Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ekaa kertaa Lintsille! Onko hyvä paikka mennä kahdestaan miehen kanssa?

Vierailija
05.05.2013 |

Onko hyvä paikka? Hyvät ruokapaikat sun muuta ja suht edulliset sellaiset. Katsoin myös nettisivuja mutta kokemuksia olisi kivempi lukea :)  Aina ollaan käyty särkänniemessä tai power parkissa kun ovat kaikista lähimpinä. Kesälomareissua nyt suunniteltiin ja päädyttiin helsinkiin mennä Linnanmäelle kun ei olla kumpiakaan sielä käyty ennen :) 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä, mun on pahoinvoiva niin että hänelle Lintsi ei ole parhaasta päästä treffipaikkoja. Itse tykkään kovasti, harmittaa kun en ole vuosiin päässyt niihin "aikuisten" laitteisiin kun on aina lapset mukana.

On siellä ihan hyviä ruokapaikkoja siihen nähden että on huvipuisto, se kompleksi jossa on monta ravintolaa samassa puoliavoimessa tilassa on oikeasti aika kiva.

Vierailija
2/12 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintsi ja särkkä on just aikuisten paikkoja. Poweri ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?

Onneksi ette sentään tyyliin  ensitreffeillä olleet. On siellä aikuisille paljonkin laitteita ja jos niissä tahtoo käydä, ei pidä olla lapsia mukana.

Ruoka on kohtuullisen tasotonta sössöä ja hirveän kallista.

Vierailija
4/12 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 14:49"]

Riippuu miehestä, mun on pahoinvoiva niin että hänelle Lintsi ei ole parhaasta päästä treffipaikkoja. Itse tykkään kovasti, harmittaa kun en ole vuosiin päässyt niihin "aikuisten" laitteisiin kun on aina lapset mukana.

[/quote]

Eikö mies voi katsoa lapsia sen aikaa? Mikä este ne lapset ovat?

Vierailija
5/12 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, joo ei todellakaan olla menossa treffeille :D Naimisissa olemme olleet 2 vuotta. Ja mies kyllä tykkää hurjistakin laitteista, niinkuin minäkin. Lapsia ei meillä ole, joten ihan kaksistaan olemme menossa :) Se vaan eniten mietityttää, että kannattaako lähteä 500 km päähän, että onko sen hintansa ja matkustamisen arvoinen :) 

Vierailija
6/12 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 14:54"]

[/quote]

[/quote]

Se este, että aikuisten laitteisiin on yleensä todella pitkät jonot ja on vähän kohtuutonta, että yksi jonottaa viisi tuntia Ukkoon ja Salamaan sillä välin kun puoliso juoksee Kot-Kotin ja Vankkuripyörän väliä.

Vierailija
7/12 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 14:59"] Se vaan eniten mietityttää, että kannattaako lähteä 500 km päähän, että onko sen hintansa ja matkustamisen arvoinen :) 

[/quote]No ei totisesti. Toki kannattaa piipahtaa jos muuten tulette Helsinkiin, lähdette vaikka ulkoaille. Mutta että 500 km matka tullakseen aikuisena Lintsille? :)

Vierailija
8/12 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole koskaan käynyt, niin mene ihmeessä :) Ruokapaikka kannattaa kyllä hakea aidan ulkopuolelta (hyviä kyllä löytyy, joka makuun).

Vierailija
9/12 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on kohtuullisen tasotonta sössöä ja hirveän kallista.

[/quote]

Oletko parina viime vuonna syönyt siellä? Ruoka on aivan erilaista kuin vielä muutama vuosi sitten. Ei enää sitä makkaraperunasössöä vaan ihan oikeaa ruokaa, sushista alkaen.

Vierailija
10/12 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Varmaan voisi joo, mutta se olisi miehen mielestä todella tylsää. Eli minä huvittelisin ja hän olisi lastenvahtina - ei oikein voi kutsua perheen yhteiseksi tekemiseksi.

Vierailija
11/12 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:03"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 14:59"] Se vaan eniten mietityttää, että kannattaako lähteä 500 km päähän, että onko sen hintansa ja matkustamisen arvoinen :) 

[/quote]No ei totisesti. Toki kannattaa piipahtaa jos muuten tulette Helsinkiin, lähdette vaikka ulkoaille. Mutta että 500 km matka tullakseen aikuisena Lintsille? :)

Mitä siitä? :)  Toki oltais hesassa pari yötä muutenki hotellissa ja kierreltäis, ja jos sinne nyt innostutaan mennä niin mennään. Ja se nyt sattuu olemaan molemmilla semmoinen paikka jossa ei olla käyty kummatkaan koskaan. Joten miksi ei? Kysynkin tässä nyt sitä, että onko siellä mukavaa kahdestaankin, kuin vain lasten kanssa, enkä kysynyt sitä, että saadanko vielä aikuisenakin haluta mennä " vain" lintsille.

[/quote]

Vierailija
12/12 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 15:06"]

[/quote]

[/quote]

Varmaan voisi joo, mutta se olisi miehen mielestä todella tylsää. Eli minä huvittelisin ja hän olisi lastenvahtina - ei oikein voi kutsua perheen yhteiseksi tekemiseksi.

[/quote]

Mieshän voisi sitten mennä häntä miellyttäviin laitteisiin.. Vaikka kummitusjunaan jos se ei ole liian pelottava. Eihän siinä olisikaan järkeä, että toinen koko päivän katsoisi lasten perään toisen huidellessa laitteissa. Vuorottelette ja välillä viette lapset heille sopiviin laitteisiin.