Miksei ylipainoinen saisi käyttää minihametta?
ev
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 01:28"]
Koska se näyttää niin helvetin rumalta :(
[/quote]Kyllä se vähän riippuu siitä, millaset sääret on. Ei noin yksiselitteistä.
Tietenkin saa, se vaan vaatii itsetuntoa! Minä käytän vaikka jätesäkkiä jos se minua itseäni miellyttää.
Minihame vääräsäärisellä, persjalkaisella, pahasti alipainoisella yms. ei ole yhtään sen parempi kuin ylipainoisellakaan.
Musta ylipainoiset voi ja saa pukeutua miten ikinä tykkää. Ei ne vaatteet kuitenkaan sitä ylipainoa peitä, joten menkööt vaikka ilman, ihan ok! Mitä se mua nyppii, miltä muut näyttää tai mitä on päällä.
Live and let live!
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 02:03"]
Minihame vääräsäärisellä, persjalkaisella, pahasti alipainoisella yms. ei ole yhtään sen parempi kuin ylipainoisellakaan.
Musta ylipainoiset voi ja saa pukeutua miten ikinä tykkää. Ei ne vaatteet kuitenkaan sitä ylipainoa peitä, joten menkööt vaikka ilman, ihan ok! Mitä se mua nyppii, miltä muut näyttää tai mitä on päällä.
Live and let live!
Hankkikaa itsetunto, miksi te ajattelette sitä mitä muut ajattelee?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 02:13"]
Se ja sama, mä en kattele. :)
Antaan kaikkien kukkien kukkia vaan.
[/quote]
Samaa mieltä! Outoa jos miettii mitä muut ajattelee.
Saahan! Ei ole olemassa lakia joka sen kieltäisi (jos olet Suomessa).
Siksi kun palstamammat ovat sen päättäneet.Koskee myös monia muitakin asioita.Lista on loputon, mutta se selviää kun seuraat päivän ajan tätä palstaa.
Minihame ei sovi oikeasti juuri kenellekään. Ainoa poikkeus on hoikka teinityttö. Kaikki muut minihameiset on mauttomia, painosta riippumatta. Sellainen vähän polven yläpuolelle yltävä mitta voi olla hyvä mutta se nyt ei olekaan minihamemitta.
Olen mä nähnyt minihamaita ylipainoisilla, ei nyt mikään estetiikan kliimaksi, mutta ihan sama, en mä vällää.
Saa toki, mutta vaatii aikamoista itsetuntoa! Sen verran viistoja katseita voi tulla, niin pahalla kuin hyvälläkin.
t normaalipainoinen joka ei pidä minareita tyylikkäinä
Totta kai saa, kuten napapaitaakin. Ei nyt ole kyllä minusta kovin esteettinen näky, mutta jokainen pukeutukoon miten lystää. Briteissä ja Jenkeissä asuessani tähän oli "totuttava", kun siellä oli todellakin ylipainoisia ihmisiä minivaatteissa...
Kauneus on katsojan silmässä. Ei mua haittaa, mutta ei noita voi olla "näkemättäkään". Eli läskilyyylit, antaa palaa vaan:)
Minusta yksi vaatteiden tehtävistä on korostaa käyttäjänsä hyviä puolia ja häivyttää vähemmän hyviä. Minihame ylipainoisella ei todellakaan niin tee. Mutta jos joku välttämättä haluaa näyttää ne huonommat puolensa, niin siitä vaan, ei se kiellettyä ole.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 10:52"]
Minusta yksi vaatteiden tehtävistä on korostaa käyttäjänsä hyviä puolia ja häivyttää vähemmän hyviä. Minihame ylipainoisella ei todellakaan niin tee. Mutta jos joku välttämättä haluaa näyttää ne huonommat puolensa, niin siitä vaan, ei se kiellettyä ole.
[/quote]
Samaa mieltä. Ei laki kiellä, mutta miksi haluaisi ehdoin tahdoin saada osakseen halveksivia tai sääliviä katseita?
OT, mutta selittäkää minulle kiltit, mitä tarkoittaa "persjalkainen". En ymmärrä sitä, paitsi että suomalaiset naiset ovat sellaisia, eikä ole myönteistä ;)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 01:41"]
Kyllä se vähän riippuu siitä, millaset sääret on. Ei noin yksiselitteistä.
[/quote]
Riippuu polvistakin. Minusta suurimmalla osalla ihmisistä on rumat polvet (itsellänikin) enkä siksi ymmärrä minihameita...
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 10:52"]
[/quote]
Niin siis käyttäjänsä kulttuurissa vallitsevan käsityksen mukaan hyviä puolia (mitään universaalia objektiivista kauneutta tai "parhaita puolia" kun ei tietenkään ole). Siis joku muu määrittelee ulkopuolelta, mikä nyt kenessäkin on suotavan näköistä ja mikä ei, ja sillä ei ole mitään väliä, mitä mieltä itse olet. Jos haluat elää noin, niin mikäs siinä, mutta älä nyt hyvänen aika sentään sanele muille, mikä heidän vaatteidensa tehtävä on.
Mua esimerkiks ei viehätä yhtään kovin hoikat sääret, mutta ei tulis mieleenkään mennä minnekään julistamaan, että laiheliinien ei pidä pitää minihameita, kun se korostaa niiden huonoimpia puolia, ja sellanen häiritsee mun herkkää mieltä, jos joudun sitä näkemään.
Ja jos nyt näin ahdas näkemys hyväksyttäisiinkin, niin silloinhan niiden ylipainoisten, joilla on hyvät sääret, tulisi juuri käyttää minihameita.
p.s. Mun mielestä toi jonkun postaama kuva ylipainoisesta naisesta aivan liian lyhyessä hameessa oli tosi seksikäs. Tokikaan en pidä fiksuna kulkea kadulla tollei pakarat vilkkuen, mutta siis seksikkäät sääret oli.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 10:58"]
OT, mutta selittäkää minulle kiltit, mitä tarkoittaa "persjalkainen". En ymmärrä sitä, paitsi että suomalaiset naiset ovat sellaisia, eikä ole myönteistä ;)
[/quote]
Lyhytjalkainen eli siis selkä näyttää olevan "liian pitkä" verrattuna jalkoihin.
Koska se näyttää niin helvetin rumalta :(