Lähtisin mielelläni päihteettömälle risteilylle.
Ja niin lähtisi varmaan moni muukin. Kannattaisi laivayhtiönkin todeta kokeilemalla.
Kommentit (31)
Perusta laivayhtiö itse ja tee Omanlaisia risteilyitä. 10 miljoonaa ja laiva on sinun.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:49"]
idiootti, mäkin mielelläni lähtisin gluteeinittomalle risteilylle, muttei tulis mieleenikään sitä muilta vaatia.
[/quote]
Niin, kyllähän nämä kyllähän se keliaakikkojen ja vilja-allergikkojen örveltäminen ja riehuminen on tietysti suuri ongelma...
[/quote]
no ei niitä gluteenittomia oluita ihan hirveästi ole, joten kyllähän noi gluteenittomien ördäysristeilyt on vähän haasteellisempi juttu.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 16:46"]
Perusta laivayhtiö itse ja tee Omanlaisia risteilyitä. 10 miljoonaa ja laiva on sinun.
[/quote]
Saisikohan siihen starttirahaa? Sitten puuttuu vielä rapiat 9,99 miljoonaa, noin vähän alaspäin pyöristettynä.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:49"]
idiootti, mäkin mielelläni lähtisin gluteeinittomalle risteilylle, muttei tulis mieleenikään sitä muilta vaatia.
[/quote]
Niin, kyllähän nämä kyllähän se keliaakikkojen ja vilja-allergikkojen örveltäminen ja riehuminen on tietysti suuri ongelma...
[/quote]
no ei niitä gluteenittomia oluita ihan hirveästi ole, joten kyllähän noi gluteenittomien ördäysristeilyt on vähän haasteellisempi juttu.
[/quote]
Siiderit ja viinit? Kyllä niitä laivalta saa.
Aha, just! Jos kerta keliaakikot saa omat risteilynsä, niin pakko sit kyllä järkätä myös laktoosi-intolerantikoille. Edes hyla-risteily pliis!
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 16:52"]
Aha, just! Jos kerta keliaakikot saa omat risteilynsä, niin pakko sit kyllä järkätä myös laktoosi-intolerantikoille. Edes hyla-risteily pliis!
[/quote]
Juu, meidän piereminen on kyllä yhtä suuri ongelma kuin känniörvellys. T yksi laktoosi-intolerantikko, joka vastasi tuolla aiemmin ja tykkäisi alkottomasta risteilystä. Olisi mukava kuin saisi pierrä kenenkään haittamaatta.
No kyllä örvelöitä jo pelkkä ehdotus näyttää ahistavan!
Ja minä vaadin lapsettomia risteilyjä!
Ap, herää kysymys, mitä se alkoholin myynti laivalla haittaa? Jos et roiku tanssiravintolassa tai diskossa aamuyöllä, et juuri missään näe yhtään kännistä ihmistä.
Suosittelen keskellä viikkoa olevia eläkeläisristeilyjä. Laivoilla esim turku-tukholma on hyvin tilaa. Siellä on paljon myös rekkakuskeja jotka ovat selvin päin.
Monesti olen matkannut ruotsinlaivalla keskellä viikkoa ja näyttää hyvin päihteettömältä. Ei löydy tanssiseuraa sen enempää kuin muutakaan juttuseuraa.
Aamulähdöllä keskellä viikkoa on toooosi rauhallista.
Juu ja uskovaisetkin nykyään juovat pari olutta ja viiniä. Sitä kun ei missäån ole kielletty ellei johonkin lahkoon satu kuulumaan.
Minä voisin kääntää aloittajan viestin myös siten, että sivistyneeseti käyttäytyvien risteily olisi, mikä kelpaisi mulle, mutta siitä syntyisi känniääliöiden parissa vielä pahempi älämölö kuin kokonaan alkottoman risteilyn mainostamisesta.
Olen ollut risteilyllä vaikka kuinka monta kertaa enkä kertaakaan ole ottanut alkoholia risteilyn aikana. Ei vaan huvita enää, sillä mielestäni örvellys on pahentunut.