Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5208)
Marilyn Monroe oli uskomattoman kaunis. Myös ilman meikkiä.
Peilistä katsoo todellinen kaunotar.
Mun 68v naisystävä, oltu yhdessä 15 vuotta, hän on päivä päivältä kauniimpi.
Hedy Lamarr
Rita Hayworth
Kim Kardashian
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apuvaaaaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidija Bacic Lille...on super kaunis ja laulaa hyvin!!! Kurvit kohdallaan!!!
Tää Lidija on niin kuin kauniimpi versio Jennifer Lopezista, niin muodollisesti kuin lauluäänessä. Mutta ennen kaikkea muodollisesti, siitähän tässä ketjussa kuitenkin kysymys!
Ehdottomasti kaunein nainen on Lidija.
Lidija Bacic on aidolla tavalla kaunis ja seksikäs!
No piti ihan käydä katsomassa Lidijaa kun niiiiiiin kehuttu. On kyllä pakkaus, namnam!!!
musta toi Lidija on ihan ku narkki versio jostain.. ei pahal.🤣
No laulaa ei osaa mutta sexy
Lidija Bacic Lille, ja kun Youtubeen laittaa "Shock" niin wauhhhhhh!
Lidijan biisi Radi Radi Radi "kehrää kuumemmin":))
Lidijan kaikki videot YouTubessa on mun suosikkeja! Joskus "kuuntelen" ilman ääntäkin Lidijan musiikkia:))
Lidija Bacic on kaunein, olen nähnyt livenäkin ja on niiiiiiiiiiiiin ihgu;)) muodot kohdillaan!
Laihialais-isä neuvoi poikaansa naima-aikeissa.
Elä ota kaunista naista vaimoks. Kauneus vähenee iän myötä. Ota sen sijaan ruma nainen, rumuus sen kun vaan lisääntyy!
Brooke Shields - polveutuu ranskalaisista aristokraateista ja hänessä on ranskattaren kauneutta
Cindy Crawford - kaikkien aikojen upein huippumalli mun silmissäni
Suomen misseistä Pia Lamberg - tajusin vasta, kun hän muutti Losiin ja luopui kruunustaan, kuinka upea hän on. Täydellisen kaunis blondi, olematta mitenkään feikki.
Grace Kelly on ollut nuoruudessaan todella upea! Luonnonkaunis nainen.
https://www.vogue.com/article/grace-kelly-5-things-you-didnt-know
Beyonce on vaan jotenkin mielestäni todella kuuma, ei siitä pääse mihinkään.
Cindy Grawford on myös ja Amber Heart.
Nuo naiset pesevät mennen tullen Sara Siepit ja silari- Sointu Borgit yms. pissismäiset suomalaiset mallit.
Vierailija kirjoitti:
Doutzen Kroes, jotenkin niin valloittavan enkelimäiset kasvot. Hänellä on muuten myös youtube-kanava :)
Ja Marilynia ei voi unohtaa.
Doutzen on hurjan kaunis, kasvoista vaan näkee selvästi, että on sairastanut bulimiaa.
Kilpailevat "osapuolet" tulevat vauhdilla mukaan, jos ymmärrätte.
Ihan yksi suomalainen n 50 vuotias brunette, ei julkkis vaan mun ex työkaveri. Hyväluontoisin ihminen mitä voi olla ja ylikaunis. Pukeutuu tyylikkäästi ja on älykäs. Sydän takoo kun olin hänen seurassa. Varattu, mutta saa miehen kuin miehen rakastumaan itseensä. Kerroin tunteistani, en saanut vastakaikua. Oli hienotunteinen , suora ja rehellinen siinäkin. Hän on yhä fantasioissani.
Vierailija kirjoitti:
Megan Fox on yksi kauneimpia ehkä mielestäni. Myös Salma Hayek on on aina ollut todella kaunis nainen.
Salama on täydellinen nainen 🌹
Cara Cieppi