus ennen hoitoon pääsyä) niin kuin miljoonat muut syöpäpotilaat.
"Kerrotaan, että hän on jo pitkään sairastanut ja kärsinyt, painokin silmin nähden pudonnut."
Aivan sama, millaista nyyhkytarinaa sinä yrität meille kertoa tai millaista nyyhkytarinaa brittihovi syöttää suurelle yleisölle. Kate oli epäviehättävä (liian laiha, täysin muodoton, tasapaksu) jo vuonna 2003. Hän poseerasi puolialastomana muotinäytöksessä.
"Mutta ei, täytyy vaan päästä sanomaan, kun nyt löytyi hyvä paikka ottaa esiin hänen hoikka vartalonsa, ai että se tekee niin pirun hyvää..."
Sinä voit aivan vapaasti leikkiä ajatustenlukijaa ja kuvitella tietäväsi, mitä minä ajattelen. Sinun kuvittelmasi eivät muuta historiaa: menneisyyttä, nykyisyyttä, tulevaisuutta. Jos Kate kuolee syöpäänsä, se on hänen ongelmansa. Sinä voit pukeutua mustaan ja itkeä hysteerisenä kadulla. Prinsessa Dianan kuolema aiheutti massahysterian. Jos Kate kuolee syöpäänsä, niin saadaan uusi marttyyriprinsessa. Brittihovi kaipaa nyt paljon säälipisteitä, koska Kate on nolannut koko kuningasperheen. Sekoilut valokuvien kanssa, valehtelu kansainväliselle lehdistölle, uhriutuminen, vastuunpakoilu, piileskely. Todella epäkypsää toimintaa. Katesta on tulossa yhtä inhottava "elämäntapamarttyyri" kuin Meghan Markle.
Kaikkien aikojen kauneimmat:
1. Catherine Deneuve
2. Brigitte Bardot
3. Grace Kelly
4. Sophia Loren
Kaikkien aikojen kauneimmat
Audrey Hepburn
Doris Day
Juliette Binoche
Elina Salo
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin
https://image.seiska.fi/277826.webp?imageId=277826&x=0.00&y=0.00&cropw=…
Ihana!
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien aikojen kauneimmat:
1. Catherine Deneuve
2. Brigitte Bardot
3. Grace Kelly
4. Sophia Loren
Ehdotomasti Brigitte Bardot nuorena.
Kauneimmat naiset ovat kuolleet ja uusia ei enää tehdä.
Nuori Luciana Paluzzi Fiona Volpen roolissa Bondin Pallosalamassa
Nuori Tia Carrere oli kaunis. 2000-luvun alussa tuli telkusta "Aarteenmetsästäjät" (Relic hunter). Joka jaksossa Tia riisui rintaliivit esiin, vaihtoi paitaa tms. Oli harvoja ilon aiheita lukioaikoina, jossa koulu otti yliotteen ja puudutti tainnuksiin.
Natasha Henstridge oli kaunis mutta 50 ikävuoteen mennessä sekin on jo hapantunut.
M
Vierailija kirjoitti:
Grace Kelly aikoinaan. Esim. elokuvassa Takaikkuna
Turha väittää muuta koska olet väärässä
Sulle takaikkunan näytän!
Ällistyttävän kauniita ja aivan uniikilla tavalla upeita naisia mun mielestä, eikä varmaankaan mitenkään erityisen leikeltyjä, kun aika oli mikä oli. Siis pakko vaan tuijottaa.
Ava Gardner
Hedy Lamarr
Grace Kelly
Brigitte Bardot
Sophia Loren
Elizabeth Taylor
Rita Hayworth
Marilyn Monroe
Nefertiti
Tän myös totesin kun tuossa omaa listaan kirjoitin. Kauneus on uniikkia, eikä uniikkius ole muotia enää nykyään.
Jenna Jameson oli 25 v tosi kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Iida Palosaari
Henna Kalinainen 15 vuotta sitten.
Onpa täälläkin arvostelua.