Joudui NELJÄ kertaa yrittämään lukea Lidlin koodia puhelinesta
Keskeneräinen juttu, hutaisten tehty kuten kaikki Lidlissä.
Kommentit (41)
Puhelin väärässä asennossa tai väärällä korkeudella.
Hauhau 🐕 koirat haukkuu ja karavaani kulkee 😏
Kannattaa joskus putsata se luurin näyttö
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa joskus putsata se luurin näyttö
Minulla on iPhone 11 joten näyttö on kirkas.
Ap
Sama, kolme kertaa yritin ja vasta sitten piippasi. Kassa joutui sanomaan aina ettei vieläkään.
Miksi kassa tyrkyttää kuittia sen äpin käyttäjille vaikka kuitti tulee sinne sähköisesti!!!!
Mä oon pettyny etuihin. Aivan turhia tuotteita plus että miten tuo eroaa siitä, että ne tuotteet olisi vaan tarjouksessa kuten muutkin tuotteet? Turhan vaikeaksi tehty puljata eri aikaan voimassa olevien kuponkien kanssa.
Toimii parhaiten, kun puhelin on pystysuorassa (siis ei vinossa eikä kenossa) ja melko alhaalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pettyny etuihin. Aivan turhia tuotteita plus että miten tuo eroaa siitä, että ne tuotteet olisi vaan tarjouksessa kuten muutkin tuotteet? Turhan vaikeaksi tehty puljata eri aikaan voimassa olevien kuponkien kanssa.
Vastahan niitä on viikon ollut. Hätäisesti tuomitset.
Ei saa laittaa liian lähelle lukijaa!
Jouduit MONTA KERTAA koulussa yrittämään opetella kirjoittaa, silti et osaa. Miksi??
Avasin äsken sovelluksen. Siellä lukee pahoittelut ettei Lidl Plus edut ole tällä hetkellä voimassa minun myymälässäni. Ongelmaa korjataan.
Että silleen.
Vierailija kirjoitti:
Hah, Lidlissä kaikki hutaisten tehty? Ihmeesti se kuitenkin on pärjännyt, liikevaihto luokkaa 110 miljardia, kun SOK:lla on n. 10 ja Keskolla alle 6 miljardia. Siis yli 7 kertaa niin iso kuin SOK ja Kesko yhteensä.
Jos vertaisit vain Suomen lukuja niin tämä olisi järkevämpi vertailu. Nyt vertaat Suomen SOK ja Kesko vs koko maailman Lidliä.
Suomessa on vain 5miljoonaa ihmistä vs koko maailman 7 miljardia ihmistä.
Tämä! Ongelmia enemmän kuin joka toisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastahan niitä on viikon ollut. Hätäisesti tuomitset.
Aivan turhia kaikki koko viikon olleet! Ja jos haluaa lunastaa jonkun, pitäisi rampata kaupassa koko ajan kun kupongit tulee ja menee.
Laski kyllä pisteet.
Mulla on toiminut joka kerta hyvin, ei mitään valittamista. Sitähän ei ole edes pakko käyttää jos se on noin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toiminut joka kerta hyvin, ei mitään valittamista. Sitähän ei ole edes pakko käyttää jos se on noin vaikeaa.
Sitä on pakko käyttää jos haluaa sähköisen kansakuntien ja sen minä haluan. Edut ovat paskaa.
Hah, Lidlissä kaikki hutaisten tehty? Ihmeesti se kuitenkin on pärjännyt, liikevaihto luokkaa 110 miljardia, kun SOK:lla on n. 10 ja Keskolla alle 6 miljardia. Siis yli 7 kertaa niin iso kuin SOK ja Kesko yhteensä.