Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa seksiä ilman ehkäisyä

Vierailija
08.07.2020 |

Ymmärrän toki, kun kumilla ollaan menty jo pidempään kun en voi käyttää hormonaalista ehkäisyä. Miehen mielestä siis lapsi saa tulla. Minä haluan myös lapsen, mutta en ennen avioliittoa. Mies ei kuulemma ole edes ajatellutkaan vielä naimisiinmenoa. Ei hänellä ilmeisesti ole mitään sitä vastaan, mutta ei ole nähnyt ajankohtaisena vielä aikoihin. Ja lapseen sitten voisi sitoutua?! On nyt pettynyt kun minä en halua jättää ehkäisyä pois. Olemme kolmekymppisiä.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuparikierukka.

Vierailija
2/49 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seksiä yleensä vai pelkkää yhdyntää. Muista että halailukin voi olla seksiä eikä siitä synny lapsia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tuollaiseen pidä alistua, eihän tuo mies ole edes valmis isäksi. Jalat ristiin siihen asti kunnes olette puhuneet asiat halki. Ei lapsi voi olla vaan se ksin sivutuote tuosta vaan.

Vierailija
4/49 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tajunnut, että alatte olemaan vanhoja. Ehkä ei halua järjestää kalliita häitä vaan saada jälkipolvea sen sijaan.

Vierailija
5/49 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kuparikierukka.

En tässä vaiheessa. Minun puolestani ehkäisy voidaan jättää heti jos/kun päästään avioon!

Vierailija
6/49 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt että tuo voisi olla kiristämistä ja vallankäyttöä? Eli kun mies "vahingossa" saa sinut raskaaksi, niin olet sidottuna häneen lapsen kautta, mutta kuitenkaan ette ole esimerkiksi aviossa mikä vaikuttaa mahdollisen eron koittaessa siihen mitä miehen sinun raskausaikanasi/äitiyslomallasi haalimalle omaisuudelle tehdään. 

Vierailija
7/49 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on idari. Ajattelee vain itseään. Ei sitä vastuuta mitä lapsi tuo.

Vierailija
8/49 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on tajunnut, että alatte olemaan vanhoja. Ehkä ei halua järjestää kalliita häitä vaan saada jälkipolvea sen sijaan.

Minä en halua hääjuhlia ollenkaan, maistraattiin tai kirkkoon vaikka kahdestaan. Ap

Vierailija
9/49 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi avioliitto on tärkeä?

Vierailija
10/49 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen pakko laueta sisällesi? Yhdynnässä kondomi ja jos haluaa paljaalla niin saavuttaa huipun kaukana vaginasta. Pakko sanoa, että ei tuollaisia nerogeenejä kannata jatkaa ollenkaan, jotka hurman hetkellä hukkaavat aivonsa. "Aaaah haluan nyt laueta - pillun sisään, kohta vituttaa, ihan sama!" Fiksugeeninen mies vastaavassa tilanteessa "Aaah tuun ihan just, hetko! Ruokaan lastit reisille!"

Huomaatteko mitä tästä seuraa, lähinnä idiootit lisääntyvä hallitsemattomasti. Ja sanon tämän kolmen yhdessä toivotun lapsen äitinä

Vierailija
11/49 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempi sitoutuminen kai se yhteisen lapsen hankinta on kuin avioliitto? Eropaperit voi laittaa vireille koska vaan, yhteisen lapsen vanhempaan on sidoksissa koko loppuelämänsä ajan.

Vierailija
12/49 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua hääjuhlia ollenkaan, maistraattiin tai kirkkoon vaikka kahdestaan. Ap

Odotatko kosintaa? Vai onko miehen kanssa vaikea keskustella aiheesta?

Vierailija
13/49 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla joku fetissi, mitä haluaa toteuttaa ja kun olette olleet jo jonkun aikaa yhdessä, kokee hän sen ok asiana vaikka vahinko tapahtuisikin.

Vierailija
14/49 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö voi käydä kahdestaan vihillä sittenkin, kun olet raskaana?

Vierailija
15/49 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt että tuo voisi olla kiristämistä ja vallankäyttöä? Eli kun mies "vahingossa" saa sinut raskaaksi, niin olet sidottuna häneen lapsen kautta, mutta kuitenkaan ette ole esimerkiksi aviossa mikä vaikuttaa mahdollisen eron koittaessa siihen mitä miehen sinun raskausaikanasi/äitiyslomallasi haalimalle omaisuudelle tehdään. 

Kyllä aloin tätäkin miettiä. Miehellä on yritys joka on alkanut menestyä aika hyvin. Yrittäjäperheen elämäntyyli vaatii panostusta koko perheeltä joten minä en ala lapsia tekemään ennen kuin on mustaa valkoisella että minunkin talouteni on turvattu. Ap

Vierailija
16/49 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

afa kirjoitti:

Siis seksiä yleensä vai pelkkää yhdyntää. Muista että halailukin voi olla seksiä eikä siitä synny lapsia

No siis musta ap voi ihan hyvin vedota tähän. "Halailukin on seksiä eikä siitä synny lapsia." Kun netissä näin lukee, kyllä se mieskin varmasti ymmärtää.

Vierailija
17/49 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että mies on sitoutunut jos kerran kumminkin jätti pois ja haluaa lapsen. Hyvin harva mies suostuisi edes käyttämään kumia vaikka ilman oleminen meinaa lasta. Se on ajatellut kuitenkin että haluaa sut lapsensa äidiksi.

Mies ei varmaan ole vaan ajatellut kaikkea sitä turvaa, mitä avioliitto sinulle merkitsee.

Oletteko jutelleet asiasta juurta jaksaen?

Mitä avioliitto sinulle merkitsee? Jos se esim on vain kuoleman jälkeinen turva, niin sitä vartenhan voi tehdä testamentin kun.

Vierailija
18/49 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että mies missään vaiheessa haluaa naimisiin, siis juuri sinun kanssasi? 

Vierailija
19/49 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies vaihtoi noilla kriteereillä toiseen. Kun minä sanoin, että ei lasta ennen aviota enkä minä aio ehkäistä, niin mies löysi naisen, jolle pillerit sopi.

Vierailija
20/49 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi avioliitto on tärkeä?

Avioliitto saa olla ja on tärkeä monellekin, myös monelle miehelle. Sen ei tarvitse olla sinulle tärkeä, mutta jollekin toiselle  se on. Tästä aiheesta on keskusteltu ihan tarpeeksi, joten ei syytä alkaa jankkaamaan prinsessahäistä yms muuta typerää.

Varsinaiseen aiheeseen: Vauva kasvaa sinun kehosi sisällä ja sitoo sinut vuosikymmeniksi lapseen tavalla jota kukaan mies ei oikein osaa edes kuvitella. Eli päätös ehkäisystä on sinulla jos et ole valmis vauvan tuloon. Jos hormoniehkäisy ei ole sinulle mahdollista, niin sitten mies laittaa sen kumin vaan kiltisti, tai pärjäilee ilman yhdyntää.

Voihan hän tietysti harkita avioliittoakin kanssasi, kun kerran vauvankin haluaa. Omasta mielestäni idioottimaista että mies väittää haluavansa vauvan mutta ei laillisesti vihittyä vaimoa. Minulle kertoo jo kaiken tarpeellisen miehestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi