Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5201)
Miss Universumeissa on joka vuosi toinen toistaan upeampia kilpailijoita. Voittajista Ximena Navarrete on kasvoiltaan suosikkini
Opetelkaa nyt edes nuo nimet oikein ennen kuin kommentoitte 🤦♀️
Minä itse tietysti. Olen kaunis ja oma mies tykkää, niin riittää😍
Minä, en ainoastaan ulkoisesti kaunis, mutta myös sisäisesti kaunis...
Ehdottomasti Adriana Lima. Joskus aina ihailen häntä Youtubesta, vaikka olen ihan heteronainen.
Musta naisessa pitää olla jotain särmää ja persoonallisuutta.Se on kauneutta.Mitä järkeä on tavoitella jonkun toisen ulkonäköä.Samannäköisiä silikonibimboja kaikki,ja epävarma itsetunto,kun ei uskalleta olla omannäköinen.Vrt. Suvi Pitkänen,Sofia Belörf jne jne.
Katselin tossa pitkästä aikaa kesäkaverit elokuvan ja musta Anna paavilainen on pottunokkineen,pienempine tisseineen ja peppuineen paljon seksikkäämpi ,kuin esim.iina Kuustonen.
Tosin Anna nyt on oikeasti hyvä näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyle Richards
On KAMMOTTAVA.
Muistaako joku, että hän Pieni talo preerialla se pienin sisko. Silloin oli kyllä suloinen.
Yksi nainen vaan. Onneksi ei koskaan saanut tietää. Varmaan mut olisi teurastettu, haukuttu ja vanhemmille soitettu. Tyydyin sitten feministi lesboon ja blondi hattaraan.
Persoonallinen. älykäs, karismaattinen ja vähän homssuinen.
Minun vaimoni.
Ihan oikeasti, tuntuu usein siltä.
Sanon sen myös hänelle joka päivä.
Voiko nykypäivänä sanoa, että Martti Suosalo? Sen verran tyhmiä kommentteja varsinkin landenaisilta saa OMALLA NIMELLÄÄN veis puukissa.
Veikkaan että kaikille tässä ketjussa mainituille julkkisnaisille kyllä erittäin paljon vietiä riittää miesten keskuudessa :D