HELVETTI voi olla kusipää ukko!! Itse kutsuu vieraita ja nyt valittaa
kun en auta häntä ruuanlaitossa. Tuolla se nyt vihasena pilkkoo lihaa paloiksi ja kolistelee kattiloita. Saatana mua niiiiiiin kyrpii et piti ihan kyädä kysymässä miksi on vihanen. Vastaus oli että; "Miksi et voi auttaa....." Minä sen idioottikavereita rupea kyllä passaamaan, se on varma.
Kommentit (8)
Muista ettet pyydä miestä siivoamaan tai tekemään muutakaan kun itse seuraavan kerran kutsut sukulaisia tai ystäviä käymään.
Muista myös lukittautua eri huoneeseen vieraiden kanssa, enintään vessassa käydessäsi mulkoile vieraita tuhahdellen.
Niin ja tietenkään et myöskään koske miehen tekemään ruokaan vaan käyt ihan itse kaupassa ja väsäät omat ruokasi. Tämäkin kannattaa tehdä mahdollisimman teatraalisesti kiukutellen.
Illalla voit sitten taas kirjoitella tänne, että miten on kusipääukko, kun lähtikin ex tempore kavereiden kanssa kaljalle ja ilkeästo, ilman mitään syytä jätti sinut raukkaparkapoloisen kotiin iiiihan yksin (tai sika jätti sinut jopa lasten kanssa) vaikka kaiken lisäksi olisit halunnut seksiäkin.
Ja huomenna sitten voi valittaa, että äijälle ei kelpaa pillu kun sitä ois tarjolla ja nyt se sika ihmettelee, että miksei irtoa vaikka käyttäytyi TODELLA moukkamaisesti KOKO viikonlopun.
Minä lähden nykyään ihan suosiolla ulos, kun miehen kavereita tulee käymään. Eivät juttele kanssani tms., joten mitä sitä turhia tuntemaan olonsa ulkopuoliseksi.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 13:01"]
Hyvähyvä, älä jousta periaatteistasi!
[/quote]
koskaan ei kannata joustaa missään asiassa, on hyvä pitää aina periaatteista kiinni. eikä muutenkaan kannata ottaa asioita positiivisesti, jos löytää hyvän riidan aiheen, niin siitä on hyvä ottaa kaikki irti, parisuhdehan on tarkoitettu riitelyä varten. mene vielä takaisin sinne keittiöön vittuilemaan sille äijälles, sano että saa kanssa siivota sitten tyhmien kavereidensa sotkut ennen nukkumaan menoa. pistä vaan lisää pökkyä pesään. hyvä hyvä
kehnot elämisentaidot teillä molemmilla
Jos mies kutsuu meille vieraita siitä minulle etukäteen kertomatta, niin en todellakaan siivoa, laita ruokaa, jne. vaan annan miehen ihan itse tehdä kaiken. Sama pätee myös toisinpäin.
Ei ole mitään mieltä siinä, että mies saa elää kuin hotellissa ja kutsua lisäväkeä vaimon vaivoiksi. Meillä mies on jo oppinut, että kannattaa viedä vieraat syömään ravintolaan tai sopia kanssani työnjaosta hyvissä ajoin.
Hyvähyvä, älä jousta periaatteistasi!