Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunein nainen jonka tiedät?

Vierailija
08.07.2020 |

Julkkis tai tavis kuvaile kaunis nainen.

Kommentit (5202)

Vierailija
401/5202 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vikings-sarjan Lagertha, en muista näyttelijän nimeä<3 Alina Voronkova, raikas ja luonnollinen. Pidän myös Katri Kulmunia todella kauniina ja naisellisena.

Minustakin Katri Kulmuni on jotenkin ihana ja naisellinen. Voittaa Sanna Marinin 6-0.

Katri on tylsä maalaiseukko jolla isot piip. Sanna on kuuma ja vaikeasti hallittava nainen josta saa haastetta. Sanna voittaa 5-1.

terv Alistamisesta tykkäävä mies

Vierailija
402/5202 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iris Mittenaere Miss Universum 2017

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/5202 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti esim. Pia Lamberg.

Vierailija
404/5202 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gemma Arterton

Vierailija
405/5202 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoisesti esim. Pia Lamberg.

ja Michaela Söderholm.

Vierailija
406/5202 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt osaa sanoa kuka on kaunein nainen. Naisia, kauniita ja vähemmän kauniita naisia on niin joka lähtöön. Eiks sanota, että jokaisen pojan mielestä se oma äiti ole se maailman kaunein? Noin retorisesti 😊

Olen 54 vuotias poikamies. En nyt ihan maalta mutta maaseutumaisesta kesäpäivä kaupungista, Tampereen vieressä. Ettei nyt luulla, että joku peräkamarin poika täällä kirjoittelee niin kyllä, kaksi vakavaa suhdetta on takana.

Kauneus ja seksikkyys on kaksi eri asiaa mutta kyllä ne yleensä aika käsikädessä kulkee. Ainakin näin miehenä sanoisin. Mutta kyllä, olen ollut tekemisissä naisten kanssa jotka eivät vastaa jotenkin mun kauneuskäsitystä mutta ovat olleet seksuaalisesti vetovoimaisia mm. ns isot tytöt. On myös naisia jotka ovat todellakin ns kasvokauniita mutta seksuaalisesti eivät ole viehättäneet. Eihän sitä kumppania oikeesti loppupeleissä valita kasvojen tai pyllyn perusteella vaikka ne ovatkin tavallaan jonkinlaisia lähtökohtia. Seksi-idoli on seksi-idoli ja oma kumppani on oma kumppani ja harvemmin ne 1:1 kohtaa. Eikä se ole mikää pakko. 😊

Niin monen miehen lailla pidän persevistä, muodokkaita naisista. Sellainen "yleinen naisellisuus" on avainsana, vaikka tämä voi tarkoittaa ihan mitä vaan kenenkäkin mielestä. Tatuoidut naiset eivät viehätä ja tätä en perustele. Eivät viehätä ja ei ole itsellänikään joten siinä se. Räikeet hiusvärit tai jokin hyvin radikaali, persoonallinen pukeutuminen karkottaa ajatukset. Pitkät hiukset ovat enemmän 👍 kuin lyhyet. Hameet ovat enemmän 👍 kuin verkkarit. Ei täysin meikkaamaton mutta ei nyt joka asiaan matkalla meikeissä. Tässä vain pieni % pointteja, pinnallisia mutta kuitenkin.

Yksi kaverini sanoi, että kauniin kanssa ollaan ja ruman kanssa pannaan. En allekirjoita tätä koska se antaa vastauksen, voiko kumppania pettää. Mutta mä kyllä tiedän mitä kaverini oikeasti tarkoitti vaikka veti tuon suorasukaiseen tyyliin. Italiassahan synnyttänyt nainen, vaimo muuttuu "äidiksi" ja kuka haluaa panna "äitiään" eli kai tämä selittää osin ns rakastajatar kulttuuria.

Vastasin paljon muuhunkin kuin kysymykseen KAUNIS NAINEN.

Vaikka... Maisa Torppa

Seksuaalisesti himottaa juuri nyt... Joku ns musta/tumma nainen ns bbw skeneä

Vierailija
407/5202 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse. t. Nainen 45v

Vierailija
408/5202 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunein nainen on se jota rakastaa koko sydämestään

Vierailija
409/5202 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ketjun aloittaja tarkoittaa nyt tämän hetken nuoria kauniita naisia? Pois vanhemman ajan kauniit ihmiset? Eli nykyiset Hollywood-naiset ovat totta kai hyvin kauniita. eihän kukaan tavis pääsisikään sinne.

Instabeibet suurine takapuolineen ovat kauniita,  mutta heitä ei erota toisistaan. Se harmittaa, kun nuoret, kauniit ihmiset hommaavat itselleen ankkahuulet. Tästä laumasta en osaa ainakaan vielä valita parasta, mutta hyvin kauniita he kaikki ovat.

Kiira Korpi tulee mieleen .samoin Therese Johaug. Tulee varmasti muitakin mieleen, mutta täytyy miettiä.

Kardashianin naiset ovat hyvin kauniita. Maailma on täynnä kauniita naisia. Livenä olen myös paljon heitä nähnyt.

Nuori ihminen on aina kaunis.

Voi hyvänen aika. Tarkoitan kaikkia naisia iästä ja aikakaudesta riippumatta. Ap

Vierailija
410/5202 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena Christensen

Hän on kyllä upea! Tosin ei kovin hyvin ikääntynyt. Aika kurttuinen oli jo vuosia sitten. Mutta uskomaton vartalo ja upeat kasvot.

Vierailija
411/5202 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini

Vierailija
412/5202 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gwendoline Christie - omana itsenään, ei välttämättä GoT:ssa

Vierailija
413/5202 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natalie Portman,täydellisen kauniit kasvot.

Nainen50

Vierailija
414/5202 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://viola.bz/beautiful-american-actress-denise-richards/stress-is-t…

Toivottavasti linkki toimii. Denise Richards on tuossa niin kaunis. Myös January Jones on mielestäni todella kaunis.

Vierailija
415/5202 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beyonce Knowles-Carter 😍

Vierailija
416/5202 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rita Hayworth, Hedy Lamarr 

Vierailija
417/5202 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim Basinger, Debbie Harry (nuorena)

Vierailija
418/5202 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori Liv Tyler oli mielestäni uskomaton yhdistelmä kauneutta, seksikkyyttä, mutta myös naapurintyttömäistä söpöyttä. Nainen näyttää kyllä hyvältä edelleen.

Vierailija
419/5202 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
420/5202 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate beckinsale.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän