Ostin tänään farkut kokoa 27/34
Heheh, pikkuisen pielessä nuo Leviksen mitoitukset, kun kokoni oikeasti 29/32. Vaihteleeko teillä paljon farkkukoot merkistä riippuen?
Kommentit (8)
kuka ostaa leviksiä nykyään?
luulin että jääneet ysärille...
mun leviksen koko on sitten varmaan 26/36, löytysköhän ;-)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 22:21"]
Niillä on vaikka mitä hyviä malleja nykyisin. Ostin pillifarkut :) ap
[/quote]
Vaihtelee PALJON merkin ja joskus mallinkin mukaan. Jos on merkin X farkut mallia A ja B, niin voivat olla todella erikokoiset, toinen ns. todella tiukka ja toinen ns. todella löysä jne.
Lisäksi esim. VeroModalla on joskus malleja joissa koko on muodossa 28/34 tmv. mutta tuo 28 (ja muut 26/27/29/30/31/32 jne.) eivät todellakaan tarkoita tuumia vaan koot ovat enemmän (mutta numeroin ilmaistuna) koko xs/s/m/l/xl ja pituus tuumina 30/32/34 tmv.eikä niitä voi verrata esim, Leviksen (tuuma) mitoutukseen.
Farkut pitää aina sovittaa.
Joo ihan pielessä on KAIKKI mitoitukset: ostin juuri InWear-housut kokoa 42, kun oikea kokoni on 38...
No ei yleensä. Olen kokoa 27-28"/32" (tai vaatekokoa 34-36) melkein kaikissa merkeissä. Poikkeuksena H&M, jonka monissa farkuissa 26" on sopiva.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 22:21"]
[/quote]
Sä oot itse jäänyt ysärille jos noin luulet. Katselepa ympärillesi Euroopan isoissa kaupungeissa ja myös pian Helsingissä, niin huomaat että Levi's on ykkönen. Ja parhaan näköinen ehdottomasti. Sekä laatu on ihan toista luokkaa kuin pissiksien farkkumerkeissä.
Joo, valehtelee mitoitukset ja peili myös. Olen oikeasti kokoa 27/32, mutta kaikkien farkkujen mitoitukset on jotain 32/32 ja peilissäkin joku vika, vääristää minut rantapalloksi! Ärsyttävää.