Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5208)
Kelly LeBrock ennenkuin seagulli pilasi sen
Winona Ryder ja Mädchen Amick jakaa ykkös paikan! Sekä nuorena että nyt viisikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa taas että mammat ovat kirjoittamassa. Noh, ei siinä mitään. Ei tässä vain miesten mielipidettä kysytty.
Mikä estää miehiä vastaamasta? ja kai naisetkin saavat mielipiteensä sanoa?
Sanoihan mä ettei siinä mitään. Kunhan vaan kukaan ei vahingossa luule että nämä välttämättä ovat sellaisia joille löytyy paljon vientiä miesten keskuudessa.
Ketä kiinnostaa onko näillä naisilla vientiä miesten keskuudessa 😂🤡 naisen kauneus ei ole pelkästään miehiä varten, ja itse naisena ainakin arvostan naisen kauneutta monella tasolla.
Mua alkoi juuri vähän masentamaan se, että tuskin olen koskaan ollut kenellekään se maailman kaunein nainen. Olen ihan nätti, mutta en millään tavalla kaunis. Aika masentavaa.
TriplaJ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa taas että mammat ovat kirjoittamassa. Noh, ei siinä mitään. Ei tässä vain miesten mielipidettä kysytty.
Mikä estää miehiä vastaamasta? ja kai naisetkin saavat mielipiteensä sanoa?
Sanoihan mä ettei siinä mitään. Kunhan vaan kukaan ei vahingossa luule että nämä välttämättä ovat sellaisia joille löytyy paljon vientiä miesten keskuudessa.
Ketä kiinnostaa onko näillä naisilla vientiä miesten keskuudessa 😂🤡 naisen kauneus ei ole pelkästään miehiä varten, ja itse naisena ainakin arvostan naisen kauneutta monella tasolla.
Onneksi nykyään on ok olla avoimesti lesbo. Hienoa että uskallat olla oma itsesi.
risto ja erja kirjoitti:
ei ainakaa janina frostel tai mikä frey lienee.ollaan aina ihmetelty millai sellainen leveä nokkainen ja kapealeukainen on ollut suosittu.ei ole kaunotar.
Jaa ei. Mites esim. JA Kesäpuuma 2023 – finaaliäänestys, tossa tykkäsivät (1.)
https://keskustelu.jatkoaika.com/threads/kesäpuuma-2023-–-finaaliäänestys.77751/
Mainostetaan uudestaan Monica Belluccia
Jenni Vartiainen ja Krista Kosonen.
Minä itse
Ei voi asettaa järjestykseen mutta varsinkin nuorehkoina olivat hurmaavan kauniita.:
Marilyn Monroe
Brigitte Bardot
Monica Bellucci
Jeanne Moreau
Grace Kelly
Kaikki olivat varsinkin kasvoistaan monta pykälää kaiken maailman miss universumeita ymm. tyylikkäämpiä.
Emmi Peltonen, ihan koko ihminen on kaunis, aivan joka asiassa. Sekä niin lahjakas.
Kreikkalainen exä. Kenelläkään suomalaisella ei vaan ole yhtä upeaa tukkaa.
Isabella Rosselini on hyvinsäilynyt.
Amanda Harkimo