Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaunein nainen jonka tiedät?

Vierailija
08.07.2020 |

Julkkis tai tavis kuvaile kaunis nainen.

Kommentit (5204)

Vierailija
4761/5204 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun makuuni  pantavimman näköinen nainen  on ollut joko yksi opettaja aikoinaan,nainen kaupassa tai sitten Värisilmän myyjä.  Nuo kaikki kolme ovat olleet kaikista eniten mun makuuni niistä naisista mitä olen koskaan nähnyt missään.

Samoissa paikoissa myös susi rumimmat naiset mitä maa päällään kantaa.

Onpa täälläkin arvostelua.

Vierailija
4762/5204 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4763/5204 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura Michelle Kelly (brittiläinen näyttelijä). Näin hänet ensimmäistä kertaa livenä teatterissa Lontoossa noin 20 vuotta sitten. Hänen kauneutensa on aitoa, maanläheistä ja luonnollista. Hän ei ole luurangonlaiha Kate Middleton, vaan naapurintyttömäinen kaunotar.

Josko tuon syöpää sairastavan naisen jo voisi jättää solvaamatta? Jotain inhimillisyyttä sisimmässäsi, edes jotain pientä säälin tunnetta? Kerrotaan, että hän on jo pitkään sairastanut ja kärsinyt, painokin silmin nähden pudonnut. Mutta ei, täytyy vaan päästä sanomaan, kun nyt löytyi hyvä paikka ottaa esiin hänen hoikka vartalonsa, ai että se tekee niin pirun hyvää...

Josko tuon syöpää sairastavan naisen jo voisi jättää solvaamatta?"

Voisi, mutta ei huvita. Kate on aina ollut todella epävarma itsestään. Hän yritti herättää prinssi Williamin huomion esiintymällä puolialasti muotinäytöksessä vuonna 2003. Valokuvat levisivät kautta maailman. Kate ei koskaan oppinut käsittelemään lehdistöä oikein. Hän sortui kömpelöön valokuvamanipulaatioon ja valehteli kansainväliselle lehdistölle monta kertaa. Kun hän lopulta jäi kiinni, hän uhriutui. Hän pelasi kaikki uhrikortit, mitä pakasta löytyi ("no kun minä olen amatöörikuvaaja", "no kun minulla on lapsia", "no kun minulla on syöpä"). Kate sekoilee kuin räkänokkainen teini.

"Jotain inhimillisyyttä sisimmässäsi, edes jotain pientä säälin tunnetta?"

Ei. En tunne mitään sääliä Katea kohtaan. Miljoonat ihmiset sairastavat syöpää. Kate on vain yksi ihminen siinä joukossa. Nyt kun Katella on todettu syöpä, voi sanoa että kerrankin meni syöpä OIKEAAN OSOITTEESEEN. Kuninkaalliset saavat parasta hoitoa. Heidän ei tarvitse kuolla hoitojonossa (huono hoito, väärä hoito, kohtuuttoman pitkä jonotus ennen hoitoon pääsyä) niin kuin miljoonat muut syöpäpotilaat. 

"Kerrotaan, että hän on jo pitkään sairastanut ja kärsinyt, painokin silmin nähden pudonnut."

Aivan sama, millaista nyyhkytarinaa sinä yrität meille kertoa tai millaista nyyhkytarinaa brittihovi syöttää suurelle yleisölle. Kate oli epäviehättävä (liian laiha, täysin muodoton, tasapaksu) jo vuonna 2003. Hän poseerasi puolialastomana muotinäytöksessä. 

"Mutta ei, täytyy vaan päästä sanomaan, kun nyt löytyi hyvä paikka ottaa esiin hänen hoikka vartalonsa, ai että se tekee niin pirun hyvää..."

Sinä voit aivan vapaasti leikkiä ajatustenlukijaa ja kuvitella tietäväsi, mitä minä ajattelen. Sinun kuvittelmasi eivät muuta historiaa: menneisyyttä, nykyisyyttä, tulevaisuutta. Jos Kate kuolee syöpäänsä, se on hänen ongelmansa. Sinä voit pukeutua mustaan ja itkeä hysteerisenä kadulla. Prinsessa Dianan kuolema aiheutti massahysterian. Jos Kate kuolee syöpäänsä, niin saadaan uusi marttyyriprinsessa. Brittihovi kaipaa nyt paljon säälipisteitä, koska Kate on nolannut koko kuningasperheen. Sekoilut valokuvien kanssa, valehtelu kansainväliselle lehdistölle, uhriutuminen, vastuunpakoilu, piileskely. Todella epäkypsää toimintaa. Katesta on tulossa yhtä inhottava "elämäntapamarttyyri" kuin Meghan Markle.

Vierailija
4764/5204 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien aikojen kauneimmat:

1. Catherine Deneuve

2. Brigitte Bardot

3. Grace Kelly

4. Sophia Loren

Vierailija
4765/5204 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien aikojen kauneimmat

Audrey Hepburn

Doris Day

Juliette Binoche

Elina Salo

Vierailija
4766/5204 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin

Vierailija
4767/5204 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4768/5204 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien aikojen kauneimmat:

1. Catherine Deneuve

2. Brigitte Bardot

3. Grace Kelly

4. Sophia Loren

Ehdotomasti Brigitte Bardot nuorena.

Vierailija
4769/5204 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimmat naiset ovat kuolleet ja uusia ei enää tehdä.

Vierailija
4770/5204 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori Luciana Paluzzi Fiona Volpen roolissa Bondin Pallosalamassa

Vierailija
4771/5204 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori Tia Carrere oli kaunis. 2000-luvun alussa tuli telkusta "Aarteenmetsästäjät" (Relic hunter). Joka jaksossa Tia riisui rintaliivit esiin, vaihtoi paitaa tms. Oli harvoja ilon aiheita lukioaikoina, jossa koulu otti yliotteen ja puudutti tainnuksiin.

Vierailija
4772/5204 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natasha Henstridge oli kaunis mutta 50 ikävuoteen mennessä sekin on jo hapantunut.

M

Vierailija
4773/5204 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grace Kelly aikoinaan. Esim. elokuvassa Takaikkuna

Turha väittää muuta koska olet väärässä

Sulle takaikkunan näytän!

Vierailija
4774/5204 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällistyttävän kauniita ja aivan uniikilla tavalla  upeita naisia mun mielestä, eikä varmaankaan mitenkään erityisen leikeltyjä, kun aika oli mikä oli. Siis pakko vaan tuijottaa. 

Ava Gardner

Hedy Lamarr

Grace Kelly

Brigitte Bardot

Sophia Loren

Elizabeth Taylor

Rita Hayworth

Marilyn Monroe

Nefertiti

Vierailija
4775/5204 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsikka Persikka

Vierailija
4776/5204 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän myös totesin kun tuossa omaa listaan kirjoitin. Kauneus on uniikkia, eikä uniikkius ole muotia enää nykyään. 

Vierailija
4777/5204 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenna Jameson oli 25 v  tosi kaunis.

Vierailija
4778/5204 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida Palosaari

Vierailija
4779/5204 |