Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö miehesi koskaan romanttisia eleitä?

Vierailija
05.05.2013 |

Jos tekee, niin millaisia? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tee...Mutta saisi tehdä!! Ainoa kerta kun on ostanut kukkia on toisen lapsen syntymän jälkeen. Esikoisen syntymän jälkeenkin "meinasi ostaa"... Kerran on antanut korun joululahjaksi kun pyysin sellaista. Toisenkin kerran on antanut joululahjan kun olen erikseen toivonut sitä. Muuten ei ole ikinä ostanut/antanut mitään lahjaa. Ollaan oltu 6 vuotta yhdessä joista puolet naimisissa.

Ruoanlaitto- ja leipomistaitoja kehuu :D 

Vierailija
2/9 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaa kyllä merkkipäivinä lahjoilla ja ystävänpäivänä tms. vaikkapa kortilla, mutta ei juurikaan oo romanttinen eikä mitään romanttisia tekoja tee... Pussaa joskus äärimmäisen harvoin ja yleensä halii ja suuteleekin vaan kun on seksipäällä. Ei tippaakaan romanttinen eikä kerro ikinä tunteistaan jne. :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Sanoo päivittäin, että rakastaa, hieroo jalkoja, tuo kukkia pari kertaa kuussa, laittaa ihania tekstiviestejä silloin tällöin, ottaa kiinni kädestä sohvalla, halailee, hymyilee ja pussaa. Kai se on luonteesta kiinni enemmän kuin parisuhteesta. Mies oli romanttinen heti ensimmäisestä päivästä lähtien ja on sellaisena pysynyt.

Vierailija
4/9 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna Marko avasi minulle lagerin samalla kun itselleenkin. Ei olisi edes tarvinnut, mutta Marko on herrasmies ja minun oma kulta. <3

Vierailija
5/9 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan. Lasketaanko laskun maksaminen ravintolassa? Ei varmaan, koska rahat ovat yhteiset.

Vierailija
6/9 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keskisormen näyttäminen lasketaan romanttiseksi eleeksi, niin sitten ihan päivittäin.

Vierailija
7/9 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee yllättävän paljon. Ostaa kukkia silloin tällöin ihan tavallisina päiviä (ei siis tarvitse olla vuosipäivä tai synttärit), tuo erilaisia pieniä lahjoja (siis vaikkapa ihan vaan suklaalevy), tekee joskus ruuan valmiiksi kun tulen töistä jos on tullut ennen minua kotiin ja sanoo kauniita asioita päivittäin (kertoo että rakastaa, kehuu kauniiksi yms).

Vierailija
8/9 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän koko ajan, pieniä kivoja tilannekohtaisia juttuja. Joskus isompiakin, mutta parhaita ovat sellaiset arjen pienet teot, sanat, hellyydenosoitukset. Jaetut havainnotkin voivat sellaisia olla. Ollut aina sellainen, itseasiassa, vaikka vuodet tuovat siihen oman lisänsä.

Vierailija
9/9 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tee. Varmaan pyörtyisin jos mies toisi esim. kukan ihan ilman syytä (tai vaikka sitten jouluna). Epäromanttisempaa ihmistä saa hakea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi