Miten saan naisen lopettamaan kasvissyönnin?
Hän olisi muuten täydellinen. Saattaisin pystyä hyväksymään sen että hän ei tule koskaan mikään ruuanlaittaja-kodinhengetär olemaan jo työnsä takia ja syömään useammin noutoruokaa mutta täydellisyydestä puuttuisi juuri sen verran...
Kommentit (37)
Tilanne on vakava. Kuinka kauan tilanne on jatkunut? MIKSI OLET ANTANUT NAISESI ALKAA SYÖMÄÄN KASVIKSIA ?
Kerrot totuuden että vegepierut haisee kahta kauheammalta niin ehkä hän muuttaa ruokatottumuksiaan yhteisen hengitysilman hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on vakava. Kuinka kauan tilanne on jatkunut? MIKSI OLET ANTANUT NAISESI ALKAA SYÖMÄÄN KASVIKSIA ?
Kertoo aloittaneensa jo yläasteella, minulla joka olen muuttanut toiselta puolelta maata ei ollut siihen mitään puuttumista kun en tiennyt koko ihmisen olemassaolosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele kokkaamaan. Joku romanttinen ateria ja mehevä pihvi.
Olen ollut koko ikäni vahvasti kasvispainotteinen sekasyöjä ja jopa mulle tollanen "mehevä pihvi" on rangaistus eikä mikään mielen muuttava ihanuus. Useampaan kertaan ole joutunut elämässäni tuollaisen taistelemaan alas.
Et ole syönyt laadukkaita mureita oikein paistettuja pihvejä.
No ilmeisesti ne ei ravintoloissa sitten osaa mitään, kun olen pari kertaa sortunut tuollaiseen kun olen osallistunut pikkujouluihin tms, koska en ole jaksanut ruveta kyselemään kasvisvaihtoehdon perään. Joka kerta olen ihmetellyt että miksi, oi miksi ihmiset syö tätä vapaaehtoisesti ja vieläpä maksavat kalliisti.
Mehiläsiäkin sorretaan. Siksi hunaja on out.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä alapeukut? Saa kai sitä kysyä.
Olen ollut kasvissyöjä melkein 40 vuotta ja siitä ajasta yhdessä kymmenen vuotta ihmisen kanssa, jonka lempiruoka tarjousbroilerinkoivet. Elämä on. Jos minä kestin sen niin mikäs hätä sinulla..
Kuinka aatteellinen ja ehdoton olet tuon kanssa? Laitatko/laitoitko miehelle koskaan ruokaa?
Laitatko itse kumppanillesi ruokaa?
Laitan. Kalaruokia hän syö nirsosti, liharuokiin ei koske, yleensä jättää ne sivuun tai jos on joku keitto tai pata syö jotain omiaan.
Väität laittavasti kumppanillesi ruokaa, mutta kuitenkin teet sellaista, jota hän ei pysty syömään? Itsellesihän sinä tunnut kokkaavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kasvissyöjä melkein 40 vuotta ja siitä ajasta yhdessä kymmenen vuotta ihmisen kanssa, jonka lempiruoka tarjousbroilerinkoivet. Elämä on. Jos minä kestin sen niin mikäs hätä sinulla..
Kuinka aatteellinen ja ehdoton olet tuon kanssa? Laitatko/laitoitko miehelle koskaan ruokaa?
Laitatko itse kumppanillesi ruokaa?
Laitan. Kalaruokia hän syö nirsosti, liharuokiin ei koske, yleensä jättää ne sivuun tai jos on joku keitto tai pata syö jotain omiaan.
Väität laittavasti kumppanillesi ruokaa, mutta kuitenkin teet sellaista, jota hän ei pysty syömään? Itsellesihän sinä tunnut kokkaavan.
Näin hän toivoo minun tekevän. Ei odotakaan että hänelle opettelisin vegeruokaa laittamaan.
Onneksi Helsinki on jo muuttunut. Kaurajuomaa annetaan maidon sijaan päiväkodeissa lapsille.
Pyydä se naisesi tänne palstalle. Sille pitää kertoa, että sen pitää jättää yksi sika, koska se ansaitsee parempaa.
Nussi sitä kerrankin kunnolla. Menkää Kiinaan tai Intiaan matkalle?
Vierailija kirjoitti:
Nussi sitä kerrankin kunnolla. Menkää Kiinaan tai Intiaan matkalle?
Mitä matkustaminen, varsinkaan tuollaisiin maihin, siihen liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän olla. Jos ostan lihaa, niin luomua. Emme asuneet yhdessä ja hän piti minun kokkailuistani kyllä. Voin laittaa ruokaa vapaasta kalasta. Jos yhdessä syöminen olisi jokapäiväistä ollut, niin varmaan molemmilla omag murkinat sitten olisi ollut🙂.
Et ole syönyt laadukkaita mureita oikein paistettuja pihvejä.