Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua ärsyttää näin sunnuntaina?

Vierailija
05.05.2013 |

??

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi hiivatin ukko. Ei vaan osaa pitää suutansa kiinni hetkeäkään.

Vierailija
2/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki. Mies, lapsi, tää saatanan läävä, huominen työpäivä, meteli naapurista, ihan kaikki VITUTTAAAAA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että huomenna on maanantai!!! Viikonloppu menee aina liian nopeasti.

Vierailija
4/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että oon joku helvetin siivoaja-työnjohtaja tässä asunnossa. Mitään ei tapahdu jos en erikseen kehota, mies ei saa edes roskia roskikseen tai ruokaroiskeita pyyhkäistyä pöydältä ilman kehotusta. Jotta asunto olisi sellainen jossa minä viihdyn (mikä ei edes tarkoita supersiistiä vaan ihan normaalia), mun täytyisi koko ajan kulkea siivoamassa miehen jälkiä.

Vierailija
5/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei läppäri lataa kunnolla, vaan kuumenee kontaktihäiriöstä tai oikosulusta, ja ihan kauheasti pitäisi kirjoittaa novellia, tarinaa, turinaa, runoa ja vaikka ja mitä. Ei sitten, mätänen aaveella.

Myöskin ottaa päähän ihmisten taipumus pitää kamalaa meteliä ja vaatia kahta hyvää, kuutta kaunista. Kun pitäisi porukalla tehdä jotakin sen kauniin toteutumisen, vastassa on räpytteleviä silmiä ja mykkyys. KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK!

Vierailija
6/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten mikään. Tällä palstalla tuntuu, että tulipunaiseksi ärsyyntyminen olisi ihmisten normaali olotila. Mutta onhan tämä naisten palsta, eli ei pidä ihmetellä.

Vierailija
7/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on Sunnuntai. En ole koskaan pitänyt viikonpäivästä. Ja on muutenkin tällä hetkellä todella ulkopuolinen olo.

Vierailija
8/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, etten jaksa nykyisin koskaan siivota. Ei nappaa yhtään. Silti en haluaisi elää tän sotkun keskellä.

Vierailija
9/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että oli tarkoitus siivota, mutta oksennustauti löysi taas tiensä meille.

Vierailija
10/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpputorihinnat! ihan älyttömiä hintoja älyttömille tavaroille!

sitten ärsyttää, kun ihmiset ihmettelee millä rahalla tehdään ja mitä tehdään ja miks ostan sitä ja tätä. Pitäköön huolta omista asioistaan! Kun en keltään rahaa lainaa niin yks lystihän se on mitä rahoillani teen.

Vierailija
11/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kaikki kaupat ole auki.

Vierailija
12/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityislapsen käytös. Rähjäsi taas niin lujaa, että vauva säikähti ja heräsi uniltaan. Intti vastaan miehelle, joka suuttui ja raahasi pojan korvasta jäähylle. Tästä sitten tämä yksi marttyyri itkemään, kun ei näe osallisuuttaan asioihin ja muut ovat "tyhmiä"...huoh.

Vierailija
13/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun Snookerin MM-finaalin meni O'Sullivan, eikä Trump. (oisin paljon mieluummin katellu illalla Trumpia..;))

Ärsyttää myös se, että tänne tulee illalla kahvivieraita ja se meinaa sitä, että mun pitää leipoa ja sitten ylimääräset pullat jää roikkumaan ja kuivumaan, kun ei niitä kuitenkaan kukaan meillä syö. Hittolainen...

Oh, the first world promblems I'm struggling with...:D Oikeasti olen ihan onnellinen, mut saa kai vähän ärsyyntyä noinkin typeristä asioista.

Vierailija
14/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai itsessään ärsyttää päivänä, ja se että mies lähtee huomenna työreissuun.

Vierailija
15/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 13:18"]

ettei kaikki kaupat ole auki.

[/quote]

Ai mitkä kaupat? Ruokakaupat on kylläkin auki, en tiedä sitten missä korvessa sinä asut..?

Vierailija
16/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, etten mä lue tenttiin.

Vierailija
17/17 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sää ja se että nukuin kahteentoista ja huomenna herätys kello 6, tulee hankalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan