Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikein oli kun Antti tönäs sen pojan!

Vierailija
09.04.2013 |

Minusta se, kun siellä Alppilan koulussa opettajasta tehtiin rikosilmoitus kun opettaja työnsi hävyttömästi käyttäytyneen pojan ulos ruokalasta, niin se rikosilmoitus on liian pitkälle mennyttä touhua. Ymmärrän, että yläkouluikäiset ja siitä vähän eteenpäinkin iältään olevat nuoret osaavat jotkut olla tosi ärsyttäviä ja minuakin kun katsoin sen videon siitä tilanteesta niin minuakin ärsytti ja raivostutti sen siinä videolla olleen pojan suunsoitto, että minäkin olisin VÄHINTÄÄN tönässy sen pojan itsekin pois ruokalasta. Muistan ite kun vuonna 2002 ärsyttävät murrosikäiset pennut kiusasivat minua ja oli lähellä jo turpiin veto niitten kohalla. Jos pikkulapset lällättää, niin se ei minua ärsytä, mutta aikuisen kokoiset suunsoittajat, olkoonpa keskenkasvuisia tai ei, ovat minullekin punainen vaate. Minusta oli oikein sille pojalle kun opettaja tönäis sen pojan. Terveisiä vaan sille typerällä idioottipojalle. Oli sulle ihan oikein kun opettajasi tönäisi sinut pois ruokalasta. Minä en olisi tyytynyt tönäisyyn vaan olisin vetässyt sinua turpiin ja mieluiten niin että veri lentää. Minusta olisi opettajan pitänyt laittaa sinut koko koulun edessä ilman housuja liikuntasaliin ja vedellä sinua remmillä paljaalle pyllylle. Minua pistää syvästi vihaksi tuollainen typerä, matomainen ja selkärangaton nykynuoriso. Niille on oikein niille 14-17v pennuille jos joku vähän niitäkin pölistelee todellisuuteen siitä tyhmyydestään. Ja typerät lässy ammatti-ihmisetkin lässyttää että "murrosikäisiltä ei voi odottaa asiallista käytöstä". Kyllä muuten voi! minä tiedän huolttionuorten lisäksi myös kunnollisiakin nuoria jotka ei tee pahaa kenellekään ja ovat tosi kilttejä ja mukavia tyyppejä, oon nähnyt sellaisiakin. Murrosikä ei oikeuta käyttäytymään huonosti eikä kaikki murrosikäiset esim kiusaa erilaisia ihmisiä. minulle on tullut viime vuosina vastaan oikein kilttejä ja mukaviakin 14-17v ikäisiä nuoria joilla ei ole mitään vaikeuksia hyväksyä minun tai muittenkaan ihmisten erilaisuus. Kotikasvatuksessa on vika kun nuoret on hulttioita. Tyhmät, sekopäiset vanhemmat jotka antavat lapselleen kaiken periksi eivätka kasvata lapsiaan ja pojat on hulttioita ja häiriköitä ja vanhemmat sallivat heille sen koska "se on terveen pojan merkki" ja tytöt tyhmiä pilalle lellittyjä prinsessoja jotka on saanu kaiken periksi ja joiden pienimpäänkin oikkuun vanhemmat taipuu ja vanhemmat nukkuvat kaikki yönsä sohvalla koska pennut haluaa vallata vanhempiensa sängyt vaikka seuraavana päivänä on työaamu ja kouluaamu. ja keskellä yötä rupeavat ruokaakin tekemään vaikka seuraavana päivänä on kouluun lähtö ja vanhemmista ainakin toisella on tarkkaa ja vastuullista työtä jossa voi tulla isoakin vahinkoa jos on yöunet jääneet vajaiksi ja sallivat sen että pentu sabotoi heidän voimavarojaan ja aiheuttaa isoakin tuhoa ja vahinkoa.  ja jos joku ei tanssi heidän prinsessansa pillin mukaan niin hirveen metakan vanhemmat siitä nostaa. Se että esim se poika tönästiin ruokalasta pois, ei ole mikään aihe rikosilmoitukseen. kun minä olin lapsi niin silloin opettajat antoivat esim 8-vuotiaille pojille tukkapöllyä kun pojat kiroilivat luokassa. Eikä mihinkään syytteeseen opettajat joutuneet ja pojat oppivat jatkossa välttämään kiroilemista. Minusta oli oikein siltä Antti Korhoselta kun tönäs sen pojan ruokalasta pois! Hyvä Antti! kerrankin näytit sille nykyajan pilalle lellitylle pennulle sen että tässä yhteiskunnassa aikuiset määrää, ei lapset. Niille pitää näyttää kuka on pomo ja sinä teit sen kyllä hyvin. Kiitos siitä kun pölistelit nykynuorta oikein kunnolla! Minä allekirjoitin vetoomuksen sen puolesta että sinun pitää saada jatkaa työssäsi. Muutenkin kuri on saatava kouluihin takas ja kasvatusvastuu on saatava takas ja tukkapöllyä ja karttakepistä näpeille on voitava edelleen antaa. Pennut oppii kun niille kovin ottein näyttää kuka on pomo.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

wall of text crits you for 100 000

You have died.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi