Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5201)
Lenkkikaveri. Kaunein ikinä tapaamani nainen.
Vierailija kirjoitti:
Killing Eve se vaalea muikkeli
Osaa näytelläkin ja on tosiaankin hot.
Oma filippiiniläinen vaimoni. Eilen viimeksi ihailin rakastellessamme miten tyttönäisen kaunis hän on edelleen vaikka on jo 36v.
Meinasin laittaa et suomalaisista Sara Chafak mut sitten huomasin et hänhän on kanssa nätä jotka menneet pilaamaan itsensä, varsinkin huulet ihan kamalassa kunnossa. En nyt sitten Osaa nimetä ketään. Joku luonnonkaunis?
Johanna Raunio noin kymmenen vuotta sitten (eli 55 vuotiaana). On vieläkin hehkeä, upea nainen kerrassaan!
Rakastan tubettaja Veronika Verhoa sekä sitä tubettajatyttöä jonka nimimerkki on vilwa (oli ihan upea kun oli kalju ja siili!!)
Minä.
Olen todella kaunis luonnollisesti. En korosta itseäni tai postaa selfieitä koska miksi.
tiedät varmaan että sillä tytöllä oli syöpä ja oli siks kalju...
mama88 kirjoitti:
Rakastan tubettaja Veronika Verhoa sekä sitä tubettajatyttöä jonka nimimerkki on vilwa (oli ihan upea kun oli kalju ja siili!!)
tiedät varmaan että sillä tytöllä oli kalju, koska sairasti jotain syöpää (tais olla leukemiaa)...
Kaikki, joilla ei ole junttitatskoja.
Espanjalainen näyttelijä Sara Salamo. Tyrmäävän upea ilman meikkiäkin. Huulensa ovat btw omat, jos joku epäilee täyteaineita.
Toinen espanjalaisnäyttelijä Macarena Garcia, nyt taitaa teemalla pyöriä uusinnat Toinen katse -sarjasta, jossa näyttelee.
Mainittakoon vaaleaveriköistä Petra Korpi. Ja Mailis Penttilä oli upea ennen silareita ja täyteaineita!
Danae on yksi kauneimmista ja sievimmistä naisista jonka olen viime aikoina nähnyt. Mielestäni ihastuttava nuori nainen.
Killing Eve se vaalea muikkeli