Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5208)
Yleisurheilun moniottelija, Maria Huntington...
Top 3
Emilia Clarke
Fergie
Anna Puu
Mun oma nainen. Kaunis, viehettävä, fiksu ja sen kanssa on hyvä olla.
-m41
Grace Kelly
Gemma Anterton on kyllä hyvin suloinen:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apuvaaaaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidija Bacic Lille...on super kaunis ja laulaa hyvin!!! Kurvit kohdallaan!!!
Tää Lidija on niin kuin kauniimpi versio Jennifer Lopezista, niin muodollisesti kuin lauluäänessä. Mutta ennen kaikkea muodollisesti, siitähän tässä ketjussa kuitenkin kysymys!
Ehdottomasti kaunein nainen on Lidija.
Lidija Bacic on aidolla tavalla kaunis ja seksikäs!
No piti ihan käydä katsomassa Lidijaa kun niiiiiiin kehuttu. On kyllä pakkaus, namnam!!!
musta toi Lidija on ihan ku narkki versio jostain.. ei pahal.🤣
No laulaa ei osaa mutta sexy
Lidija Bacic Lille, ja kun Youtubeen laittaa "Shock" niin wauhhhhhh!
Lidijan biisi Radi Radi Radi "kehrää kuumemmin":))
Lidijan kaikki videot YouTubessa on mun suosikkeja! Joskus "kuuntelen" ilman ääntäkin Lidijan musiikkia:))
Lidija Bacic on kaunein, olen nähnyt livenäkin ja on niiiiiiiiiiiiin ihgu;)) muodot kohdillaan!
No ilman muuta Lidija on kaunein nainen...siitä ei kahta sanaa!!!
En tiedä kuka se nainen oli, mutta todella kaunis.
Näin hänet Oslon lentoasemalla Gardermoenissa odottamassa lentoa Suomeen kuten itseksin olin.
Tämä nainen herätti huomiota, häntä katsottiin eikä syyttä.
Hän oli peräisin jostain Intiasta tai sieltä seuduilta, mustat kauniit hiukset, harvinaisen kauniit kasvonpiirteet, hoikka.
Olemus rauhallinen ja varma. Vaatteista näki ettei ihan vähävaraisesta ihmisestä ollut kyse.
Ikää joku kolmissakymmenissä.
Ei meikkiä eikä isoja koruja, pelkistetty pukeutuminen, tyylikäs ja laadukas kenkiä myöten.
Hävetti melkein silmät päästäni kun eräs suomalainen humalainen ukko yritti tehdä tuttavuutta huonolla englannilla ja nainen ei vastannut. Ukko alkoi soittaa suutaan; eikö mies anna lupaa puhua vieraille miehille yms. sontaa.
Kohtasin sen naisen katseen ja hän näki että minua hävettää. Hymyili hieman ja katsoi minua silmiin. Hymyilin takaisin. Teki mieli sanoa sille äijälle pari valittua sanaa mutta tuollaisille ei kannata haaskata minkäänlaista huomiota.
Se nainen oli niin luonnostaan kaunis, ja varma ja rauhallinen esiintymistapa teki vaikutuksen.
Ei tippaakaan ylimielisyyttä, vain oman arvon tunto kohdillaan.
Niin ja minä olen siis itsekin nainen.
Anne Pohtamo
Pia Lamberg
Jenni Haukio
80-luvun Satu Silvo. Kaunis toki edelleenkin, mutta nuorena tyrmäävä
Joo, Satu Silvo!
Myös Pamela Andersson nuorena. Olisi ollut upea ilmestys ilman rintaleikkaustakin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuka se nainen oli, mutta todella kaunis.
Näin hänet Oslon lentoasemalla Gardermoenissa odottamassa lentoa Suomeen kuten itseksin olin.
Tämä nainen herätti huomiota, häntä katsottiin eikä syyttä.
Hän oli peräisin jostain Intiasta tai sieltä seuduilta, mustat kauniit hiukset, harvinaisen kauniit kasvonpiirteet, hoikka.
Olemus rauhallinen ja varma. Vaatteista näki ettei ihan vähävaraisesta ihmisestä ollut kyse.
Ikää joku kolmissakymmenissä.
Ei meikkiä eikä isoja koruja, pelkistetty pukeutuminen, tyylikäs ja laadukas kenkiä myöten.
Hävetti melkein silmät päästäni kun eräs suomalainen humalainen ukko yritti tehdä tuttavuutta huonolla englannilla ja nainen ei vastannut. Ukko alkoi soittaa suutaan; eikö mies anna lupaa puhua vieraille miehille yms. sontaa.
Kohtasin sen naisen katseen ja hän näki että minua hävettää. Hymyili hieman ja katsoi minua silmiin. Hymyilin takaisin. Teki mieli sanoa sille äijälle pari valittua sanaa mutta tuollaisille ei kannata haaskata minkäänlaista huomiota.
Se nainen oli niin luonnostaan kaunis, ja varma ja rauhallinen esiintymistapa teki vaikutuksen.
Ei tippaakaan ylimielisyyttä, vain oman arvon tunto kohdillaan.
Niin ja minä olen siis itsekin nainen.
Intialaiset naiset tuppaa olemaan hieman liian karvaisia makuuni, viikset jne.
Michele Mercier
Emmanuelle Béart, Gal Gadot, Jenni Vartiainen
Siinä mun top 3.