Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5202)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirjo Heikkilä.
M35
Tulin tähän ketjuun saman vastauksen kanssa. Pirjo on paitsi kaunis, niin myös aivan käsittämättömän söpö. ❤️
M43
Ja hauska. Unelmanainen.
M35
Onpas Pirjolla paljon faneja :D Minunkin aviomieheni on aivan ihastunut häneen!
Gemma Arterton on jäätävän seksikäs. Kommentoin ennen kaikkea kokonaisuutta: on kauniit kasvotkin, mutta myös vartalo, ääni, koko olemus.
https://www.google.com/search?q=gemma+arterton&rlz=1C1CHBD_en&sxsrf=ALe…
Vanessa Paradis
Drew Barrymore
Penelope Cruz
Julia Roberts
Angelina Jolie
Olen nainen ja naispoliitikoista kauneimmat ovat Sanna Marin ja Katri Kulmuni.
Doutzen Kroes ja Milla Jovovich (edelleen yli 40-vuotiaana) ovat hätkähdyttävän kauniita. Kuumia ovat puolestaan Penelope Cruz ja Monica Bellucci.
Näyttelijä Nikki Sanderson, Sydämen asialla ja Hollyoaks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Megan Fox on yksi kauneimpia ehkä mielestäni. Myös Salma Hayek on on aina ollut todella kaunis nainen.
Kyllä huomaa että ollaan naisvaltaisella palstalla. Salma Haykekin kaltaiset varsin kovan ja kolkon näköisen naiset kun eivät ole kovin kovassa huudossa meidän miesten keskuudessa. Me pidämme näteistä naapurin tytöistä, jotka kyllä voittaa kauneudessaan satanolla tuollaiset hayekin näköiset naiset. Omasta naapurustostakin löytyy heti toistakymmentä kauniimpaa kuin tuo Hayek. Tämä siis miehen mielipide. Tokihan te naiset saatte olla ihan mitä mieltä haluatte.
M34
Ptruu, puhu vain omasta puolestasi, älä minun. Hayek on ollut unelmieni nainen From Dusk till Dawnista lähtien ja on yhä.
M36
Vierailija kirjoitti:
Ida Engvoll
Jep, tämä. Rebecka Martinsson -sarjassa ekan kauden vetonaula. Erittäin kaunis.
Vaimoni tietysti, miksi tyytyisin vähempään.
Alexandra Sveshnikova = kuin "ruusu":).
Ashley Gharham = upea nainen isolla n,llä.
Marita Lindahl, aikoinaan Suomen missi ja miss maailma. Luoja miten kaunis hän oli. M 76
Vierailija kirjoitti:
Marita Lindahl, aikoinaan Suomen missi ja miss maailma. Luoja miten kaunis hän oli. M 76
Marita oli kuin Grace Kelly. Klassisen kaunis lady.
Minä sitten saa pitää SALMA HAYEKISTA?
VIESTI ON POISTETTU.
M kirjoitti:
Minä sitten saa pitää SALMA HAYEKISTA?
VIESTI ON POISTETTU.
Siis en saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kauneimmat naiset näyttävät tulevan nykyään idästä sekä aasialaisten että arabien parista. Myös slaavilainen naiskauneus eli tyyliin ukraina, valkovenäjä ja venäjä on valttia. Ei länsimaisilla tai pohjolan naisilla ole mitään mahdollisuuksia pärjätä kauneudessä idän naisile. Johan tästä kielii myös miss universum kilpailutkin, kun järestään top 10 maiden joukossa pääosin aasian valtioita. Lännestä lähinnä keskiamerikka vielä pyristelee mukana.
Mitä saat irti suomalaisten naisten kiusaamisesta ja itsetunnon horjuttamisesta? Nostattaako se jotenkin sun omaa itsetuntoa? Et pysty nousta itse samalle tasolle niin yrität tiputtaa heidät alas samalle tasolle itsesi kanssa?
Siis onhan se aasialainen keskiverrosti pitkä selkä, lyhyt poikamainen varsi,
vinot silmät ja leveä lättänenä jotain ylimaallista verrattuna esimerkiksi suomalaiseen noin 170 cm, kurvikkaaseen kauniskasvoiseen hyväihoiseen blondiin verrattuna.
Vikings-sarjan Lagertha, en muista näyttelijän nimeä<3 Alina Voronkova, raikas ja luonnollinen. Pidän myös Katri Kulmunia todella kauniina ja naisellisena.