Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunein nainen jonka tiedät?

Vierailija
08.07.2020 |

Julkkis tai tavis kuvaile kaunis nainen.

Kommentit (5202)

Vierailija
421/5202 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne kukkohovi.

Vierailija
422/5202 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä siswet19 kaunis, todella hyvä solakka vartalo.

Oikeaa nimeä en tiedä.

Googlettakaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/5202 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julianne Moore

424/5202 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunein nainen on näyttelijä Dame Edna.

Vierailija
425/5202 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Kaunein nainen on näyttelijä Dame Edna.

Kyllä. Siinä on Lady vailla vertaa.

Vierailija
426/5202 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni.

Vierailija
427/5202 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brigitte Bardot ja Marilyn Monroe <3

Vierailija
428/5202 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtäjä Kläbon tyttöystävä on hirmuisen kaunis.

https://www.instagram.com/p/CCY-BawHuDT/?igshid=j48yz8y297hv

Vierailija
429/5202 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus on ollut pieni girlcrush Blanca Suáreziin, joka näytteli Lidia Aguilaria keskustytöissä. Ja nimenomaan tuossa roolissa; jotenkin ne hiukset, vaatteet ja meikki näyttävät hänellä ihan superhyviltä.

Vierailija
430/5202 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne kauneimmat naiset näyttävät tulevan nykyään idästä sekä aasialaisten että arabien parista. Myös slaavilainen naiskauneus eli tyyliin ukraina, valkovenäjä ja venäjä on valttia. Ei länsimaisilla tai pohjolan naisilla ole mitään mahdollisuuksia pärjätä kauneudessä idän naisile.  Johan tästä kielii myös miss universum kilpailutkin, kun järestään top 10 maiden joukossa pääosin aasian valtioita. Lännestä lähinnä keskiamerikka vielä pyristelee mukana. 

Mitä saat irti suomalaisten naisten kiusaamisesta ja itsetunnon horjuttamisesta? Nostattaako se jotenkin sun omaa itsetuntoa? Et pysty nousta itse samalle tasolle niin yrität tiputtaa heidät alas samalle tasolle itsesi kanssa?

En koe tarvetta itsetuntoni kohottamiseen tällaisella asialla. Ota tämä vain mielipiteenä eli olen sitä mieltä, että kauniimmat naiset tulevat idästä. Tämä taisi kuitenkin kolahtaa sinun itsetunnollesi? Minulla on kyllä kokemusta parisuhteista suomalaisten naisten kanssa, ettei tarvitse kokea mitään alemmuuskolmpleksia tämän suhteen. Joillakin suomalaisilla naisilla on ehkä alemmuuskompleksia idän naisten suhteen, joka saattaa ilmetä osalla naisista mm. halveksuntana, jos länkkärimies sattuu kävelemään rinnallaan naisystävä tai vaimo idästä. Usein asia halutaan vain nähdä asetelmana, että siinä on mies joutunut rahalla hakemaan naisen. Tämä naisten asenne voi olla ehkä yksi motiivi ilmaista mielipiteeni kärkkäästi, että se kolahti esimerkiksi sinuun.

Vierailija
431/5202 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin koko ketjun läpi ja kukaan ei ollut älynnyt mainita Noloa eli Nooralotta Neziriä.

Kaunis, ihanat silmät ja todella suloinen käytös. Vartalokin on timanttia ja timantit on aina kauniita. 10/10.

Vierailija
432/5202 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mata Hari ja Grace Kelly

Vierailija
433/5202 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen

Evan Rachel Wood

vaikkei kummallakaan ole oikein tissejä

ja sitten kaikki IDF naissotilaat melkein

Vierailija
434/5202 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karen Gillan Jumanjissa:

Vierailija
435/5202 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näen peilissä kasvot..." 

No, muut ei ole samaa mieltä ja ymmärrän toki itsekin, etten minkäänlaisilla mittareilla pärjäisi missään vertailuissa. Mutta itselleni olen kauneinta mitä tiedän, olen työn ja vuosien saatossa oppinut pitämään itseäni arvossa ja näkemään itseni ystävän silmin. Silmäpussitkin kertovat omaa tarinaansa eletystä elämästä ja siedetyistä sairauksista. 

Minusta on vaikea muutenkaan sijoitella viivalle ihmisiä ulkoisten ominaisuuksien perusteella. Kiltteys ja ihmisrakkaus olinteessa tuo sellaista hehkua ihmiseen, mitä ei millään ehostuksilla tai operaatioilla saa.  Sellaisen ihmisen lähelle on palo päästä.

Vierailija
436/5202 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gisele Bundchen, Cindy Crawford. Raikkaita ja sporttisia.

Vierailija
437/5202 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bond-tyttö Ursula Andress on todellinen kaunotar. Älykäs nainen myös. Olen nainen ja hän sytyttää minut, olisi ihana rakastella häntä.

Vierailija
438/5202 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Näen peilissä kasvot..." 

No, muut ei ole samaa mieltä ja ymmärrän toki itsekin, etten minkäänlaisilla mittareilla pärjäisi missään vertailuissa. Mutta itselleni olen kauneinta mitä tiedän, olen työn ja vuosien saatossa oppinut pitämään itseäni arvossa ja näkemään itseni ystävän silmin. Silmäpussitkin kertovat omaa tarinaansa eletystä elämästä ja siedetyistä sairauksista. 

Minusta on vaikea muutenkaan sijoitella viivalle ihmisiä ulkoisten ominaisuuksien perusteella. Kiltteys ja ihmisrakkaus olinteessa tuo sellaista hehkua ihmiseen, mitä ei millään ehostuksilla tai operaatioilla saa.  Sellaisen ihmisen lähelle on palo päästä.

Hei kaunotar, älä vähättele tai vertaa itseäsi muihin. Olemme yksilöitä ja kauniita omalla tavallamme ja se on suuri rikkaus. Toivotan sinulle ja kaikille maailman naisille ihanaa päivää.

Vierailija
439/5202 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grace Kelly! 💕

Vierailija
440/5202 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku musta nainen instagramissa 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi